Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Andrew definitief uit de competitie vanwege een knieblessure. Jules was ziek en kon dus niet meedoen aan de opdracht en gaat dus direct door naar de eliminatieronde.

In de voorstukjes werd het zoals gewoonlijk iets dramatischer gebracht dan het was.
O is dat alles, ik dacht dat er straffen werden uitgedeeld.
daar gaan we weer
.
Ben ik de enige die Gary echt om op te vreten vindt? Ik vind hem zo'n verschrikkelijk vriendelijke man en hij kijkt zo leuk als hij iets lekkers in zijn mond stopt... Dan smelt ik stiekem wel een beetje...
Jammer, deed Kelty het weer te goed. Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem af zijn.
jaaa ik probeer elke avond te kijken! Jammer dat het precies onder kook/etenstijd is, maar zet vaak de tv op pauze en man en ik kijken onder het eten dan verder.

Ik ging net op zoek naar recepten en kwam op de officiële site terecht, zie ik al wie gewonnen heeft ....Dat wilde ik nog niet weten!
Oh gadver Francisca dat is zo naar!! Dan is de lol er meteen af..
Geweldig zeg dat George die vuilnisbak om kieperde. Mijn grootste ergernis die verspilling van eten om zomaar alles weg te gooien.

I George
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Niemand die vanavond kijkt? geweldig hoe George die prullenbak omgooide
I always tell the truth, even when I lie
Ik heb gekeken.

Men, die Kelty wordt met de dag irritanter. Wat een zak hooi is dat zeg....
.
quote:mandylion schreef op 03 september 2013 @ 21:42:

Ik heb gekeken.

Men, die Kelty wordt met de dag irritanter. Wat een zak hooi is dat zeg....Eens!!! Zo zelfingenomen bah
Ik vind het niveau echt een stuk lager dan andere jaren. Er lijken maar een paar uitblinkers te zijn en veel eigenwijze deelnemers (waaronder Kelty!).

George lijkt er dit seizoen ook minder zin in te hebben, of ligt dat aan mij? Vind hem een beetje stilletjes.
Ik heb geen enkele Masterchef nog gekeken maar het niveau leek mij ook al niet bijster hoog bij de meesten.
Vern mag proberen het speltje te winnen, zag net niet waaraan hij dat verdient heeft?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De winnaar van de stemming tussen de andere kandidaten.
Mooi gerecht van zijn tegenstander en dat met een half uur minder. Maar ja, wel tig jaar meer ervaring als chefkok.
Je ziet toch vaak wel dat simpel (als in weinig tierelantijntjes en extra dingen op het bord) het beste scoort.

Eend, pompoenpuree en gefrituurde venkel met een mooie saus. Dat is het.
Vrij saaie aflevering als je het mij vraagt
Heerlijk hoe Gary Daniel nadeed
Zo jammer dat alles in 1 aflevering gepropt is! Gaat veel te snel zo, weinig aandacht voor het eten! Benieuwd wie er gaat winnen!
Als ze in teams moeten werken dan zit bijna altijd mijn favoriet Jules in een team waar kandidaten in zitten die er van mij uit mogen.

Favo dus Julus. ERUIT graag die Kelty en die Noeelle.
Ja ik hoop dat nu EINDELIJK die Kelty eens weggaat, damn.
quote:yolo8 schreef op 18 september 2013 @ 12:28:

Ja ik hoop dat nu EINDELIJK die Kelty eens weggaat, damn.

Iedere keer denk ik het moet lukken dat hij eruit gaat want op het zicht lijken er zoveel betere kandidaten maar hoe hij het doet, doet hij het maar hij is er niet uit te krijgen.

Gister erg lopen ergeren aan hem en Noeelle. Ze moesten perse een beurre blanc saus en uiteindelijk maken ze het beide niet. Die hittepetit als chefkok vond ik ook geen licht maar ja, je kan ook niet van elke chefkok verwachten om ook leidinggevende kwaliteiten te hebben.
Noelene vind ik bloedirritant. Kelty is een goede 2e ja. Arme Neha met haar vis omdat die 2 het verdomde om de beurre blanc te maken die ze zelf perse bij het gerecht wilden hebben.
Mag toch hopen dat Noelene of Kelty er vanavond is uit gaat, Ik vind Noelene ook zo irritant met die dodelijke blikken die ze steeds naar iedereen werpt als ze het ergens niet mee een is
I always tell the truth, even when I lie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven