Ergernis van zonnebloempitschillen

21-09-2013 10:30 32 berichten
Met een beetje mooi weer zitten hier hele families gezellig op een bankje buiten lekker zonnebloempitschillen aflebberen pitje eruithalen en schillen op de grond gooien. Om de bankjes heen is het helemaal bezaaid met van die afgelebberde zonnebloempitschillen.

Waarom vinden mensen dit normaal? Het is toch gewoon aso. En dan nog niet gesproken over de andere troep die ze achterlaten.

Maar wel het hele plein volhangen met plakkaten dat de hondenpoep opgeruimd moet worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 september 2013 @ 10:46:

Raar, ik heb dat nog nooit gezien. Die schilletjes waaien zo weer weg de bosjes in en dienen daar als grondverbeteraar. Zou ik me niet zo druk over maken. De plastic flesjes en blikjes en zakjes, die overal liggen. Dáár heb ik wel een probleem mee.Precies.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Geen idee of anderen ze ook eten, voor Turken is het snack nummer 1 zo ongeveer. Ik ben net terug uit Turkije en daar zie je het ook overal, de buitenruimtes als speeltuintjes zijn niemands verantwoordelijkheid dus pleurt iedereen zn zooi er maar neer.

Wij waren in Urla, plaatsje aan de kust bij Izmir (erg westers allemaal dus niet in het binnenland ofzo). Speeltuintje lag op een AAA locatie, pal aan een zee, bij een leuke baai. Mooie speeltoestellen neergezet door de gemeente, overdekte picknickbankjes etc. Maar wat denk je: een vieze troep daar ongelooflijk (niet alleen pitjes maar ook glas, vieze luiers etc.). Je zou toch denken dat je zoiets moois netjes houdt?

Maar goed, dit is ook mijn persoonlijke frustratie dus.
if we all light up, we can scare away the dark...
Haha, honden gaan heel graag in de poep liggen en jij maakt je druk om zonnebloempitjes. Ga eens met je hondje de bossen in. Kan ie lekker rennen en in de stront gaan liggen draaien. Daar wordt ie veel blijer van. En jij ook.
quote:Ikje86 schreef op 21 september 2013 @ 10:30:Maar wel het hele plein volhangen met plakkaten dat de hondenpoep opgeruimd moet worden...Dan hang je er toch een zelfgemaakt plakkaat naast dat andere troep ook best opgeruimd mag worden? Wel zorgen dat je plakkaat niet wegwaait, want dan wordt het ding zelf troep.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tatlitatli schreef op 21 september 2013 @ 12:24:

Ik snap het oprecht niet, waarom zou TO zakjes zou moeten gaan kopen.

Het was een voorbeeld. Niets zeggen of vragen aan die mensen en hier alleen een topic over openen zal niets helpen.

Dus.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou lekker verhuizen naar een buurt waar de openbare buitenruimte door de bewoners niet als vuilstort gebruikt wordt.
Bah
Ik zie het hier ook vaak, mensen mikken het zelfs voor hun eigen voordeur als ze in de deuropening zitten te chillen. Maargoed, naast alle hondenpoep, lege verpakkingen en gebruikte condooms is het wel mijn minste ergernis. En als ik eens geld heb ga ik toch maar verhuizen naar een keurige buurt haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven