Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 26 augustus 2013 @ 15:25:

Ik geniet er iedere avond van en ik ben een beetje verliefd geworden op Lynton Oh, Lynton is so cute, en nog lief ook!
He mis ik het net weer. In de race blijven ivm een garnalenkop?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
O dat wordt wat morgen!

How did i make Gordon Ramsey cry.....
Grappig, weet ook dat er restaurants zijn waar je in het donker eet. Zie op tv dat je zintuigen je dan echt misleiden, wat je zag bij een proef o.a. bij Gordon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Curtis Stone... Yummie!

Kelty heeft echt geen enkele zelfkennis...
Ik erger me zo erg aan Kelty (en Clarissa) ik hoopte dat ie het elke keer slecht zou doen zodat ie eruit zou gaan, maar helaas.
quote:yolo8 schreef op 28 augustus 2013 @ 12:48:

Ik erger me zo erg aan Kelty (en Clarissa) ik hoopte dat ie het elke keer slecht zou doen zodat ie eruit zou gaan, maar helaas.Haha, ik vind hem juist wel grappig. Hoe hij zijn beignets gisteren aan het verdedigen was Is Clarissa de opera-zangeres? Die komt wat bitchy over maar geeft ook sjeu aan het programma.
Aarrghh ik kan het vanavond niet zien! Ik erger me ook aan Kelty. En ook enigszins, maar wordt wel minder, aan Noleine.

Was wel benieuwd hoe men het er vanavond afbrengt als ik het voorstukje zie!
Yes, eindelijk Clarissa eruit! Hoera. Nu Kelty nog.

Ik vind voor de rest eigenlijk iedereen leuk
Ooh wij gaan morgen de pannenkoeken van Garry maken! Die zagen er lekker uit!

Fijn dat Clarissa er uit is, wat was zij irritant zeg! Nu inderdaad Kelty en Noelene nog...

Heb t Al eerder gezegd, vind t niveau nog een beetje tegenvallen. Volg MC ook op Facebook dus weet eigenlijk ook al wie in de finale zit... Maar ook in Australië en op fb is men niet te spreken over het niveau
oooh waarom zie ik dit topic nu pas? balen!

Ik kijk ook al vanaf seizoen 1. Australie vind ik zeker het leukst omdat ze meer ingaan op de deelnemers zelf.
.
.
mandylion wijzigde dit bericht op 29-08-2013 19:42
Reden: plaatjes plakken is nog niet geactiveerd
% gewijzigd
.
wat erg voor andrew
.
Oh shit, ik schakel net te laat in. Waarom gaat Andrew opeens weg?
wegens doktersadvies. Hij heeft een letsel aan zijn knie waardoor hij eigenlijk niet mag rennen, tillen etc.
.
Ah, dat is sneu voor 'm. Bedankt!
Jammer zeg, ik vond Andrew een lieverd. Maar gelukkig is Lynton er nog
Kelty vindt ik een naar en een beetje sneu mannetje, Noelene moest ik even aan wennen maar volgens mij is ze wel leuk, alleen een beetje op zichzelf. Tijdens die aflevering waarin ze in de afvalronde meedeed had ik enorm medelijden, je zal maar uren naast die Clarissa moeten staan koken . Ik hoop dat ze de aflevering zo hebben gemonteerd dat je alleen de echt momenten zag dat iedereen liep te schreeuwen, maar ik werd er plaatsvervangend gek van
jaaa Lynton, Lynton, Lynton!

Kelty is huisman zag ik, dus wel lekker geempancipeerd huishouden
.
quote:mandylion schreef op 30 augustus 2013 @ 18:44:

Kelty is huisman zag ik, dus wel lekker geempancipeerd huishouden

Zit onder de plak denk ik

Alhoewel hij wel weer gelijk heeft dat het niet handig is om de prijs te verlagen als er mensen zijn die klaar staan om het dubbele te betalen.
quote:mandylion schreef op 30 augustus 2013 @ 18:44:

jaaa Lynton, Lynton, Lynton!

Kelty is huisman zag ik, dus wel lekker geempancipeerd huishoudenIk denk dat geen werkgever het uit kan houden met hem. Wat een zelf ingenomen mannetje is dat zeg. pffffffffffff
Ahh ja ik vond het ook sneu voor Andrew, ik vond hem leuk (vooral zijn hoofd wanneer Clarissa weer eens opera ging "zingen")

En dat van Jules sloeg ook nergens op, dat ze niet mocht koken van de arts maar een dag later wel de afvalronde mag koken??
Ik word zo blij van Marco Pierre White bij de professionals....

Wat aan aparte man is dat.

Niks 'yes chef' maar 'yes Marco' (you know how I love my name!). Ik vind 'm fijn.

En ik ben erg op Rhys. Die mag van mij winnen. Of Bonny.
Ik ben ook op Rhys! Hij is ook erg goed vind ik!
.
Ik heb het van de week een paar keer gemist.

Ik hoorde vaag dat er 2 kandidaten naar huis zijn gestuurd?

Weet iemand wat er gebeurd is?

Zometeen weer Marco

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven