Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
K*tterdek*t Coetje. Ik schrik me helemaal te pletter. Jeetje meis wat een rot dagen heb je achter de rug. Hoe kan dit nu zo plotseling? Nou ja, dat weet je zelf natuurlijk ook niet.

En dan doet vriend ook nog zo rot tegen je alsof het jou schuld is. Je bent natuurlijk diegene die het dichtste bij hem staat en dan moet je eraan geloven, maar rot is het zowiezo al en dan kun je dat er niet bij hebben.

Fijn dat je niet alleen was vannacht. Al was je wel weer vroeg wakker.

Hoe gaat het nu verder? Weet je al wat meer?

En heb je de uitslag van de MRI al gekregen?

Jeetje lieverd, ik denk aan je. Hele dikke

Hier is alles goed hoor, alleen druk met werken en oppassen.
En ik snap heel goed dat je vriend niet thuis wilt hebben als hij zo doet. Dat is helemaal niet gek hoor.
Mogguh...

Fijn dat je wat hebt kunnen slapen Coetje.

Hopelijk is hij vandaag weer wat redelijker tegen jou.

Heb je dit al aangekaart bij de artsen en verpleegkundigen? Al lijkt mij dat die er natuurlijk ook wat van mee krijgen als hij zo onredelijk is naar jou toe.

Ik had nog niks van Zoeb gehoord, ging er van uit jij wel. Maar ik zie net dat ze hier weer is.

Ik ga zo tennissen, voor het eerst weer binnen dit najaar.

Vanmiddag kapper.
Hij accepteert geen enkele hulp,is tegen de verpleging ook niet aardig,dus die laten hem ook maar een beetje..

Ik trek dit echt niet,ik heb ook een hart!
Is het een idee om hem even duidelijk te melden dat je geen zin hebt en het ook niet verdient om als voetveeg behandelt te worden. En dat je tot het moment dat hij weer wél redelijk tegen je kan doen even afstand neemt?
Dat heb ik gister ook gedaan Gold!Ik kan heus wat hebben,maar mij verwijten maken over een opmerking van 8 jaar geleden...en wat ik dan ook antwoord maakt niet uit.Ik heb gewoon altijd alles fout gedaan vindt hij..

Het is echt niet leuk om te horen dat ik al die tijd zijn leven tot een hel gemaakt hebt.Dan ga maar weg,weet ik veel.

Ik heb net mijn huisarts gebeld voor een gesprekje,zij was erbij maandag.
Lieverd hij kan willen of niet willen wat hij wil, maar dit gaat om jou. Vraag de verpleging buiten hem om of je naar MW kan gaan omdat je daar in ieder geval je verhaal kwijt kan. Het is echt niet redelijk van hem om jou nu verwijten te gaan zitten maken en ook niet terecht. Je verdient dit echt niet hoor. Je bent zo'n lieverd en hij mag zich dan ergens op afreageren, er zijn grenzen en die heeft hij nu bereikt.
Oh Coetje fijn dat je bij je huisarts terecht kunt. Hoop dat er een oplossing komt. Dit kan niet verder gaan zo.

Hij zal ergens toch weer redelijk moeten worden. Vind het heel erg voor hem hoor, niet dat het verkeerd overkomt, maar ik denk nu aan jou en hoe het voor jou moet zijn.
Hij voelt zich hartstikke goed,lichamelijk dan.Achteraf gezien is dit al zo'n 2,5 jaar aan de gang,hij is nu fitter dan de afgelopen jaren,zegt ie.

Ik ga naar de huisarts,tot straks

Dikke ook voor jullie!
Hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen coetje.

Denk aan je.
Ik sluit me helemaal bij wat Zoeb om 10.13 zegt aan.

Is ie nou helemaal!
Dat ie maar uitkijkt. Hij heeft je nog heel hard nodig Coetje.

Je gaat wel een hele onzekere tijd in.Wat zei de huisarts?
Moggu...

Hier gaat t n beetje beter, kom vanAvond wel uitgebreider kletsen
Fijn te horen dat het wat beter gaat Coetje. Hij is nu wat redelijker naar jou toe?

Goldman en ik hebben zo een personeelsfeestje van Goldmans' werk. Na een hele dag werken heb ik daar niet zo heel veel zin in...
Coetje fijn dat het beter gaat. Ik hoop ook wat redelijker.

We horen het wel. Denk de hele tijd aan je.

Wil morgen nog steeds wel even komen hoor. Om je een hart onder de riem te steken.

Sorry Gold, ik heb een super shit GSM en die was weer uitgevallen dus ik zag je berichtje net pas.
Wat heftig dat vriend zo naar doet. Eerste wat in me opkomt is ook een opdonder in de hersenen gehad na de hartaanval, maar ik ben geen arts, en ik neem aan dat de wel-artsen zulks al hebben gecontroleerd als dat 'erbij hoort'.

Bellen hoor als je van je af wilt praten. Wie dan ook. Dit is echt te zwaar voor een mens om alleen te moeten doorstaan.
Coe
Van mij ook een Coetje.

Ik moet maar steeds aan je denken.

Wat lief dat Zoeb morgen misschien naar je toe komt.
Coetje hoe gaat het?
Moggu..

Lieverds,het gaat met het uur beter!Echt zo fijn!Goed gesprek gehad waarin ik heb uitgelegd hoe het voor mij was/is.

Thuis zijn doet hem goed,hij wordt weer vrolijk en voelt zich lichamelijk ook steeds beter.

Ik ben dus weer best blij
Ohw Coetje wat fijn dat hij weer thuis is en dat het goed gaat en jullie het uit hebben gepraat. Maakte me al bezorgd om de radiostilte.

Dan kom ik echt nog wel een keertje aan, maar ga ik vandaag eens hier bezemen. Is hard nodig. Was wel gekomen hoor als het moest.

Hoe gaat het met Ukkie? Hij zal best wel geschrokken zijn.

Groetjes aan vriend en heel veel beterschap.

Dikke Denk veel aan je.
Ik vind het best wel snel dat Vriend weer thuis is Coetje.

Ik denk ook heel veel aan je en hoop oprecht dat zijn verbeterde houding naar jou toe blijvend is. Jullie zullen elkaar nog hard nodig hebben.

Wat is nu de volgende stap? En weten jullie al hoe het nu moet met zijn bedrijf?

Wij krijgen vandaag nog verjaardagsvisite dus ben ik om boodschappen geweest. Taart, lekkere snackjes, dat soort spul.

En om hondenvoer en een rondje Action.

Grrr, mijn laptop wordt gereanimeerd dus ik moet al twee dagen alles doen op iPad en phone. Is niet handig!
Zoeb, je bent altijd welkom!Enne,als je op mijn facebook kijkt zie je dat Uk geen Ukkie meer is...

Vanmiddag terug naar het ziekenhuis geweest,vriend kreeg pijn aan zijn lies en was helemaak opgezet,gelukkig geen lekkage,leek er eerst wel op,lage bloeddruk en hartslag.Gelijk maar alles gecontroleerd en nu mag ie al 1 pil minder.Verbazingwekkend hoe hij opknapt,tuurlijk is hij snel moe maar daarvoor moet ie over 4 weken naar de revalidatie,nu is het gewoon eerst herstellen.Geestelijk doet thuis zijn hem erg goed,genieten van het zonnetje en mensen die steeds langskomen.

Voor mij is het heel druk,ik hol de hele dag van hot naar her.Morgen las ik een visite vrije dag in!

Bedrijf wordt lastig,fysiek wordt dat te zwaar voor hem,daarbij de stress van steeds klanten werven,onzekerheid of je wel opdrachten krijgt,klanten die niet betalen.Ik denk dat ie daar mee moet stoppen.

Ik zal meer moeten gaan werken want van alleen mijn salaris nu gaan we het niet redden,ik kan alleen hier niet meer uren werken,dus dat is allemaal heel onzeker!
En maar weer in het ziekenhuis,bult in lies wordt steeds groter,koorts erbij..Gatver!
He verdorie Coetje!

Weten jullie ondertussen al wat meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven