Entertainment alle pijlers

De man met de hamer

22-09-2013 21:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb het verleden week ook gezien en vond het aangenaam kijken. Mooie wisselwerking tussen de beide Krabbé's. En Martijn kan acteren, beter dan menig soapie.

Kijkt er vandaag ook iemand?
Everything you see I owe to spaghetti!
Tot nu toe vind ik er niets aan. Maar misschien komt het nog.
geen moer an.
Wat is dat?
Ik vond het wel aardig, maar zit nu met man 'Turkey's got talent' te kijken, dus ga morgen wel via RTL XL kijken.
Ik kijk het ook. Heb het vorige week ook gezien. Qua acteerwerk is het goed! Het verhaal is wat traag.. Ben benieuwd of het me blijft boeien.
Het vreemdste van deze serie is dat er geen reclames in zitten.

Of ik het boeiend vind of niet.....ik ben er nog niet uit.
Mij kan het in ieder geval niet boeien. Ik ben afgehaakt.
Ik vind het kleurloos (zowel de personages als het decor) en ik kan het moeilijk verstaan. Maar dat kan ook aan mijn TV liggen.
Niet gekeken. Dus geen idee of ik er wat aan mis.
Nee vorige week gekeken en vond het saai en op een gegeven moment irritant met telkens die zoon de deur wijzen, boring.
nvt
quote:BAMmetjebamie schreef op 22 september 2013 @ 21:55:

Of ik het boeiend vind of niet.....ik ben er nog niet uit.

Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Krabbe dat heeft afgedwongen.

Vond het deze week wel beter dan vorige week. Maar ik heb niet zo heel goed opgelet. Dus nou weet ik eigenlijk niet wat er nou was met dat kastje en die envelop.
Ik ben ook afgehaakt na vorige week. Morgen begint op net 5 een nieuwe serie met "Claire van Kampen" uit gooische vrouwen, daar verheug ik me op, lijkt me leuk om te gaan volgen.
quote:Annapicobella schreef op 22 september 2013 @ 21:34:

Heb het verleden week ook gezien en vond het aangenaam kijken. Mooie wisselwerking tussen de beide Krabbé's. En Martijn kan acteren, beter dan menig soapie.

Kijkt er vandaag ook iemand?Heb net gekeken. Heel leuk.Volgende keer weer!
iedereen accepteert me zoals ik ben-nu ik nog Loesje
quote:JoniJoni schreef op 22 september 2013 @ 22:26:

Ik ben ook afgehaakt na vorige week. Morgen begint op net 5 een nieuwe serie met "Claire van Kampen" uit gooische vrouwen, daar verheug ik me op, lijkt me leuk om te gaan volgen.Doris en is met Jitske Reidinga
Ik vond er niks aan. Ik kijk liever naar Code 37.
Tjitske heet ze.

Leuk ja, Doris. Lijkt me.

Man met de hamer, geen idee, het trekt me niet.
Doris ga ik (denk ik) niet kijken.

De man met de hamer. Tja, even inkomen maar ik denk wel dat ik het blijf volgen. Maar Code 37.....geweldig! Ik kijk daar echt naar uit.
quote:sammoosje schreef op 22 september 2013 @ 22:47:

Ik vond er niks aan. Ik kijk liever naar Code 37.

Vind het ook echt balen dat Code 37 een aflevering heeft moeten inleveren voor de heren Krabbé.

Vind het tot nog toe saai , mijn dochter kijkt , dus zal ik meekijken ( als ik niet forum ).
quote:BAMmetjebamie schreef op 22 september 2013 @ 21:55:

Dat is de enige reden dat ik kijk, als er twee eindeloze reclameblokken tussen hadden gezeten was ik afgehaakt.

Ik vind het nog niet heel boeiend, maar wil het nog wel een kans geven. Vooral omdat de tv anders toch uit staat.
Ik heb vorige week gekeken, maar vond het saai.
Doris lijkt mij ook heel leuk!! Hoop dat ik eraan denk. Zal wel niet terug te zien zijn. Of ervoor betalen. Echt een afknapper vind ik dat. Ik betaal al voor tv en internet. Kijk al die reclame waar flink voor betaald word en dan betalen voor een gemiste aflevering??? Dag!
quote:altijdonderweg schreef op 23 september 2013 @ 08:05:

[...]

Dat is de enige reden dat ik kijk, als er twee eindeloze reclameblokken tussen hadden gezeten was ik afgehaakt.

Ik vind het nog niet heel boeiend, maar wil het nog wel een kans geven. Vooral omdat de tv anders toch uit staat.

Wat is er mis met een tv die uitstaat dan?

Doris lijkt me ook leuk, ga ik zeker kijken.
Nee ik vind er ook niks aan hoor! Ik zap lekker verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven