Parga, Griekenland.
woensdag 28 augustus 2013 om 18:46
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, vond t erg leuk! Wat ik me herinner is dat er veel Grieken vakantie aan t vieren waren, goeie sfeer, leuke eettentjes en barretjes. Ook een mooi strand, dat was wel een stuk lopen over een berg voor zover ik me herinner (wrs was het een heuveltje ), maar hele fijne strandtent daar met lekker eten. We hadden wel wat aardschokken toen we daar waren, raar om mee te maken en de volgende dag dikke scheuren in het asfalt van de boulevard.
Ook een mooie boottocht gemaakt langs een paar hele lieve mooie dorpjes. Ik zeg: doen!
Ook een mooie boottocht gemaakt langs een paar hele lieve mooie dorpjes. Ik zeg: doen!
woensdag 28 augustus 2013 om 23:15
I love Parga! Echt wat een heerlijke vakantie. Hadden een enig appartement, elke avond die
Flinke heuvel over wandelen naar het dorp, wij zaten bij valtos beach.
Lekker eten, leuke straatjes. We hebben paar dagen jeep gehuurd en veel rond gereden en een dag naar Lefkas geweest. Ik ben al zeker op twintig andere bestemmingen in Griekenland geweest, maar Parga heeft mijn hart. Wij waren er samen in 2008. We willen er ooit terug met onze zoontjes om ze te laten zien hoe mooi het daar is..
Flinke heuvel over wandelen naar het dorp, wij zaten bij valtos beach.
Lekker eten, leuke straatjes. We hebben paar dagen jeep gehuurd en veel rond gereden en een dag naar Lefkas geweest. Ik ben al zeker op twintig andere bestemmingen in Griekenland geweest, maar Parga heeft mijn hart. Wij waren er samen in 2008. We willen er ooit terug met onze zoontjes om ze te laten zien hoe mooi het daar is..
DTEEZ!
woensdag 28 augustus 2013 om 23:19
donderdag 29 augustus 2013 om 19:21
Ik zelf vond Gina een erg prettig appartement. Magda's is fantastisch, wel klimmen. Met Magda's zit je net zo ver van Valtos als van krioneri en het stadje. Ik ben in nog een paar geweest maar die worden niet meer aangeboden. Hotel Angela is ook een aanrader trouwens, idyllisch plekje en loop je zo het kleine strandje op. 100 meter naar boulevard. Oooh, ben jaloers
Welke had je trouwens zelf op het oog?
Welke had je trouwens zelf op het oog?