Jong & zwanger (± 20 jaar) :-)

25-09-2013 20:56 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben 21 jaar en aan het einde van deze week 5 maanden zwanger! Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere jonge (toekomstige) mama's om dingen te delen en gezellig te kletsen

liefs.
"let it be"
Hallo greeneyes. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zoals je aan mijn nickname kunt zien, ben ook ik een jonge mama!
Komt wel goed, schatje!
Wat gezellig hoe ver ben jij nu?
"let it be"
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben 20 mama van een pracht dochter van 13 maanden en 28 weken zwanger van een zoon

..

Hoe bevalt je zwangerschap tot nog toe? Geplant als ik het vragen mag? En al idee hoe het te doen samen? Of alleen:)

X
Wauw wat leuk!, ik ben nu bijna 23 weken dus we schelen niet veel:) weet je al wat het wordt??

Het bevalt tot nu toe goed, was de eerste 14 weken flink ziek maar heb nu echt niks te klagen, hij is op dit moment lekker aanwezig aan het trappelen in mijn buik (L).

Het was niet helemaal geplant haha, maar wel heel erg welkom!

Ik woon al 3 jaar samen en ben heel gelukkig met mijn vriend, dus we gaan het 'gewoon' saampjes doen. En jij? x
"let it be"
quote:m_greeneyes schreef op 25 september 2013 @ 21:11:

Wauw wat leuk!, ik ben nu bijna 23 weken dus we schelen niet veel:) weet je al wat het wordt??

Het bevalt tot nu toe goed, was de eerste 14 weken flink ziek maar heb nu echt niks te klagen, hij is op dit moment lekker aanwezig aan het trappelen in mijn buik (L).

Het was niet helemaal geplant haha, maar wel heel erg welkom!

Ik woon al 3 jaar samen en ben heel gelukkig met mijn vriend, dus we gaan het 'gewoon' saampjes doen. En jij? x

Mooi dat het goed gaat en jullie samen zijn je hoort zo veel anders...

Hier zijn we 2.5 jaar samen beide kids door andere redenen niet geplant toch gebeurd 1e was wel gewenst alleen kwam het niet heel goed uit maar zijn heel blij met onze mooie en hele lieve vrolijke meid.

Wij krijgen nu een zoon zal dus nig niet eens 1.5 jaar schelen dus wel pittig zijn. Ook wil ik als de financieen het toelaten volgend school jaar een studie gaan hervatten maarja 2 kids chrech studie kosten en alle vaste lasten is nog even de mogelijkheden bekijken.

Jullie werk of 1 thuis of studie?

Wij wonen praktisch vanaf dag 1 samen door omstandigheden maar het gaat goed en eerste jaar met kind ook overleefd haha
Btw babybytes.nl is een hele fijne site waar je fotos vragen ervaringen blogs alles kan delen heb ik wel veel aan gehad en vind het nog steeds heel fijn om daar bij maanden van dochter en weken qua zwangerschap te schrijven en lezen...

Misschien een leuke tip
Oke, wel pittig inderdaad maar je krijgt er ook zoveel voor terug! Hoe heet je kleine meid??

Ik studeer nog.. ik ben dit jaar aan het afstuderen, dus ook best pittig! Ik hoop dat ik het ga redden in een jaar, maar anders doe ik er wat langer over ;) Mijn vriend werkt fulltime gelukkig, dat zorgt tenminste voor wat zekerheid..

Ben jij nu gewoon iedere dag thuis?

Weet je al of je tweede een jongen of meisje wordt? of is het een verrassing

x
"let it be"
Sterkte
quote:verliefdopiemand schreef op 25 september 2013 @ 21:26:

Sterkte Waarmee precies? :P
"let it be"
quote:m_greeneyes schreef op 25 september 2013 @ 21:24:

Oke, wel pittig inderdaad maar je krijgt er ook zoveel voor terug! Hoe heet je kleine meid??

Ik studeer nog.. ik ben dit jaar aan het afstuderen, dus ook best pittig! Ik hoop dat ik het ga redden in een jaar, maar anders doe ik er wat langer over ;) Mijn vriend werkt fulltime gelukkig, dat zorgt tenminste voor wat zekerheid..

Ben jij nu gewoon iedere dag thuis?

Weet je al of je tweede een jongen of meisje wordt? of is het een verrassing

x

Mijn dochter heet Domenica

Wij krijgen nu een zoon

Ja ik heb een wajong dus ben thuis bij ons meisje maar als het mogelijk gaat zijn volgend studie jaar een opleiding proberen wil graag een diploma halen vind ik ook wel zo belangrijk.

Al is het ook wel fijn bij haar thuis te zijn zou eigentijd ook welkom zijn het is wel veel dag en nacht alleen maar moeder zijn het is welkom om soms even weg te kunnen ook voor de rust en alles.

Omdat ik er altijd ben wou dochter heel lang alleen mij met eten baderen troosten instoppen alles maar ze begint nu ook wel meer naar papa te neigen:).

Ja studie is ook belangrijk he lukt het qua energie op het moment? En heeft je studie begrip?...
quote:mamavando schreef op 25 september 2013 @ 21:22:

Btw babybytes.nl is een hele fijne site waar je fotos vragen ervaringen blogs alles kan delen heb ik wel veel aan gehad en vind het nog steeds heel fijn om daar bij maanden van dochter en weken qua zwangerschap te schrijven en lezen...

Misschien een leuke tipLeuk, ik ga eens kijken
"let it be"
quote:mamavando schreef op 25 september 2013 @ 21:31:

[...]

Mijn dochter heet Domenica

Wij krijgen nu een zoon

Ja ik heb een wajong dus ben thuis bij ons meisje maar als het mogelijk gaat zijn volgend studie jaar een opleiding proberen wil graag een diploma halen vind ik ook wel zo belangrijk.

Al is het ook wel fijn bij haar thuis te zijn zou eigentijd ook welkom zijn het is wel veel dag en nacht alleen maar moeder zijn het is welkom om soms even weg te kunnen ook voor de rust en alles.

Omdat ik er altijd ben wou dochter heel lang alleen mij met eten baderen troosten instoppen alles maar ze begint nu ook wel meer naar papa te neigen:).

Ja studie is ook belangrijk he lukt het qua energie op het moment? En heeft je studie begrip?...

Oke, leuk! Wij krijgen ook een zoontje

Weet je wel al wat voor opleiding je wilt gaan doen??

Ik vind het zelf wel mooi hoor als je als moeder gewoon veel aandacht kan geven aan je kids en veel bij ze kan zijn.. goed voor de band en de ontwikkeling van je kindje.

Als ik naar school ben geweest ben ik wel moe, maar het is goed te behappen nog! Mijn studie heeft gelukkig veel begrip en denkt/doet mee met dingen bedenken zodat ik 'm kan halen dit jaar! Ben ik wel erg blij mee!!
"let it be"
quote:m_greeneyes schreef op 25 september 2013 @ 21:29:

[...]

Waarmee precies? :P

Alles?

Gefeliciteerd hoor meid! Neem m'n petje af voor je, ik vind de verantwoordelijkheid voor 2 katten al een hele opgave,
quote:amby schreef op 25 september 2013 @ 21:42:

[...]

Alles?

Gefeliciteerd hoor meid! Neem m'n petje af voor je, ik vind de verantwoordelijkheid voor 2 katten al een hele opgave,Haha, nou ik ben ervan overtuigd dat je heel veel terug krijgt van je kindje qua liefde, gezelligheid en en geluk 2 katten heb ik trouwens ook nog
"let it be"
quote:m_greeneyes schreef op 25 september 2013 @ 21:35:

[...]

Oke, leuk! Wij krijgen ook een zoontje

Weet je wel al wat voor opleiding je wilt gaan doen??

Ik vind het zelf wel mooi hoor als je als moeder gewoon veel aandacht kan geven aan je kids en veel bij ze kan zijn.. goed voor de band en de ontwikkeling van je kindje.

Als ik naar school ben geweest ben ik wel moe, maar het is goed te behappen nog! Mijn studie heeft gelukkig veel begrip en denkt/doet mee met dingen bedenken zodat ik 'm kan halen dit jaar! Ben ik wel erg blij mee!!

sorry was in slaap gevallen:$..

ik denk detailhandel omdat dat makkelijk te combineren valt met kids. maar wil uit eindelijk jeugdzorg werk in kindertehuis of jeugdopvang, begeleid wonen en dergelijke. alleen is moeilijker te combineren met kids tenzij fulltime chrech en bso en dat is niet hoe ik moeder zijn zie.

fijn dat je studie begrip er voor heeft en je helpt. hoop voor je dat het dit jaar lukt..

haah hier 4 katten 2 honden en zo ook nog 2 kids.. ach vind voor al qua de beestjes het werk heel erg mee vallen en honden rennen enzo doet mijn partner voor al

en dochter loopt en doet en vermaakt zich zelf altijd al heel goed zelf dus ben ook niet de hele dag druk met haar bezig te houden kan ook rustig een half uurtje bij der en boek lezen terwijl zij speelt of de afwas terwijl ze lekker speelt enzo..

heb wat dat betreft een heel makkelijk kind, slaapt goed eet goed, huilt zelden speelt veel zelf luistert voor een 1 jarige heel goed dus heb niet veel te klagen haha als nummer 2 nou ook is zo word haha
Ik val denk ik ook nog wel onder categorie jonge mamma! Ben 23 en ben 36.5 dagen zwanger van ons eerste kindje ! We krijgen een dochtertje!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hoi ik ben Sanne ben 22 en morgen 7 weken zwanger van de eerste
Hallo Allemaal,

Ik ben 24 jaar!

En ik ben op dit moment 23 weken zwanger van een meissie!!

Ik wou altijd al jong moeder worden, en het lijkt mij zo ontzettend bijzonder allemaal!!
quote:mamavando schreef op 26 september 2013 @ 08:52:

[...]

sorry was in slaap gevallen:$..

ik denk detailhandel omdat dat makkelijk te combineren valt met kids. maar wil uit eindelijk jeugdzorg werk in kindertehuis of jeugdopvang, begeleid wonen en dergelijke. alleen is moeilijker te combineren met kids tenzij fulltime chrech en bso en dat is niet hoe ik moeder zijn zie.

fijn dat je studie begrip er voor heeft en je helpt. hoop voor je dat het dit jaar lukt..

haah hier 4 katten 2 honden en zo ook nog 2 kids.. ach vind voor al qua de beestjes het werk heel erg mee vallen en honden rennen enzo doet mijn partner voor al

en dochter loopt en doet en vermaakt zich zelf altijd al heel goed zelf dus ben ook niet de hele dag druk met haar bezig te houden kan ook rustig een half uurtje bij der en boek lezen terwijl zij speelt of de afwas terwijl ze lekker speelt enzo..

heb wat dat betreft een heel makkelijk kind, slaapt goed eet goed, huilt zelden speelt veel zelf luistert voor een 1 jarige heel goed dus heb niet veel te klagen haha als nummer 2 nou ook is zo word haha

Haha geeft niks! zwanger betekend minder energie hihi ;) Wat grappig! Ik studeer nu af in de richting jeugdzorg! echt super leuk/interessant, maar ook af en toe wel heel zielig die verhalen..

Wat fijn dat je zo'n makkelijk lief meisje hebt thuis, doe mij ook zo'n jongen!
"let it be"
quote:annelore13 schreef op 26 september 2013 @ 10:29:

Ik val denk ik ook nog wel onder categorie jonge mamma! Ben 23 en ben 36.5 dagen zwanger van ons eerste kindje ! We krijgen een dochtertje!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Jij ook gefeliciteerd! Spannend, jij mag al bijna!!! :D
"let it be"
quote:Bunny1989 schreef op 26 september 2013 @ 14:09:

Hallo Allemaal,

Ik ben 24 jaar!

En ik ben op dit moment 23 weken zwanger van een meissie!!

Ik wou altijd al jong moeder worden, en het lijkt mij zo ontzettend bijzonder allemaal!!

Hai hai,

Wat leuk! Dan lopen we bijna gelijk :D wanneer ben je uitgerekend? En is het je eerste kindje?

Ik vind het allemaal al super bijzonder, een zwangerschap is zoo speciaal! Ik ben echt super benieuwd naar m'n kindje ook: hoe hij er uit zal zien enzo! leukleuk xx
"let it be"
quote:s-t-b-r schreef op 26 september 2013 @ 13:24:

Hoi ik ben Sanne ben 22 en morgen 7 weken zwanger van de eerste

Hee Sanne!

Wat pril nog, spannend hoor! Hoe voel je je? Merk je er al wat van ?

liefs
"let it be"
Heej,,

Jaa dit is mijn eerste kindje en voor jou ?

Ik ben 23 januari uitgerekend en jij dan ?

Ik ben ook al heel benieuwd hoe ze er uit gaat zien, zoo leuk allemaal. Weten jullie al wat je krijgt, of wil je het nog niet weten?

quote:m_greeneyes schreef op 26 september 2013 @ 16:53:

[...]

Hai hai,

Wat leuk! Dan lopen we bijna gelijk :D wanneer ben je uitgerekend? En is het je eerste kindje?

Ik vind het allemaal al super bijzonder, een zwangerschap is zoo speciaal! Ik ben echt super benieuwd naar m'n kindje ook: hoe hij er uit zal zien enzo! leukleuk xx
quote:m_greeneyes schreef op 26 september 2013 @ 16:50:

[...]

Haha geeft niks! zwanger betekend minder energie hihi ;) Wat grappig! Ik studeer nu af in de richting jeugdzorg! echt super leuk/interessant, maar ook af en toe wel heel zielig die verhalen..

Wat fijn dat je zo'n makkelijk lief meisje hebt thuis, doe mij ook zo'n jongen!

Tcha ik ken niet anders ben in jeugdzorg situaties opgegroeid van 8 tot 17 pleeggezin tussen 0 en 8 2 x kindertehuis.

Juist daarom wil ik het graag uit eigen ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven