Masterchef Australie 2013
maandag 26 augustus 2013 om 18:12
woensdag 28 augustus 2013 om 12:51
quote:yolo8 schreef op 28 augustus 2013 @ 12:48:
Ik erger me zo erg aan Kelty (en Clarissa) ik hoopte dat ie het elke keer slecht zou doen zodat ie eruit zou gaan, maar helaas.Haha, ik vind hem juist wel grappig. Hoe hij zijn beignets gisteren aan het verdedigen was Is Clarissa de opera-zangeres? Die komt wat bitchy over maar geeft ook sjeu aan het programma.
Ik erger me zo erg aan Kelty (en Clarissa) ik hoopte dat ie het elke keer slecht zou doen zodat ie eruit zou gaan, maar helaas.Haha, ik vind hem juist wel grappig. Hoe hij zijn beignets gisteren aan het verdedigen was Is Clarissa de opera-zangeres? Die komt wat bitchy over maar geeft ook sjeu aan het programma.
donderdag 29 augustus 2013 om 19:20
Ooh wij gaan morgen de pannenkoeken van Garry maken! Die zagen er lekker uit!
Fijn dat Clarissa er uit is, wat was zij irritant zeg! Nu inderdaad Kelty en Noelene nog...
Heb t Al eerder gezegd, vind t niveau nog een beetje tegenvallen. Volg MC ook op Facebook dus weet eigenlijk ook al wie in de finale zit... Maar ook in Australië en op fb is men niet te spreken over het niveau
Fijn dat Clarissa er uit is, wat was zij irritant zeg! Nu inderdaad Kelty en Noelene nog...
Heb t Al eerder gezegd, vind t niveau nog een beetje tegenvallen. Volg MC ook op Facebook dus weet eigenlijk ook al wie in de finale zit... Maar ook in Australië en op fb is men niet te spreken over het niveau
vrijdag 30 augustus 2013 om 18:43
Kelty vindt ik een naar en een beetje sneu mannetje, Noelene moest ik even aan wennen maar volgens mij is ze wel leuk, alleen een beetje op zichzelf. Tijdens die aflevering waarin ze in de afvalronde meedeed had ik enorm medelijden, je zal maar uren naast die Clarissa moeten staan koken . Ik hoop dat ze de aflevering zo hebben gemonteerd dat je alleen de echt momenten zag dat iedereen liep te schreeuwen, maar ik werd er plaatsvervangend gek van
vrijdag 30 augustus 2013 om 18:53
vrijdag 30 augustus 2013 om 19:00
zaterdag 31 augustus 2013 om 08:00