Andere fora

22-09-2013 14:45 301 berichten
Ik lees al jaren mee op viva. Nu er geen duidelijkheid is of dit forum blijft bestaan ben ik aan het rondkijken naar andere fora.

Welk forum raden jullie mij aan?
quote:happiness-- schreef op 22 september 2013 @ 15:03:

He dat is jammer waar moeten we dan heen ik ben geen google held :'(Lees de aanwijzingen van Lous. Dan vind je het echt!
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 15:06:

Mail me maar even vivaviola@roza.nl
Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...
Alle reacties Link kopieren
nee, dymo, dat begrijp je verkeerd..
quote:dymo9, 2 minuten geleden

Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...Of het forum nou wel of niet leegloopt, de stekker wordt er toch wel uitgetrokken door die Finnen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:dymo9 schreef op 22 september 2013 @ 15:11:

Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...

Nee, multi-tasking, vrouwen kunnen dat.

Gezien het geweldige track-record in communicatie dat hier bestaat, vinden sommigen het prettig om de horizon te verbreden.
Mocht het forum hier ineens verdwijnen, dan weet je al een ander forum. Of denk je dat men vanViva ons waarschuwt...

....nog 4 dagen

....nog 2 dagen

Ik denk dat het forum ineens op zwart gaat als de adverteerders massaal weglopen.
Yep gevonden! Piece of cake
Tvp
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:dymo9 schreef op 22 september 2013 @ 15:11:

Als ik het goed begrijp loopt iedereen hier nu al bij voorbaat weg, omdat mogelijk dit forum in de toekomst verdwijnt? Lekker handig...ik verbreed mijn horizon.
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 15:16:

Mocht het forum hier ineens verdwijnen, dan weet je al een ander forum. Of denk je dat men vanViva ons waarschuwt...

....nog 4 dagen

....nog 2 dagen

Ik denk dat het forum ineens op zwart gaat als de adverteerders massaal weglopen.

Dat.

Die steken geen geld meer in een zinkend schip. Die weten ook hoe de vlag er bij de Finnen bij hangt.

De vraag is niet óf dit forum stopt, maar wanneer.
En om eens rond te kijken in de DHZ wereld van het internet
Het een sluit het ander toch niet uit? Ik blijf hier ook gewoon meeschrijven (heb zelfs nog een topic geopend over mijn linker laars). Zo hoop ik dit forum ook enigszins van steun te zijn.
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 15:16:

....nog 4 dagen

....nog 2 dagen

Ik vertrouw ook niet 100% op een correcte berichtgeving.

Toen een tijdje geleden het forum er 1,5 dag uit lag, duurde het ook 24 uur voordat er een berichtje op Facebook kwam. En dat voor een branche in de 'communicatie'.
Er zijn namelijk een paar heel slimme dames, die meteen een soort van back-up hebben gemaakt, helemaal zelf gedaan!! En hoe!!
quote:gipsymom schreef op 22 september 2013 @ 15:21:

Er zijn namelijk een paar heel slimme dames, die meteen een soort van back-up hebben gemaakt, helemaal zelf gedaan!! En hoe!!
Yasmijn
waarom ben ik niet slim en heb het niet door en kan ik het niet vinden :$
Moet ik het nog een keer uitleggen? Fora genoeg hoor...op internet. Googelen dus. Of mag ik die tip ook niet geven, dat je moet googelen?
Lees de aanwijzingen!
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 14:50:

Je kunt wel tips willen maar sinds vandaag mag je geen link meer zetten naar welk forum dan ook

Maar er is al ander onderdak. Maar sinds vandaag mogen we dat niet meer zeggen hier.

Echt niet? Fok! Geen stijl
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 22 september 2013 @ 15:26:

[...]

quote:dubiootje schreef op 22 september 2013 @ 15:26:

[...]

Kissie violen als troost?
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 15:06:

Mail me maar even vivaviola@roza.nlHappy, deze maar dan net anders.
Kijk...ik was en blijf van van de viva (ook al is het blad ter ziele)

Kijk..en ik ben ook fan van viola

Laten we eens kijken op google of ik een forum kan vinden die dat beiden in zich heeft. En anders create je een eigen forum. Ook makkelijk...maar dan wel met de woorden van je mijn idolen. Anders wordt het niets...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven