anale seks

05-09-2013 14:04 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend had het er weleens over dat hij wel is anale seks wilde.

en ik merkte dat ik er ook wel nieuwschierig naar werd.

af en toe probeerde we het tussendoor, maar verder als het kopje ging die niet want dan ging ik al door de grond van de pijn, zelfs met het nodige voorwerk lukte het niet, tot een keer het ineens goed ging en we dus anale seks hebben gehad. en moet zeggen, het was niet vervelend.

dus ik helemaal blij, want ik had me vriend blij gemaakt en ik wist eindelijk dat het dus echt kon.

helaas is het bij die ene keer gebleven want erna lukte het weer elke keer niet. en dat is best frustrerend......

hoe is jullie ervaring hiermee?
Als jullie bezig zijn met elkaar op te geilen dan laat hem je plagen.

beetje bij je anus rondjes draaien en strelen en af en toe een vinger erin. zo gaat je anus er aan wennen en word je zelf opgewonden van.

en als je van jezelf merkt dat je niet in kan houden zoen hem dan en laat merken dat je er zin in hebt.
quote:lekkerxxl schreef op 06 september 2013 @ 12:19:

ik vind het vaak toch wel fris als er eerst een washandje over gaat.

en ik neem aan voor een bootycall dat je je toch wel een beetje opfrist. Maarja ieder zo zijn ding, er zijn ook mensen die van poep en plas seks houden

Ja in de meeste gevallen ga ik even naar de WC en (een washandje heb ik niet bij me, evenals een klysma) maar was ik me van onder wel... Maar soms kom ik aan bij mijn bootycall(vanuit de kroeg) en dan is het meteen als ik binnen kom wham, en gaan we direct aan de slag, en sja, dan ben heb ik dat niet gedaan.

En nogmaals, als er ook in een relatie spontaan seks ontstaat, zoals in de ochtend als je wakker word, of midden in de nacht, sja, dan ga ik dat ook niet onderbreken om eerst even mezelf te wassen om naar de wc te gaan.

Maar goed, dan verwacht ik ook niet dat hij me gaat beffen hoor.
quote:Rooss4 schreef op 06 september 2013 @ 15:30:

O dus je moet.

Nee oké dan snap ik het. Heeeel vervelend voor hem ja
quote:Naara schreef op 06 september 2013 @ 01:50:

De ervaring hier is: het hoeft geen pijn te doen, ook de eerste keer niet. Zelfs zonder oprekken enzo.

Het geheim: goed geil zijn, en heel goed ontspannen op het moment van penetratie. Glijmiddel kan helpen, maar ook dat is niet per se noodzakelijk.

Dit dus. En langzaam aan van de man.

Ik doe het ook alleen als ik er zelf wel zin in heb hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
kan wel...alleen moet je anale seks goed voorbereiden

doe je dat niet

dan komt er ook niks van terecht

quote:zilvervlok schreef op 05 september 2013 @ 15:59:

Ik heb Kim Holland wel eens horen zeggen dat niet iedereen geschikt is voor anale sex. Misschien ben jij er wel een van
Enjoying!
ik heb gehoord dat na het vrouwelijk orgasme alle ineens makkelijker gaat... dus hij weet wat hem te doen staat haha
..popcorn?
Zorg dat je gewoon met de vingers aan de slag gaat. Doe er gewoon steeds een vinger bij tot je er 3 in hebt, daarna kan hij zijn penis er proberen in te schuiven. Maar omdat het al eerder gelukt is, lijkt me dat het voor een deel ook aan jouw mindset ligt.
quote:cuba2012 schreef op 05 september 2013 @ 14:48:

Stuur hem naar een homobar...Stakker
Mijn vriend vond anaal altijd al een geil idee, vandaar dat we het wel eens probeerden, en uiteindelijk hebben we nu bijna elke week wel anale seks en ik geniet er enorm van. Maar het heeft jaren geduurd om zover te komen: in het begin was het moeilijk, en inderdaad, wat jij schrijft: soms ineens een keer dat het spontaan lukte en dat het helemaal geen pijn deed.

Geef het tijd, wees niet gefrustreerd. Als je er geen lol (meer) in hebt, dan gewoon niet doen.

Ik plan mijn seks met mijn vriend wel, was me altijd goed vantevoren en ook het anaal spoelen hoort daar dus bij tegenwoordig.
nou ik lust er dus wel pap van.....maar dat hoort bij mijn geaardheid.....hen nl een vriend,die mij heel behoorlijk van onder

,anaal dus...heerlijk...mijn vrouwelijke gevoel ?
Kunnen zijn wie en vooral ook wat je bent
Ik reageer eigenlijk nooit.lees wel vaak mee , het valt me op dat er vaak zo negatief gereageerd wordt op allerlei vragen.dat maakt mij huiverig om te reageren. Maar nu dan toch: anale sex, ik vind het heerlijk, mijn man vindt het heerlijk...maar vraagt inderdaad de nodige voorbereiding....
Ach, poep aan den eickel is ook geen probleem wanneer de vrouw aan a2m doet.
De oplossing van alles is: koudgeperste kokos olie!!

Smelt bij lichaams-tempratuur en er is geen glijmiddel op de markt wat zo lang gesmeerd en heel glad blijft als kokos olie!! Ideaal voor anale sex!

Veel Plezier,

Dennis R
Waar andere stoppen ga ik verder
Tip:

- Neem de tijd, veel tijd,

- Neem olie, goede olie,

- begin met een buttplug, een kleine en bouw dit later uit met iets grotere,

- Ontspannen, in het begin is ontspannen belangrijk.

Succes!
Ik riep altijd dat ik het nooooit zou doen en dat leek me maar vies, maar toen mijn vriend me voor de eerste keer anaal vingerde toen hij me befte en later anaal nam, wist ik wat ik had gemist. Er zit zo'n groot taboe op anale seks, terwijl het als je het goed opbouwt echt heerlijk kan zijn. Ik kom makkelijker klaar als ik ook anaal gestimuleerd word.
wat is dat toch met anale sex t doet zeer en in de film liggen ze eraan te likken of der milkshake aardbijen uitkom ik pas ervoor
Ik ben niet vies om mijn vriendin anaal te nemen, dat vinden we beiden lekker, maar daar likken of na anaal gepijpt worden gaat mij qua hygiene te ver. Ondanks alle geiligheid moet je toch een beetje blijven nadenken.
.
Na 8x anale seks en 6x blaasontsteking ben ik er eigenlijk wel klaar mee, niet te vergeten de pijnlijke poeperd afterwards. Toegegeven het was een aantal x best plezant, maar lang niet iedere keer. Ik denk toch dat het wat onnatuurlijk is.
We can do it!
ik heb ervaring mee, opzich is het wel lekker maar eerste keer best pijnlijk daarna ging het makkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven