dames jullie voorkeur..

20-09-2013 21:21 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo even een vraag vast al vaker voorbij gekomen maar toch..

Wat heeft jullie voorkeur besneden of onbesneden?

De reden van deze vraag zal ik voor het nette ook geven.

Ik laat mij binnenkort om persoonlijke redenen besnijden ( het waarom precies zit vast niemand op te wachten maar zo wel hoor ik het vast )

Maar goed nu ben ik dus nieuwsgierig... als je wil vertel ook ff waarom

Thanks alvast
Besneden, voor mijn gevoel is het schoner en vind het zeker mooier.
Maakt mij niet uit ,gaat om de man die eraan vast zit !
quote:femke_leest schreef op 20 september 2013 @ 21:45:

Onbesneden.

Gewoon omdat wel besnijden wat mij betreft pure verminking van het lichaam is, onnodig en waarschijnlijk nadelen heeft, simpelweg omdat de natuur het niet zo bedoeld heeft. Het lijkt me onhandig, stroef en onprettig, maar ik zou er vooral somber van worden omdat het naar mijn mening onnodig beschadigd is.

Met hygiëne heeft het wat mij betreft niets te maken. Ik vind dat een man zich sowieso netjes moet wassen.

Dit dus.. Uit medische reden is natuurlijk een ander verhaal, maar anders is het pure verminking en zou verboden moeten worden...

Al die forummers die hier roepen dat het hygienischer is.. onzin.. Zo kan ik ook roepen dat een poes zonder schaamlippen hygienischer is.. al die plooien blijft maar allerlei viezigheid in hangen.. kunnen ze beter verwijderen zodat het strak en plooiloos is.. toch?
quote:Stefke schreef op 20 september 2013 @ 22:22:

Als een man zonder voorhuid bedoeld was, dan werd hij zo toch wel geboren??

Je bent vast met een navelstreng geboren?

Ik mag hopen dat ze hem wel dicht bij je buik hebben afgebonden en doorgeknipt
quote:Blackadder schreef op 20 september 2013 @ 23:07:

[...]

Dit dus.. Uit medische reden is natuurlijk een ander verhaal, maar anders is het pure verminking en zou verboden moeten worden...

Al die forummers die hier roepen dat het hygienischer is.. onzin.. Zo kan ik ook roepen dat een poes zonder schaamlippen hygienischer is.. al die plooien blijft maar allerlei viezigheid in hangen.. kunnen ze beter verwijderen zodat het strak en plooiloos is.. toch?

Ja, verbaasd mij ook dat zoveel mensen hier dat nog roepen. En dat het mooier zou zijn snap ik ook niet zo goed. Ik vind piemels überhaupt lelijk eigenlijk en met voor huid heeft nog iets aangekleed ofzo, ik weet niet, zonder is helemaal zo... kaal, obsceen.

Ach over smaak valt niet te twisten...
quote:vosje78 schreef op 20 september 2013 @ 23:18:

[...]

Ach over smaak valt niet te twisten...Hij smaakt er heus niet anders door
Ik heb idd best een hoop voorwerk gedaan.. is niet echt een beslissing die je zo maar neemt
Joh, je laat je niet verminken omdat je dat een erotisch idee vindt. Get real!
Onbesneden ben ik meer gewend en kan ik beter mee uit de voeten of zo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Niet echt goed gelezen he..
Maar tot zover iedereen bedankt voor de reacties.. uiteraard sta ik open voor vragen van jullie kant
Ik erger me dood dat hierboven het woord "verminken" zo vaak valt. Mijn man is om medische redenen besneden, en dan zou hij volgens sommigen verminkt zijn?! Of noem je het alleen verminken als iemand besneden is om culturele/ godsdienstige redenen. "O, het is om medische redenen, nee dan vind ik het er niet verminkt uitzien."

De halve mannelijke wereldbevolking is besneden. Is het niet meer iets als "onbekend maakt onbemind"?

Trouwens, ik heb ervaring met besneden en onbesneden en ik merk weinig verschil (maar ik voel het dan ook niet he). Onbesneden kan soms minder mooi zijn en de man moet alles goed wassen. Maar ach, heeft-ie niet goed geveegd na toiletbezoek (getver) dan is dat ook niet fris, dus hygiene geldt voor iedereen.

Groetjes van een vrouw met een "verminkte" man.
tcontc, waarom heb je een maand geleden een soortgelijke enquete-achtige vraag gesteld?
toulouse74 wijzigde dit bericht op 21-09-2013 00:11
Reden: typefout
% gewijzigd
quote:toulouse74 schreef op 21 september 2013 @ 00:10:

Of noem je het alleen verminken als iemand besneden is om culturele/ godsdienstige redenen. "O, het is om medische redenen, nee dan vind ik het er niet verminkt uitzien."

Onzin. Om medische reden is er tenminste nog een gegronde reden om dergelijke 'plastische chirurgie' toe te passen. Uit culturele overweging is het simpelweg verminking. Daar kun je lang of kort over discussiëren; objectief gezien een feit.

Hetzelfde als er een cultuur zou zijn, die jongens verplicht hun oren na hun geboorte af te laden snijden. Dat zou zeker ook 'normaal' zijn? En iets wat je maar moet accepteren omdat het bij dat geloof hoort?

En natuurlijk. Je kunt er ook zelf als man voor kiezen omdat je het mooier vindt ogen. Maar over het algemeen is het medisch (geen problemen mee) of uit religieuze overweging (wel problemen mee). Lees de post van femke_leest van 22:29 uur nog maar eens door. Ziek en misselijkmakend hoe ver een 'houvast in het leven' (genaamd een 'geloof') mensen tot dit soort dingen kan drijven.
quote:toulouse74 schreef op 21 september 2013 @ 00:10:

Ik erger me dood dat hierboven het woord "verminken" zo vaak valt. Mijn man is om medische redenen besneden, en dan zou hij volgens sommigen verminkt zijn?! Of noem je het alleen verminken als iemand besneden is om culturele/ godsdienstige redenen. "O, het is om medische redenen, nee dan vind ik het er niet verminkt uitzien."

De halve mannelijke wereldbevolking is besneden. Is het niet meer iets als "onbekend maakt onbemind"?

Trouwens, ik heb ervaring met besneden en onbesneden en ik merk weinig verschil (maar ik voel het dan ook niet he). Onbesneden kan soms minder mooi zijn en de man moet alles goed wassen. Maar ach, heeft-ie niet goed geveegd na toiletbezoek (getver) dan is dat ook niet fris, dus hygiene geldt voor iedereen.

Groetjes van een vrouw met een "verminkte" man.

Het is en blijft een verminking, net als een beenamputatie. Alleen een medische reden, is een goede reden voor die verminking, elke andere rede niet. En als ik een man met een been amputatie had zou ik hem ook niet zien als 'een man met een verminking' maar gewoon als 'mijn man'.

En dat de halve wereld zich blijkbaar laat besnijden, dat zal me jeuken, de halve wereld doet wel vaker wat raars.
quote:copacabana schreef op 20 september 2013 @ 22:59:

Besneden. Ik vind het esthetischer.

Om dezelfde reden prefereer ik een vrouw met een gecoupeerde kut.

Weg met die lubberende schaamflappen, dat kan een stuk mooier allemaal.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 21 september 2013 @ 00:24:

[...]

Weg met die lubberende schaamflappen, dat kan een stuk mooier allemaal.En niet te vergeten: een stuk hygiënischer!
Aangezien het vorige topic voor 90 pct uit bs antwoorden bestond wilde ik nog een poging wagen
quote:Donkeyshot schreef op 21 september 2013 @ 00:24:

[...]

Weg met die lubberende schaamflappen, dat kan een stuk mooier allemaal.

Gelijk heb je.

Ik snap ook nooit waarom iedereen het er roerend over eens is dat vrouwen besnijdenis not done is en dat mannen besnijdenis altijd een discussie punt is.
quote:vosje78 schreef op 21 september 2013 @ 00:28:

[...]

Ik snap ook nooit waarom iedereen het er roerend over eens is dat vrouwen besnijdenis not done is en dat mannen besnijdenis altijd een discussie punt is.Goed punt.
Bij vrouwen besnijdenis wordt vaak ook de clitoris weggehaald. Soms wordt zelfs de hele vagina dicht genaaid. Wel even een andere categorie dan een stukje voorhuid.
quote:vosje78 schreef op 21 september 2013 @ 00:28:

Ik snap ook nooit waarom iedereen het er roerend over eens is dat vrouwen besnijdenis not done is en dat mannen besnijdenis altijd een discussie punt is.Zooooo eens..
quote:Blackadder schreef op 20 september 2013 @ 23:07:

[...]

Eens.

Wat denk je van tenen.....de geur die ertussen hangt...ook al ben je nog zo schoon. Zien er trouwens ook best raar uit vind ik. Dat daar nog geen cosmetische operaties voor zijn!
quote:Ravati schreef op 20 september 2013 @ 21:40:

Ik dacht eerst altijd besneden, omdat ook ik dacht dat dit hygiënischer was. Tot ik mijn huidige vriend tegenkwam en er achterkwam dat dit bullshit is. Nu maakt het me niet meer zoveel uit.

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouw reden als ik eerlijk ben.

Besneden is zeker hygienischer.

Neem 2 maane, 1 besneden 1 onbesneden. Beiden nemen dexelfde hygiene in acht: in de ochtend wassen, reinigen na toiletbezoek, enz. Zeker te weten dat de besneden man aan het iende van de dag schoner is. Want geen smegma ophoping onder zijn voorhuid.

quote:femke_leest schreef op 20 september 2013 @ 21:45:

Onbesneden.

Gewoon omdat wel besnijden wat mij betreft pure verminking van het lichaam is, onnodig en waarschijnlijk nadelen heeft, simpelweg omdat de natuur het niet zo bedoeld heeft. Het lijkt me onhandig, stroef en onprettig, maar ik zou er vooral somber van worden omdat het naar mijn mening onnodig beschadigd is.

Met hygiëne heeft het wat mij betreft niets te maken. Ik vind dat een man zich sowieso netjes moet wassen.

Inderdaad, een man die zich niet wast kan wieberen. Maar wat de natuur betreft: dan wil jij vast ook niet dat jou partner zich scheert, want anders had de natuur hem baardloos gemaakt?

quote:amby schreef op 20 september 2013 @ 22:09:

Onbesneden. Niet vanwege de pielemoos an sich, maar ik heb liever ook niet een partner/schoonfamilie die het vanuit religieuze afweging nodig vind om zo met piemels om te gaan.

Grappig dat je dat zegt. Dan zal jij vast ook nooit een Amerikaan in je bed hebben? Of ben je niet bewust van het feit dat het merendeel van de Amerikanen ook zonder religieuze overwegingen zich laat besnijden?

quote:m_1985 schreef op 20 september 2013 @ 22:13:

[...]

In slappe toestand hou je altijd een 'slurfje'.

Inderdaad, en dat is wel heel erg onaantrekkelijk om te zien.

quote:lilalinda schreef op 20 september 2013 @ 22:19:

Kan me niets schelen.

Maar natuurlijk is besnijden wel 'verminken', dat velletje is er niet voor niets

Lichaamshaar (als in baard, okselhaar, schaamhaar, enz) ook niet scheren dan maar?

quote:Stefke schreef op 20 september 2013 @ 22:22:

Als een man zonder voorhuid bedoeld was, dan werd hij zo toch wel geboren??

Als een man bedoeld was zonder baard door het leven te gaan dan was hij dus ook wel zo geboren?

quote:Apollon schreef op 20 september 2013 @ 22:25:

[...]

Jij hebt je wijsheidskiezen dus niet moeten laten trekken bij de tandarts?

Als het zo moest zijn ,zou hij zo wel geboren worden... vind ik nogal kort door de bocht

Dit dus.

quote:femke_leest schreef op 20 september 2013 @ 22:29:

[...]

Ook dat. Je zal maar een zoon krijgen met een man/schoonfamilie met dat soort ideeën.

Ik ken een vrouw die er met haar islamitische partner uit was gekomen dat hun kinderen niet besneden zouden worden. En dat gebeurde dus ook niet. Tot ze gescheiden waren en hij de kinderen op een dag na het logeren besneden terugbracht...

Ook voor jou geen Amerikaan begrijp ik hieruit?

quote:vosje78 schreef op 20 september 2013 @ 22:29:

[...]

Je verstandskiezen laten trekken omdat ze anders dwarsliggen of klachten geven is hetzelfde als je voorhuid laten verwijderen omdat hij te strak zit en klachten geeft.

Je verstandskiezen laten trekken om religieuze redenen of omdat je denkt dat het hygiënischer is, vind ik dan weer raar. (net als besnijden om die redenen)

Maar niet alles waar we mee geboren zijn is altijd voor iedereen handig en fijn, daar heb je wel gelijk in.

En wat te denken van vrouwen die preventief hun borsten laten amputeren vanwege het (al dan niet aanwezige) borstkankergen?

quote:kereltje schreef op 20 september 2013 @ 23:11:

[...]

Je bent vast met een navelstreng geboren?

Ik mag hopen dat ze hem wel dicht bij je buik hebben afgebonden en doorgeknipt

GRIN!

quote:SillySill schreef op 21 september 2013 @ 00:58:

Bij vrouwen besnijdenis wordt vaak ook de clitoris weggehaald. Soms wordt zelfs de hele vagina dicht genaaid. Wel even een andere categorie dan een stukje voorhuid.Inderdaad, een totaal andere insteek!
Oh, vast weer een onzekere latente puberale marokkaanse islamiet zoekend naar een bevestiging.

Je kan ze bijna ruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven