the voiz 2013
vrijdag 27 september 2013 om 21:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 september 2013 @ 21:42:
misschien is het leuk om hem te koppelen aan die kleine met die bril die in de kast moest. Zelfde types. Kunnen ze tussen het gamen door even een stukje zingen.Samen in de musical.
misschien is het leuk om hem te koppelen aan die kleine met die bril die in de kast moest. Zelfde types. Kunnen ze tussen het gamen door even een stukje zingen.Samen in de musical.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 27 september 2013 om 21:44
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 21:38:
Zo, nou ik ben dr heur.
Dinsdag ben ik jarig en ik vier het morgen. Maar ik moest ook gewoon werken vandaag. Dus mocht ik, na mijn werkdag, ook nog het hele huis door sjezen om alles te poetsen want met die dreumes van mij id buurt doe je maar de helft. En Lief heeft wel geholpen maar uiteindelijk heb ik altijd t gevoel dat ik alles alleen doe
Ik val nu in. Ik vind Snorrmans niet helemaal goed. Of stik stik stiknerveus.
Waar heeft ie deze opgeduikeld? Gewoon een random stranger van de straat geplukt?
Fijne verjaardag morgen. Mogen we weten hoe oud je wordt?
Zo, nou ik ben dr heur.
Dinsdag ben ik jarig en ik vier het morgen. Maar ik moest ook gewoon werken vandaag. Dus mocht ik, na mijn werkdag, ook nog het hele huis door sjezen om alles te poetsen want met die dreumes van mij id buurt doe je maar de helft. En Lief heeft wel geholpen maar uiteindelijk heb ik altijd t gevoel dat ik alles alleen doe
Ik val nu in. Ik vind Snorrmans niet helemaal goed. Of stik stik stiknerveus.
Waar heeft ie deze opgeduikeld? Gewoon een random stranger van de straat geplukt?
Fijne verjaardag morgen. Mogen we weten hoe oud je wordt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven