Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
donderdag 5 september 2013 om 13:13
zondag 8 september 2013 om 09:51
@ dita: Wat fijn dat de dag goed verlopen is voor je. Nu alles een plek gaan geven, zodat het rauwe verdriet uiteindelijk vermindert en je meer aan de fijne herinneringen kunt terugdenken zonder teveel pijn. Sterkte meissie. Hoop dat je maandag een beetje jouw koppie leeg kunt lopen, lekker buiten.
Ik heb gisteren ook een rondje gelopen. Er stond weer een mega run op het schema, maar dat wilde ik niet doen,ik heb het gehouden bij dezelfde afstand als de vorige keer, 39 km. Dat vond ik lang genoeg en lijkt me ook een prima voorbereiding. Alles voelt nu prima. Onderweg ging het nog bijna fout door een schoenenwissel (vanwege pijnlijke tenen). Ik stond blijkbaar ineens totaal anders in mijn schoenen en kreeg overal last van inclusief mijn knie. Rare ervaring. Meteen weer omgewisseld natuurlijk en daarna kon ik weer lekker verder.
Jullie nog plannen voor vandaag?
Ik heb gisteren ook een rondje gelopen. Er stond weer een mega run op het schema, maar dat wilde ik niet doen,ik heb het gehouden bij dezelfde afstand als de vorige keer, 39 km. Dat vond ik lang genoeg en lijkt me ook een prima voorbereiding. Alles voelt nu prima. Onderweg ging het nog bijna fout door een schoenenwissel (vanwege pijnlijke tenen). Ik stond blijkbaar ineens totaal anders in mijn schoenen en kreeg overal last van inclusief mijn knie. Rare ervaring. Meteen weer omgewisseld natuurlijk en daarna kon ik weer lekker verder.
Jullie nog plannen voor vandaag?
zondag 8 september 2013 om 19:37
@Mcs, en hoe lopen je nieuwe hardloopschoenen?
@Dita, sterkte toegewenst.
Dit gedicht heeft mij erg geholpen om het verlies van mijn vader een plekje te geven.
Sterf niet met mij.
Sterf niet met mij.
Als je mij nog iets wilt geven
Dan zou ik vragen
Sterf niet met mij
Omhels het leven
Je mag bedroefd zijn
Maar wanhoop niet
Verdrink niet in té groot verdriet
Als je mij nog iets wilt schenken
Dan zou ik willen
Blijf de toekomst zien
Blijf hoopvol denken
Zodat je uitgroeit
En voluit leeft
Het leven alle kansen geeft.
@Max, 39 km. dat is ook een aardige afstand! Knap hoor. Fijn dat je na je schoenenwissel weer door kon lopen.
Zo, gistermiddag heb ik mijn zwaarste training ooit gelopen. 10 km. over het strand en door de duinen. Er stond best een wind, ineens begon te zon te schijnen en het was vloed. Ik was aan het proberen om de golven te ontwijken toen ik ineens 10 cm. in het zand zakte. Schoenen waren dus zeiknat. Tijd: 1 uur 11 min. Deze week wil ik nog 1 keer lopen, daarna ben ik er klaar voor.
Sep 20 km. Totaal: 549,8 km
@Dita, sterkte toegewenst.
Dit gedicht heeft mij erg geholpen om het verlies van mijn vader een plekje te geven.
Sterf niet met mij.
Sterf niet met mij.
Als je mij nog iets wilt geven
Dan zou ik vragen
Sterf niet met mij
Omhels het leven
Je mag bedroefd zijn
Maar wanhoop niet
Verdrink niet in té groot verdriet
Als je mij nog iets wilt schenken
Dan zou ik willen
Blijf de toekomst zien
Blijf hoopvol denken
Zodat je uitgroeit
En voluit leeft
Het leven alle kansen geeft.
@Max, 39 km. dat is ook een aardige afstand! Knap hoor. Fijn dat je na je schoenenwissel weer door kon lopen.
Zo, gistermiddag heb ik mijn zwaarste training ooit gelopen. 10 km. over het strand en door de duinen. Er stond best een wind, ineens begon te zon te schijnen en het was vloed. Ik was aan het proberen om de golven te ontwijken toen ik ineens 10 cm. in het zand zakte. Schoenen waren dus zeiknat. Tijd: 1 uur 11 min. Deze week wil ik nog 1 keer lopen, daarna ben ik er klaar voor.
Sep 20 km. Totaal: 549,8 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
zondag 8 september 2013 om 20:48
Het zal de komende tijd wel met pieken en dalen gaan, Dita. Veel sterkte toegewenst!
Ik heb al weer wat kilometers gemaakt deze maand. Ben niet zo tevreden over het lopen: zware benen, prikkelende benen, geen ritme kunnen vinden. Vandaag gelukkig met veel plezier gelopen, maar wel een tandje langzamer dan ik de laatste tijd liep. Eerst maar weer even voldoening halen uit het lopen, had ik bedacht.
september 21 km, totaal 431 km
Ik heb al weer wat kilometers gemaakt deze maand. Ben niet zo tevreden over het lopen: zware benen, prikkelende benen, geen ritme kunnen vinden. Vandaag gelukkig met veel plezier gelopen, maar wel een tandje langzamer dan ik de laatste tijd liep. Eerst maar weer even voldoening halen uit het lopen, had ik bedacht.
september 21 km, totaal 431 km
dinsdag 10 september 2013 om 08:39
@ dita: wow je dacht 'eens even doorlopen'. Voelde het lekker, zo even alleen en lekker buiten?
@ fabienne: hoop dat het nu lekkerder gaat. Het was ook vrij warm en soms klammig, we gaan nu weer het koelere weer tegemoet
@ mother: strand kan heel lastig zijn ja
maar altijd weer een avontuur zo!
Ik wilde gisteren lopen maar het was zooo nat en ik had het al redelijk koud omdat ik de hele dag geschilderd heb. Ik ga straks wel even lopen natuurlijk, maar ook weer verder met schilderen.Jammer genoeg pakte één nieuwe kleur niet meteen. Tot mijn verrassing moet ik zeggen. Dure grap dat verven zeg
@ fabienne: hoop dat het nu lekkerder gaat. Het was ook vrij warm en soms klammig, we gaan nu weer het koelere weer tegemoet
@ mother: strand kan heel lastig zijn ja
Ik wilde gisteren lopen maar het was zooo nat en ik had het al redelijk koud omdat ik de hele dag geschilderd heb. Ik ga straks wel even lopen natuurlijk, maar ook weer verder met schilderen.Jammer genoeg pakte één nieuwe kleur niet meteen. Tot mijn verrassing moet ik zeggen. Dure grap dat verven zeg
dinsdag 10 september 2013 om 12:17
@ dita: goed zo, lekker gelopen, dat klinkt fijn!
Net de muur voor de 2e keer gedaan. Ik hield het bakje schuin waardoor verf over de grond drupte. Schrok me rot, maar ik kreeg alles weg gelukkig dus het viel me mee. Gek genoeg heb ik nu een half potje óver ondanks dat ik toch echt de hele muur deed. Raar. Het lijkt er ineens een stuk mooier uit te zien, de kleur is ook veel mooier. Ben benieuwd, misschien moet het dus nog een keer maar dan weet ik dus echt hoe het moet én niet moet
Ik gebruikte deze keer een kwast voor de randen maar ook een klein rollertje voordat ik met de grote rol verder ging. Dat werd veel mooier. Plafond doe ik ook zo denk ik.
Ik keek net al verlekkerd naar het halletje om dat nog even mee te pakken
Hahahaha eerst de slaapkamer klaar dus ik ga nu even wat aan het hout doen. Ben benieuwd of me dat óók lukt.
Vanmiddag even lopen, zo eerst stukje wandelen met woef en aan het einde van de middag als het licht slechter wordt om te klussen een stukkie rennen. Daarna zal ik wel nat zijn dus lekker badderen en vroeg slapen dan maar
Morgen plafond afmaken en dan moet ik toch een heel eind zijn hoop ik.
Net de muur voor de 2e keer gedaan. Ik hield het bakje schuin waardoor verf over de grond drupte. Schrok me rot, maar ik kreeg alles weg gelukkig dus het viel me mee. Gek genoeg heb ik nu een half potje óver ondanks dat ik toch echt de hele muur deed. Raar. Het lijkt er ineens een stuk mooier uit te zien, de kleur is ook veel mooier. Ben benieuwd, misschien moet het dus nog een keer maar dan weet ik dus echt hoe het moet én niet moet
Ik keek net al verlekkerd naar het halletje om dat nog even mee te pakken
Vanmiddag even lopen, zo eerst stukje wandelen met woef en aan het einde van de middag als het licht slechter wordt om te klussen een stukkie rennen. Daarna zal ik wel nat zijn dus lekker badderen en vroeg slapen dan maar
Morgen plafond afmaken en dan moet ik toch een heel eind zijn hoop ik.
woensdag 11 september 2013 om 09:34
@ Max, je zit weer in de UK? Heb je daar een vast huis/logeeradres?
@ Dita: goed bezig hoor!
@ Mother: ik ben atlijd zo jaloers op je tijden Die run over zand/strand/duin vind ik pas echt stoer van je. Lijkt me zo zwaar om te doen!
Ik loop rustig verder. Motivatie is soms een probleem, maar ik heb een Plan: 1x korte duurloop, 1x interval en dan in het weekend weer opbouwen richting de 15km.
Voor deze week dus morgen een korte duurloop, donderdag/vrijdag een interval en in het weekend wil ik naar de 9km toe.
september 58km, totaal 468
@ Mother: ik ben atlijd zo jaloers op je tijden Die run over zand/strand/duin vind ik pas echt stoer van je. Lijkt me zo zwaar om te doen!
Ik loop rustig verder. Motivatie is soms een probleem, maar ik heb een Plan: 1x korte duurloop, 1x interval en dan in het weekend weer opbouwen richting de 15km.
Voor deze week dus morgen een korte duurloop, donderdag/vrijdag een interval en in het weekend wil ik naar de 9km toe.
vrijdag 13 september 2013 om 23:17
Hallo meiden,
Daar ben ik ook weer. Het is even geleden - deze week met een grote verbouwing begonnen men erg druk aan het werk dus weinig tijd over voor andere zaken. Ik heb vorige week wel 3x gelopen om nieuwe hardloopschoenen in te lopen. Ik vind ze heerlijk rennen. Na de eerste keren wel spierpijn gehad maar helemaal geen last meer gehad van mijn achillespees dus dat is positief! Vanavond weer tijd gemaakt om te rennen, heerlijk... ik zag op tegen mijn lesje; lesje 21 van start to run en is 2 x 15 minuten rennen met 2 minuten wandelen tussendoor, maar het ging prima dus ben blij. 4.6km gelopen in 38min... dat kan nog steeds wel sneller...
@Dita. Hoe gaat het nu met je? Fijn dat te uitvaart goed ging.
En mooi rondje gerend, lukt het dan om ook een beetje af te schakelen?
@Mother, wat een mooi gedicht.
Kan me voorstellen dat 10km over het strand heel zwaar was... deze week nog een keer gegaan en hoe ging dat?
@Max, hoe vordert het klussen? Pff ik heb geld over de balk gesmeten deze week met klusspullen kopen... wat duur allemaal... en ook tijdvretend... maarja, het is voor een goed resultaat; een mooier huis
Nog gelopen dinsdag? Mijn plan was toen ook te gaan maar het rende zo hard... toen was ik niet gemotiveerd meer en ben ik niet gegaan 
@Fabienne, lekker bezig, hoe vaak ren je?
Fijn weekend! Hier staat klussen, klussen en nog wat klussen op het programma
Daar ben ik ook weer. Het is even geleden - deze week met een grote verbouwing begonnen men erg druk aan het werk dus weinig tijd over voor andere zaken. Ik heb vorige week wel 3x gelopen om nieuwe hardloopschoenen in te lopen. Ik vind ze heerlijk rennen. Na de eerste keren wel spierpijn gehad maar helemaal geen last meer gehad van mijn achillespees dus dat is positief! Vanavond weer tijd gemaakt om te rennen, heerlijk... ik zag op tegen mijn lesje; lesje 21 van start to run en is 2 x 15 minuten rennen met 2 minuten wandelen tussendoor, maar het ging prima dus ben blij. 4.6km gelopen in 38min... dat kan nog steeds wel sneller...
@Dita. Hoe gaat het nu met je? Fijn dat te uitvaart goed ging.
En mooi rondje gerend, lukt het dan om ook een beetje af te schakelen?
@Mother, wat een mooi gedicht.
Kan me voorstellen dat 10km over het strand heel zwaar was... deze week nog een keer gegaan en hoe ging dat?
@Max, hoe vordert het klussen? Pff ik heb geld over de balk gesmeten deze week met klusspullen kopen... wat duur allemaal... en ook tijdvretend... maarja, het is voor een goed resultaat; een mooier huis
@Fabienne, lekker bezig, hoe vaak ren je?
Fijn weekend! Hier staat klussen, klussen en nog wat klussen op het programma
zaterdag 14 september 2013 om 09:45
@ fabienne: hahaha toch is het best leuk als je het eenmaal klaar hebt. De slaapkamer is klaar. Bed is gisteren gebracht, alle muren, kozijnen en plafond gedaan
Ziet er weer heel anders uit
@ mcs: jij dus ook aan het klussen. Materiaal is peperduur ja. Idioot gewooon. Ik heb de slaapkamer klaar. Dit weekend nog even het halletje doen en misschien een kier wegwerken in een doorgang, kan ik dat komende week even onder handen nemen.
Ik heb dinsdag en donderdag nog getraind. Dit weekend staat er 12x800 op het programma, dat wilde ik morgen doen.
Ben benieuwd hoe die training zal gaan. Gelukkig is het niet meer warm, de vorige keer brak ik af, maakte ik van lap 9 en 10 (toen moest ik er maar 10) 400-tjes in plaats van de 800-tjes maar ik neem aan dat het nu gewoon goed gaat.
@ mcs: jij dus ook aan het klussen. Materiaal is peperduur ja. Idioot gewooon. Ik heb de slaapkamer klaar. Dit weekend nog even het halletje doen en misschien een kier wegwerken in een doorgang, kan ik dat komende week even onder handen nemen.
Ik heb dinsdag en donderdag nog getraind. Dit weekend staat er 12x800 op het programma, dat wilde ik morgen doen.
Ben benieuwd hoe die training zal gaan. Gelukkig is het niet meer warm, de vorige keer brak ik af, maakte ik van lap 9 en 10 (toen moest ik er maar 10) 400-tjes in plaats van de 800-tjes maar ik neem aan dat het nu gewoon goed gaat.
zondag 15 september 2013 om 21:34
@ dita: goed gelopen dus! Moet er nog veel geregeld worden bij jullie nu? Dat is altijd zo naar, die 'nasleep'. Geen tijd om te rouwen, eerst allerlei andere zaken regelen.
Ik heb vandaag ruim 18 km gelopen, ik had 12x800-tjes op het programma staan en dat was behoorlijk waar door de harde wind. Maar het ging redelijk goed. Op naar de volgende training. Volgend weekend nog een gewone duurloop van 12 km, het weekend daarna moet het dan maar gebeuren. Ben benieuwd.
Voorlopig erg druk om alles klaar te krijgen, vrijdag zitten we rond deze tijd al op de boot richting de UK.
Pfffeeeeew
Ik heb vandaag ruim 18 km gelopen, ik had 12x800-tjes op het programma staan en dat was behoorlijk waar door de harde wind. Maar het ging redelijk goed. Op naar de volgende training. Volgend weekend nog een gewone duurloop van 12 km, het weekend daarna moet het dan maar gebeuren. Ben benieuwd.
Voorlopig erg druk om alles klaar te krijgen, vrijdag zitten we rond deze tijd al op de boot richting de UK.
Pfffeeeeew
maandag 16 september 2013 om 13:35
@ dita: goed te horen. Het lijkt me erg onwerkelijk zonder vader of moeder ineens. Ik ben blij dat we net het 50 jarig huwelijksfeest konden vieren. Dat voelt goed, maar doet me ook beseffen dat mijn ouders ook ouder worden. We doen nog veel samen, mijn vader helpt me nu ook met contracten enzo en mijn moeder helpt en denkt mee over tekeningen. Ik zou ze zo vreselijk missen
maandag 16 september 2013 om 16:33
@Mcs, ja mooi gedicht he! Nee ik heb vorige week niet meer gelopen.
@Max, goed bezig ik heb ook een hekel aan klussen, gelukkig mijn man niet.
Zaterdag jl. heb ik meegedaan aan de Ladiesrun te Katwijk aan Zee/ 10 km. Ik vond het een erg leuke loop, met veel heuvels, wel stond er veel wind, en het ging bij de laatste km. regenen. Na 6 km. ben ik gevallen, daarbij heb ik mijn enkel verzwikt. Ik heb de wedstrijd wel uitgelopen. Brutotijd: 1 uur en 4 minuten. Mijn moeder en dochter stonden bij de finish. Morgen ga ik toch maar even naar de ha.
Sep 30 km. Totaal: 559,8 km
@Max, goed bezig ik heb ook een hekel aan klussen, gelukkig mijn man niet.
Zaterdag jl. heb ik meegedaan aan de Ladiesrun te Katwijk aan Zee/ 10 km. Ik vond het een erg leuke loop, met veel heuvels, wel stond er veel wind, en het ging bij de laatste km. regenen. Na 6 km. ben ik gevallen, daarbij heb ik mijn enkel verzwikt. Ik heb de wedstrijd wel uitgelopen. Brutotijd: 1 uur en 4 minuten. Mijn moeder en dochter stonden bij de finish. Morgen ga ik toch maar even naar de ha.
Sep 30 km. Totaal: 559,8 km
woensdag 18 september 2013 om 12:53
@Dita, hoe gaat het met je, kan je het allemaal een beetje aan?
Ja ik baalde echt. Tevreden ben ik niet, op 16.10 wil ik mijn tijd verbeteren tijdens mijn eerstvolgende wedstrijd, dit keer echt door de duinen en over het strand.
Zo gisterochtend toch maar even naar de ha. Mijn voorste enkelband is beschadigd. Ik heb een paar dagen met rekverband gelopen, kreeg veel aandacht, sinds vandaag loop ik zonder verband. Pijn is al stuk minder.
Ja ik baalde echt. Tevreden ben ik niet, op 16.10 wil ik mijn tijd verbeteren tijdens mijn eerstvolgende wedstrijd, dit keer echt door de duinen en over het strand.
Zo gisterochtend toch maar even naar de ha. Mijn voorste enkelband is beschadigd. Ik heb een paar dagen met rekverband gelopen, kreeg veel aandacht, sinds vandaag loop ik zonder verband. Pijn is al stuk minder.
donderdag 19 september 2013 om 12:36
@ mother: balen van die enkel Hoop dat het snel allemaal weer wegtrekt!
@ dita: hoe gaat het met je? Heb je alweer lekker koppie leeg kunnen lopen?
Ik heb eergisteren heerlijk gelopen. Maar wat was het zalig fris! Ik heb een beetje de pest in dat het nou ineens gaat nazomeren eigenlijk. Als ik een lange loop heb, wordt het ineens weer warm. Neeeeeee hoeft écht niet hoor
Morgen vertrekken we naar de UK. Ben benieuwd. Ik heb alleen nog niks gedaan, loop dus erg achter met alles. Ben ook moe dus ik vrees dat ik gewoon een hele week ga slapen eerst
@ dita: hoe gaat het met je? Heb je alweer lekker koppie leeg kunnen lopen?
Ik heb eergisteren heerlijk gelopen. Maar wat was het zalig fris! Ik heb een beetje de pest in dat het nou ineens gaat nazomeren eigenlijk. Als ik een lange loop heb, wordt het ineens weer warm. Neeeeeee hoeft écht niet hoor
Morgen vertrekken we naar de UK. Ben benieuwd. Ik heb alleen nog niks gedaan, loop dus erg achter met alles. Ben ook moe dus ik vrees dat ik gewoon een hele week ga slapen eerst
maandag 23 september 2013 om 22:27
@ Max, je zit weer in de UK? Heb je daar een vast huis/logeeradres?
woensdag 25 september 2013 om 12:22
@Fabienne, ach wat lief van je ik lees nu pas je bericht aan mij over mijn runs op het strand! Ja is best pittig vooral als het water hoog staat dan moet je echt dansen met de golven. But I love it.
Goed bezig joh!
Dank je wel.
@Dita, soms gaat het om de km. tijd komt later wel weer.
Natuurlijk ga je in December die 15 km. halen.
@Max hoe gaat het in de UK?
Ik heb zaterdag jl tijdens de Vredesloop in DEN HAAG staan supporteren! Wat een mensen geweldig. Mijn collega heeft meegedaan. Ik heb echt staan gillen. Kom op..... je bent er bijna enzv. Ik vond het leuk om een keer te supporten maar ik had liever aan de andere kant van het hek gestaan. **Jaloers**
Eergisteren ben ik voor de 1e keer sinds mijn val weer gaan hardlopen en het is goed gegaan. Lekker 8.7 km. op de teller, 55.49, geen pijn in mijn enkel en geen spierpijn!
Wie heeft er nog gelopen?
Sep 38.7 km. Totaal: 568,5 km
Goed bezig joh!
Dank je wel.
@Dita, soms gaat het om de km. tijd komt later wel weer.
Natuurlijk ga je in December die 15 km. halen.
@Max hoe gaat het in de UK?
Ik heb zaterdag jl tijdens de Vredesloop in DEN HAAG staan supporteren! Wat een mensen geweldig. Mijn collega heeft meegedaan. Ik heb echt staan gillen. Kom op..... je bent er bijna enzv. Ik vond het leuk om een keer te supporten maar ik had liever aan de andere kant van het hek gestaan. **Jaloers**
Eergisteren ben ik voor de 1e keer sinds mijn val weer gaan hardlopen en het is goed gegaan. Lekker 8.7 km. op de teller, 55.49, geen pijn in mijn enkel en geen spierpijn!
Wie heeft er nog gelopen?
Sep 38.7 km. Totaal: 568,5 km
zaterdag 28 september 2013 om 11:25
ha meiden
Ik ben alweer een week in de UK. Geweldig is het hier, echt genieten. Erg mooi, lekker weer. Voor morgen een beetje te warm voor me, maar goed we gaan het zien.
Foto's staan op http://www.runpower.nl als je wilt meegenieten van de fraaie omgeving/
Ik heb twee langere loopjes gedaan en een korte. had veel meer willen lopen maar met het oog op morgen dan even rustig aan. ik hoop dat ik komende week gewoon lekker door kan lopen weer, want er is nog zoveel te zien en te genieten hier!
Jullie nog lekker gelopen?
@mother: fijn dat de enkel beter gaat!
Ik ben alweer een week in de UK. Geweldig is het hier, echt genieten. Erg mooi, lekker weer. Voor morgen een beetje te warm voor me, maar goed we gaan het zien.
Foto's staan op http://www.runpower.nl als je wilt meegenieten van de fraaie omgeving/
Ik heb twee langere loopjes gedaan en een korte. had veel meer willen lopen maar met het oog op morgen dan even rustig aan. ik hoop dat ik komende week gewoon lekker door kan lopen weer, want er is nog zoveel te zien en te genieten hier!
Jullie nog lekker gelopen?
@mother: fijn dat de enkel beter gaat!