Verzorging krullend haar
maandag 30 september 2013 om 20:20
maandag 30 september 2013 om 20:25
maandag 30 september 2013 om 21:28
maandag 30 september 2013 om 21:31
Gebruik tegenwoordig olie, werkt als een dolle!
Olie van andrelon prima,( ook arganolie) die van de kapper beter maar duurder, je gebruikt er overigens maar weinig van.
Olie meng ik met krullencreme van goldwell beetje door mijn haar knijpen en klaar!
Helemaal blij mee!
Overigens halflang haar hierzo!
Olie van andrelon prima,( ook arganolie) die van de kapper beter maar duurder, je gebruikt er overigens maar weinig van.
Olie meng ik met krullencreme van goldwell beetje door mijn haar knijpen en klaar!
Helemaal blij mee!
maandag 30 september 2013 om 22:09
Ik heb dik golvend haar maar het enige wat bij mij helpt is de stijltang.
McLovin does NOT like the bathtub. http://www.youtube.com/watch?v=kvxCU_lQwKM
maandag 30 september 2013 om 22:14
maandag 30 september 2013 om 22:17
maandag 30 september 2013 om 22:18
dinsdag 1 oktober 2013 om 14:08
quote:khemam schreef op 30 september 2013 @ 20:25:
Hoi, geen idee hoe krullend jouw haar is. Ik heb gemengd haar dus een flinke bus onhandelbare pluis als ik niet het juiste spul erin gooi. Ben tegenwoordig helemaal into de producten van Aunt Jacky. Geen idee of ze in NL te krijgen zijn maar zeker de moeite waard om eens te proberen.
Hey ik heb niet echt een grote bos maar ik zal later een foto posten van mijn haar zodat je een beter beeld krijgt,want je hebt inderdaad verschilende soorten krullen.
Aunt Jacky ken ik niet,waar koop jij dat dan?
Ik hoor ook goede verhalen over Mixed Chicks.
Iemand daar ervaring mee?
Hoi, geen idee hoe krullend jouw haar is. Ik heb gemengd haar dus een flinke bus onhandelbare pluis als ik niet het juiste spul erin gooi. Ben tegenwoordig helemaal into de producten van Aunt Jacky. Geen idee of ze in NL te krijgen zijn maar zeker de moeite waard om eens te proberen.
Hey ik heb niet echt een grote bos maar ik zal later een foto posten van mijn haar zodat je een beter beeld krijgt,want je hebt inderdaad verschilende soorten krullen.
Aunt Jacky ken ik niet,waar koop jij dat dan?
Ik hoor ook goede verhalen over Mixed Chicks.
Iemand daar ervaring mee?
Be kind but not weak.
dinsdag 1 oktober 2013 om 14:12
quote:caatje00 schreef op 30 september 2013 @ 21:31:
Helemaal blij mee!
Ik merk dat mijn haar weer te vettig wordt als ik olie gebruik,maar ik zal het eens proberen in combinatie met een krullencreme
Bedankt voor de tip
Helemaal blij mee!
Ik merk dat mijn haar weer te vettig wordt als ik olie gebruik,maar ik zal het eens proberen in combinatie met een krullencreme
Bedankt voor de tip
Be kind but not weak.
dinsdag 1 oktober 2013 om 14:16
quote:malika88 schreef op 30 september 2013 @ 22:17:
Curly Girl methode!
3 jaar geleden heb ik mijn hoofd moet kaal scheren na een mislukte relaxer. Toen ben ik begonnen met curly girl.
Nooit heb ik geweten hoe mooi mijn haar kan zijn. Nu heb ik mooie krullen terwijl het eerst pluis en kroes was.
Oh wat erg!
Nooit meer doen hoor,als je je krullen op de juiste manier verzorgd kan het inderdaad prachtig zijn!
Mijn haar is dan weer niet kroezig,dus als ik zware producten gebruik wordt het al gauw te vettig
Curly Girl methode!
3 jaar geleden heb ik mijn hoofd moet kaal scheren na een mislukte relaxer. Toen ben ik begonnen met curly girl.
Nooit heb ik geweten hoe mooi mijn haar kan zijn. Nu heb ik mooie krullen terwijl het eerst pluis en kroes was.
Oh wat erg!
Nooit meer doen hoor,als je je krullen op de juiste manier verzorgd kan het inderdaad prachtig zijn!
Mijn haar is dan weer niet kroezig,dus als ik zware producten gebruik wordt het al gauw te vettig
Be kind but not weak.
woensdag 2 oktober 2013 om 13:55
Ik lees ook even mee, same problem here en al van alles geprobeerd.
Ik gebruik de KMS Crul-up Mousse, die is heel fijn.
Beetje wax na het fohnen.
Pippin Crulseys methode heb ik ook naar gekeken. Hoe bevalt het jou? Hoe vaak laat jij het knippen?
Ik heb het probleem dat mijn haar, wanneer het langer groeit, onderin heel erg in elkaar krult. Boven zakt het uit en onderin zit een frotje met krullen zeg maar..
Ik gebruik de KMS Crul-up Mousse, die is heel fijn.
Beetje wax na het fohnen.
Pippin Crulseys methode heb ik ook naar gekeken. Hoe bevalt het jou? Hoe vaak laat jij het knippen?
Ik heb het probleem dat mijn haar, wanneer het langer groeit, onderin heel erg in elkaar krult. Boven zakt het uit en onderin zit een frotje met krullen zeg maar..
woensdag 2 oktober 2013 om 22:35
Malika je had me nieuwsgierig gemaakt naar curly girl, dus ben gister heel enthousiast begonnen na een rondje google en YouTube. En ik moet zeggen, mijn krullen zijn een stuk gladder en glanzender en niet meer zo godvergeten droog, maar ik ben ook wel mijn volume kwijt. Ik denk dat ik het scrunchen nog niet echt onder de knie heb als ik op YouTube kijk, dus als je tips hebt.