Stoomreiniger. Is het wat?
donderdag 26 september 2013 om 14:18
Toen ik thuis tijdens mijn zwangerschapsverlof zat te wachten tot de baby kwam, vond ik dat ik heel ernstig een stoomreiniger nodig had.
Ik vind het nog steeds best handig, de aanslag in de voegen van de badkamer krijg ik er mee weg, ik stoom de bank, wipstoel, bekleding van de maxi cosi ermee en de nare luchtjes gaan er beter mee weg in de wc. (Ik heb een H2O X5.)
Ik vind het nog steeds best handig, de aanslag in de voegen van de badkamer krijg ik er mee weg, ik stoom de bank, wipstoel, bekleding van de maxi cosi ermee en de nare luchtjes gaan er beter mee weg in de wc. (Ik heb een H2O X5.)
dinsdag 8 april 2014 om 21:17
Ik heb onlangs een stoomstofzuiger gekocht een echte aanrader.
Een Maxima stoomstofzuiger via [spam].
Ben erg tevreden over zijn kracht en dat hij alles in een keer kan doen stomen en zuigen in een handeling.
Machine is lekker klein en wendbaar en werkt zonder stofzakken.
Wat ook handig is dat je hem direct bij kunt vullen dus niet steeds hoeft te wachten, zoals bij mijn oude stoomreiniger die ook nog met doeken werkte.
Zijn kwamen aan huis een demonstratie geven wat erg prettig was, gezien je dan direct ziet hoe alles werkt en je direct een goede uitleg krijgt.
Was wel een wat duurdere aanschaf maar zeker zijn geld waard.
Een Maxima stoomstofzuiger via [spam].
Ben erg tevreden over zijn kracht en dat hij alles in een keer kan doen stomen en zuigen in een handeling.
Machine is lekker klein en wendbaar en werkt zonder stofzakken.
Wat ook handig is dat je hem direct bij kunt vullen dus niet steeds hoeft te wachten, zoals bij mijn oude stoomreiniger die ook nog met doeken werkte.
Zijn kwamen aan huis een demonstratie geven wat erg prettig was, gezien je dan direct ziet hoe alles werkt en je direct een goede uitleg krijgt.
Was wel een wat duurdere aanschaf maar zeker zijn geld waard.