De man met de hamer
zondag 22 september 2013 om 22:07
quote:BAMmetjebamie schreef op 22 september 2013 @ 21:55:
Het vreemdste van deze serie is dat er geen reclames in zitten.
Of ik het boeiend vind of niet.....ik ben er nog niet uit.
Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Krabbe dat heeft afgedwongen.
Vond het deze week wel beter dan vorige week. Maar ik heb niet zo heel goed opgelet. Dus nou weet ik eigenlijk niet wat er nou was met dat kastje en die envelop.
Of ik het boeiend vind of niet.....ik ben er nog niet uit.
Ik heb ergens gelezen dat Jeroen Krabbe dat heeft afgedwongen.
Vond het deze week wel beter dan vorige week. Maar ik heb niet zo heel goed opgelet. Dus nou weet ik eigenlijk niet wat er nou was met dat kastje en die envelop.
zondag 22 september 2013 om 22:30
quote:Annapicobella schreef op 22 september 2013 @ 21:34:
Heb het verleden week ook gezien en vond het aangenaam kijken. Mooie wisselwerking tussen de beide Krabbé's. En Martijn kan acteren, beter dan menig soapie.
Kijkt er vandaag ook iemand?Heb net gekeken. Heel leuk.Volgende keer weer!
Heb het verleden week ook gezien en vond het aangenaam kijken. Mooie wisselwerking tussen de beide Krabbé's. En Martijn kan acteren, beter dan menig soapie.
Kijkt er vandaag ook iemand?Heb net gekeken. Heel leuk.Volgende keer weer!
iedereen accepteert me zoals ik ben-nu ik nog Loesje
maandag 23 september 2013 om 07:48
maandag 23 september 2013 om 08:05
quote:BAMmetjebamie schreef op 22 september 2013 @ 21:55:
Dat is de enige reden dat ik kijk, als er twee eindeloze reclameblokken tussen hadden gezeten was ik afgehaakt.
Ik vind het nog niet heel boeiend, maar wil het nog wel een kans geven. Vooral omdat de tv anders toch uit staat.
Dat is de enige reden dat ik kijk, als er twee eindeloze reclameblokken tussen hadden gezeten was ik afgehaakt.
Ik vind het nog niet heel boeiend, maar wil het nog wel een kans geven. Vooral omdat de tv anders toch uit staat.
maandag 23 september 2013 om 10:24
maandag 23 september 2013 om 10:26
quote:altijdonderweg schreef op 23 september 2013 @ 08:05:
[...]
Wat is er mis met een tv die uitstaat dan?
Doris lijkt me ook leuk, ga ik zeker kijken.
[...]
Wat is er mis met een tv die uitstaat dan?
Doris lijkt me ook leuk, ga ik zeker kijken.