Entertainment alle pijlers

the voiz 2013

30-08-2013 20:39 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja het is weer zover

ze voiz of Holland is weer begonnen

Zonder Nick en Simon maar met Ali B en Candy Ilse

Het zal mij benieuwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Marco heeft geen idee waar ie het over heeft. Die overgang van die kopstem is juist heel mooi. Beheerst.
quote:_indy schreef op 27 september 2013 @ 21:40:

Die jongen heeft 'iets' en daar gaan ze best lullig mee omLullig? Ze hebben toch voor hem gedraaid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dankjullie Phoo en Twisted!

Heb ik nog wat gemist?
Wat zijn er dit jaar veel mensen die het "nog een keer" proberen?.. Apart... Ik geef ze geen ongelijk, maar het valt wel op..
misschien is het leuk om hem te koppelen aan die kleine met die bril die in de kast moest. Zelfde types. Kunnen ze tussen het gamen door even een stukje zingen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 september 2013 @ 21:42:

misschien is het leuk om hem te koppelen aan die kleine met die bril die in de kast moest. Zelfde types. Kunnen ze tussen het gamen door even een stukje zingen.Samen in de musical.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 21:38:

Zo, nou ik ben dr heur.

Dinsdag ben ik jarig en ik vier het morgen. Maar ik moest ook gewoon werken vandaag. Dus mocht ik, na mijn werkdag, ook nog het hele huis door sjezen om alles te poetsen want met die dreumes van mij id buurt doe je maar de helft. En Lief heeft wel geholpen maar uiteindelijk heb ik altijd t gevoel dat ik alles alleen doe

Ik val nu in. Ik vind Snorrmans niet helemaal goed. Of stik stik stiknerveus.

Waar heeft ie deze opgeduikeld? Gewoon een random stranger van de straat geplukt? :D

Fijne verjaardag morgen. Mogen we weten hoe oud je wordt?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh die laatste voor de reclame was de eerste van de avond waar ik met plezier naar luisterde!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gefeliciteerd Pippin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou ook wel een goed gevoel willen hebben bij Ilse..
Zo!.. zelden iemand zo geil in een twix zien bijten...
Joh ijdel?
Haha wat een belachelijk clipje
Wat een mooie ehhhh
Pfff
Ik heb nu al een hekel aan haar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Slecht.
Mis ik wat? Ben effe mn hond uitlaten?
Ademhaling is niet oke..... Let op
ze hijgt
NEXT
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Helluuppp
kijk betje big[trijn] gek doen !!!
Het liedje zou beter passen bij die jongen met die zwarte bril..
Ze kwam. En nu mag ze gaan.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven