Andere fora
zondag 22 september 2013 om 15:10
zondag 22 september 2013 om 15:15
quote:dymo9, 2 minuten geleden
Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...Of het forum nou wel of niet leegloopt, de stekker wordt er toch wel uitgetrokken door die Finnen.
Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...Of het forum nou wel of niet leegloopt, de stekker wordt er toch wel uitgetrokken door die Finnen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 22 september 2013 om 15:15
quote:dymo9 schreef op 22 september 2013 @ 15:11:
Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...
Nee, multi-tasking, vrouwen kunnen dat.
Gezien het geweldige track-record in communicatie dat hier bestaat, vinden sommigen het prettig om de horizon te verbreden.
Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...
Nee, multi-tasking, vrouwen kunnen dat.
Gezien het geweldige track-record in communicatie dat hier bestaat, vinden sommigen het prettig om de horizon te verbreden.
zondag 22 september 2013 om 15:18
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 15:16:
Mocht het forum hier ineens verdwijnen, dan weet je al een ander forum. Of denk je dat men vanViva ons waarschuwt...
....nog 4 dagen
....nog 2 dagen
Ik denk dat het forum ineens op zwart gaat als de adverteerders massaal weglopen.
Dat.
Die steken geen geld meer in een zinkend schip. Die weten ook hoe de vlag er bij de Finnen bij hangt.
De vraag is niet óf dit forum stopt, maar wanneer.
Mocht het forum hier ineens verdwijnen, dan weet je al een ander forum. Of denk je dat men vanViva ons waarschuwt...
....nog 4 dagen
....nog 2 dagen
Ik denk dat het forum ineens op zwart gaat als de adverteerders massaal weglopen.
Dat.
Die steken geen geld meer in een zinkend schip. Die weten ook hoe de vlag er bij de Finnen bij hangt.
De vraag is niet óf dit forum stopt, maar wanneer.
zondag 22 september 2013 om 15:20
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 15:16:
....nog 4 dagen
....nog 2 dagen
Ik vertrouw ook niet 100% op een correcte berichtgeving.
Toen een tijdje geleden het forum er 1,5 dag uit lag, duurde het ook 24 uur voordat er een berichtje op Facebook kwam. En dat voor een branche in de 'communicatie'.
....nog 4 dagen
....nog 2 dagen
Ik vertrouw ook niet 100% op een correcte berichtgeving.
Toen een tijdje geleden het forum er 1,5 dag uit lag, duurde het ook 24 uur voordat er een berichtje op Facebook kwam. En dat voor een branche in de 'communicatie'.
zondag 22 september 2013 om 15:26
zondag 22 september 2013 om 15:29
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 15:06:
Mail me maar even vivaviola@roza.nlHappy, deze maar dan net anders.
Mail me maar even vivaviola@roza.nlHappy, deze maar dan net anders.
zondag 22 september 2013 om 15:30
Kijk...ik was en blijf van van de viva (ook al is het blad ter ziele)
Kijk..en ik ben ook fan van viola
Laten we eens kijken op google of ik een forum kan vinden die dat beiden in zich heeft. En anders create je een eigen forum. Ook makkelijk...maar dan wel met de woorden van je mijn idolen. Anders wordt het niets...
Kijk..en ik ben ook fan van viola
Laten we eens kijken op google of ik een forum kan vinden die dat beiden in zich heeft. En anders create je een eigen forum. Ook makkelijk...maar dan wel met de woorden van je mijn idolen. Anders wordt het niets...