Ja hoor, dat heb ik weer...
maandag 23 september 2013 om 08:50
En de week is nog maar net begonnen.
Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.
Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.
En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!
Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)
Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.
Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.
En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!
Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)
Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
maandag 23 september 2013 om 09:28
quote:bootje_op_de_golven schreef op 23 september 2013 @ 09:18:
Dames dames. Alles leuk en aardig, maar jullie ellende valt natuurlijk in het niet bij het mijne.
Ik moet de hele dag (en morgen, en overmorgen en overovermorgen) luisteren naar de drilboor die voegje voor voegje van de gevel verwijdert.... En die gevel is groooooot. Dus ik ben zeker het allersielugst
Tsssk, ik moet al een paar dagen de slijptol van mijn buurman aanhoren en met koffie is dat nog wel te doen, maar nu zonder vallen mijn wallen zowat op de grond.
Neeeeee, tenzij één van jullie even een boodschapje voor me komt doen, eis ik de sielugprijs op.
Dames dames. Alles leuk en aardig, maar jullie ellende valt natuurlijk in het niet bij het mijne.
Ik moet de hele dag (en morgen, en overmorgen en overovermorgen) luisteren naar de drilboor die voegje voor voegje van de gevel verwijdert.... En die gevel is groooooot. Dus ik ben zeker het allersielugst
Tsssk, ik moet al een paar dagen de slijptol van mijn buurman aanhoren en met koffie is dat nog wel te doen, maar nu zonder vallen mijn wallen zowat op de grond.
Neeeeee, tenzij één van jullie even een boodschapje voor me komt doen, eis ik de sielugprijs op.
maandag 23 september 2013 om 09:29
maandag 23 september 2013 om 09:30
maandag 23 september 2013 om 09:32
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 09:29:
[...]
Dan zou ik de producent van dat ding aanklagen. Is toch geen doen.Dan moet ik baas van man gaan aanklagen, en da's geen doen. T is namelijk de bd.....
[...]
Dan zou ik de producent van dat ding aanklagen. Is toch geen doen.Dan moet ik baas van man gaan aanklagen, en da's geen doen. T is namelijk de bd.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 23 september 2013 om 09:38
maandag 23 september 2013 om 09:40
quote:bootje_op_de_golven schreef op 23 september 2013 @ 09:38:
@cateautje Alles is in orde, alleen het voegwerk moet vervangen worden ivm ernstige slijtage. En straks mijn binnenmuur, omdat ze die vrijdag per ongeluk gesloopt hebben zoals je weet
Ik kan vandaag helaas niet weg, morgen ga ik even naar de kapper.
@noa Hier is alleen de hema maar open voor 1 uur.
Lekker toch, een Hemaontbijtje voor een euro.
Hier staan mensen in de rij voor de deur te wachten tot ze er voor naar binnen mogen.
@cateautje Alles is in orde, alleen het voegwerk moet vervangen worden ivm ernstige slijtage. En straks mijn binnenmuur, omdat ze die vrijdag per ongeluk gesloopt hebben zoals je weet
Ik kan vandaag helaas niet weg, morgen ga ik even naar de kapper.
@noa Hier is alleen de hema maar open voor 1 uur.
Lekker toch, een Hemaontbijtje voor een euro.
Hier staan mensen in de rij voor de deur te wachten tot ze er voor naar binnen mogen.
maandag 23 september 2013 om 09:41
maandag 23 september 2013 om 09:45
Bij HEMA kun je ’s morgens terecht voor een heerlijk ontbijtje voor maar 1.-. Een vers kopje koffie met een croissant, jam en een broodje ei. Zo wordt buiten de deur ontbijten nog leuker. Je kunt het ontbijt tot 10.00 uur krijgen in de HEMA winkels met een restaurant. Twee plakjes warme bacon kun je apart bestellen voor 25 cent. En wil je nog wat vitamines bij je ontbijt: tot 10.00 uur is er ook nog jus d’orange voor maar 0.50 euro.
ontbijt
+ koffie van versgemalen bonen met Rainforest Alliance-keurmerk
+ verse roombotercroissant met jam
+ vers afgebakken baguette met omelet
Disclaimer: Dit is geen link.
ontbijt
+ koffie van versgemalen bonen met Rainforest Alliance-keurmerk
+ verse roombotercroissant met jam
+ vers afgebakken baguette met omelet
Disclaimer: Dit is geen link.
maandag 23 september 2013 om 09:52
maandag 23 september 2013 om 09:53
Hey, woon jij bij mij in de buurt bootje op de golven? hahaha, hier net zo...
TO ik heb een keer hetzelfde gehad na het vervangen van de dynamo... Weet niet meer wat het toen was.
TO ik heb een keer hetzelfde gehad na het vervangen van de dynamo... Weet niet meer wat het toen was.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 23 september 2013 om 09:57
quote:bootje_op_de_golven schreef op 23 september 2013 @ 09:55:
Woon jij in het oosten des lands Suzyqfive?
@cateautje Nooit geweten! Maar hema heeft ons ook afgedankt, onze wijk krijgt geen folder meer
Oh, maar folders is niet goed, allemaal papier voor in de afvalbak.
Neem de nieuwsbrief die kost geen bomen.
Woon jij in het oosten des lands Suzyqfive?
@cateautje Nooit geweten! Maar hema heeft ons ook afgedankt, onze wijk krijgt geen folder meer
Oh, maar folders is niet goed, allemaal papier voor in de afvalbak.
Neem de nieuwsbrief die kost geen bomen.