Andere fora
zondag 22 september 2013 om 21:44
@Enn
Er zullen inderdaad duizenden nicks geregistreerd staan maar ik kan me van die teltopics in het verleden herinneren en dan kwam het vaak niet verder dan 1000 actieve forummers. Dan is 400 een substantieel deel!
Vergeet ook de vele alternicks van alle forummers hier niet, hè?
Verder halen ze hier miljoenen hits binnen omdat google mensen vaak het Viva Forum binnenloodst.
En dat hebben ze dan weer te danken aan ons, de forummers die over al die onderwerpen die men googelt, op dit forum posten.
Eens met je laatste alinea.
Er zullen inderdaad duizenden nicks geregistreerd staan maar ik kan me van die teltopics in het verleden herinneren en dan kwam het vaak niet verder dan 1000 actieve forummers. Dan is 400 een substantieel deel!
Verder halen ze hier miljoenen hits binnen omdat google mensen vaak het Viva Forum binnenloodst.
En dat hebben ze dan weer te danken aan ons, de forummers die over al die onderwerpen die men googelt, op dit forum posten.
Eens met je laatste alinea.
zondag 22 september 2013 om 21:45
quote:oddjobx, 22 minuten geleden
Nou ken ik je wel heel goed, maar weet toch niet of je me plaagt, of dat je echt denkt dat in de tijd dat we elkaar niet spraken m'n verstandelijke vermogens zo erg zijn achteruitgegaan, dat ik na 't schrijven, net als een in een soort opleving geproduceerd, ik vervreemd ben van m'n eigen woorden.
Doen jullie Kafka mert me?"
Net als Coco voel ik me niet meer veilg. Ook hier niet meer.
Help!!
(Opgedragen aan mijn vriend Wa'k)Ik zat maar wat te dollen hoor. Ik word gewoon een beetje melig van dit forum de laatste dagen. Maar je post was zo klaar als een klontje hoor, had geen vertaling nodig eigenlijk. Roza37 en yasmijn zijn gewoon een beetje dom.
Nou ken ik je wel heel goed, maar weet toch niet of je me plaagt, of dat je echt denkt dat in de tijd dat we elkaar niet spraken m'n verstandelijke vermogens zo erg zijn achteruitgegaan, dat ik na 't schrijven, net als een in een soort opleving geproduceerd, ik vervreemd ben van m'n eigen woorden.
Doen jullie Kafka mert me?"
Net als Coco voel ik me niet meer veilg. Ook hier niet meer.
Help!!
(Opgedragen aan mijn vriend Wa'k)Ik zat maar wat te dollen hoor. Ik word gewoon een beetje melig van dit forum de laatste dagen. Maar je post was zo klaar als een klontje hoor, had geen vertaling nodig eigenlijk. Roza37 en yasmijn zijn gewoon een beetje dom.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 22 september 2013 om 21:46
zondag 22 september 2013 om 21:50
quote:Jibba schreef op 22 september 2013 @ 21:44:
@Enn
Ik lees net dat het 1000ste lid van de violenclub een cadeau krijgt. Zal toch geen vieb zijn he?
@Enn
Ik lees net dat het 1000ste lid van de violenclub een cadeau krijgt. Zal toch geen vieb zijn he?
zondag 22 september 2013 om 21:51
quote:Rua-Red schreef op 22 september 2013 @ 21:50:
[...]
[...]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 september 2013 om 22:32
zondag 22 september 2013 om 22:38
quote:oddjobx schreef op 22 september 2013 @ 22:23:
Als 't forum kan blijven, kan dat denk ik ook voor de forummers.
Maar dan naast dat van Yasmijn.
Misschien dat door Yasmijn de oude garde ook terugkomt.
Die zal dan ook weer op dit forum kijken.
Oftewel, het kan dit verrijken.
Odd, grootste deel van de oude garde loopt hier nog rond maar onder andere nicks.
Verder: Eensch!
Als 't forum kan blijven, kan dat denk ik ook voor de forummers.
Maar dan naast dat van Yasmijn.
Misschien dat door Yasmijn de oude garde ook terugkomt.
Die zal dan ook weer op dit forum kijken.
Oftewel, het kan dit verrijken.
Odd, grootste deel van de oude garde loopt hier nog rond maar onder andere nicks.
Verder: Eensch!
zondag 22 september 2013 om 22:45