verjaardag vriend
maandag 23 september 2013 om 10:29
Mijn vriend is volgende week jarig.
Hij wil liever wat leuks doen dan 'iets' hebben.
Probleem: ik weet niet zo goed wat.
Enkel uit eten is niet zo handig, meneer is zelf kok.
Het liefst omgeving Gelderland, Utrecht (hoofdstad) mag ook wel.
Kan iemand mij op weg helpen?
Iets van een dagje sauna mag ook wel eventueel...
Pfffff het blijft lastig...
Hij wil liever wat leuks doen dan 'iets' hebben.
Probleem: ik weet niet zo goed wat.
Enkel uit eten is niet zo handig, meneer is zelf kok.
Het liefst omgeving Gelderland, Utrecht (hoofdstad) mag ook wel.
Kan iemand mij op weg helpen?
Iets van een dagje sauna mag ook wel eventueel...
Pfffff het blijft lastig...
maandag 23 september 2013 om 10:35
Ik geef ook vaak een 'uitje'. We zijn wel eens naar de sauna geweest, naar de 3 J's (ja, dat vinden wij leuk ), naar een concert van Bon Jovi (dat vind ik leuk), en naar Soldaat van Oranje, de musical.
Mag het ook iets actiefs zijn? Dan zou je kunnen mountain biken ergens, of naar een klimmuur/-bos, of naar het Openlucht Museum.
Mag het ook iets actiefs zijn? Dan zou je kunnen mountain biken ergens, of naar een klimmuur/-bos, of naar het Openlucht Museum.
maandag 23 september 2013 om 11:49
http://www.overijsseltrip ... man_brood_steparrangement
In Zwolle.
In Zwolle.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 september 2013 om 11:50
Hier staan trouwens heel veel activiteiten zie ik, in verschillende prijsklassen:
http://www.overijsseltrips.nl/nl/site/groepsdagtochten
http://www.overijsseltrips.nl/nl/site/groepsdagtochten
maandag 23 september 2013 om 11:50
quote:cinnamonnswirl schreef op 23 september 2013 @ 11:48:
Samen voor een X aantal tijd rijden in een Lamborghini, Ferrari, Porsche o.i.d. en dan even lekker scheuren!!
Ik was weer eens veels te enthousiast met reageren...
Excuus.Die auto's hebben trouwens een snelheidsbegrenzer
Samen voor een X aantal tijd rijden in een Lamborghini, Ferrari, Porsche o.i.d. en dan even lekker scheuren!!
Ik was weer eens veels te enthousiast met reageren...
Excuus.Die auto's hebben trouwens een snelheidsbegrenzer
maandag 23 september 2013 om 12:00
Als je in het zuiden van het land woont, kan je ook je vriend s'ochtends rond een uur of 4 wakker maken en hem in de auto zetten en rij samen naar Parijs! Het is misschien een hele trip, maar ook een onvergetelijk dagje natuurlijk! Ik zou er wel voor zorgen dat jij en je vriend de dagen daar voor optijd in bed liggen want het zal vast een lange dag worden..
maandag 23 september 2013 om 12:04
quote:_silke schreef op 23 september 2013 @ 12:00:
Als je in het zuiden van het land woont, kan je ook je vriend s'ochtends rond een uur of 4 wakker maken en hem in de auto zetten en rij samen naar Parijs! Het is misschien een hele trip, maar ook een onvergetelijk dagje natuurlijk! quote:missmonroe schreef op 23 september 2013 @ 10:43:
Rijbewijs heeft hij niet, ik wel maar geen auto.Bovendien snap ik de lol van 'een dagje Parijs' nooit zo. Je zit 2x 5 uur in de auto, maar kunt wel zeggen 'dat je in Parijs bent geweest gisteren'.
Als je in het zuiden van het land woont, kan je ook je vriend s'ochtends rond een uur of 4 wakker maken en hem in de auto zetten en rij samen naar Parijs! Het is misschien een hele trip, maar ook een onvergetelijk dagje natuurlijk! quote:missmonroe schreef op 23 september 2013 @ 10:43:
Rijbewijs heeft hij niet, ik wel maar geen auto.Bovendien snap ik de lol van 'een dagje Parijs' nooit zo. Je zit 2x 5 uur in de auto, maar kunt wel zeggen 'dat je in Parijs bent geweest gisteren'.
maandag 23 september 2013 om 12:05