Jurk opleuken
woensdag 2 oktober 2013 om 02:57
Ik heb een jurkje dat hier op lijkt, link, qua model. Het is alleen wat donkerder, gemêleerd grijs en heeft korte mouwtjes.
Ik wil het graag aan naar een nette gelegenheid (receptie), maar het is zo k...k....k...koud. Ik ben een verschrikkelijke koukleum die het najaar en de winter eigenlijk alleen maar overleeft met jeans, dikke truien, bergschoenen en warme sokken.
Maar dat is geen optie. Dus wat kan je nou met zo'n jurkje, als het een beetje (ook weer niet te) feestelijk moet zijn en een huidkleurige panty en pumps zijn te koud?
Ik heb wel een zwart kort colbertje en een paar zwarte enkellaarsjes, maar dat lijkt me zo somber.
Hebben jullie tips? Veel verder dan een gekleurde wollen maillot reikt mijn fantasie niet en zelfs dat lijkt me een beetje raar staan.
Ik wil het graag aan naar een nette gelegenheid (receptie), maar het is zo k...k....k...koud. Ik ben een verschrikkelijke koukleum die het najaar en de winter eigenlijk alleen maar overleeft met jeans, dikke truien, bergschoenen en warme sokken.
Maar dat is geen optie. Dus wat kan je nou met zo'n jurkje, als het een beetje (ook weer niet te) feestelijk moet zijn en een huidkleurige panty en pumps zijn te koud?
Ik heb wel een zwart kort colbertje en een paar zwarte enkellaarsjes, maar dat lijkt me zo somber.
Hebben jullie tips? Veel verder dan een gekleurde wollen maillot reikt mijn fantasie niet en zelfs dat lijkt me een beetje raar staan.
woensdag 2 oktober 2013 om 07:59
Blazer staat denk ik niet op zon jurkje. Of het moet een kort blazertje zijn die dezelfde taille lijn heeft als het jurkje. Ik vind een langer jasje op een jurk met de taille onder de boezem er raar uitzien altijd. Ik vind het idee van een bordeaux rode dikke maillot wel wat, mooie kleur. En ik zou dan een longsleeve eronder doen ipv een colltrui. Dat kan niet met jouw boezem. Longsleeve kan je ook in dun gebreide stof kopen. Maar als je het koud hebt; misschien een blazertje met een skinny pantalon, bloes en de enkellaarsjes?
woensdag 2 oktober 2013 om 08:00
Persoonlijk zou ik een thermolegging en lange laarzen erbij aantrekken, en dan de legging of de laarzen in een kleurtje, afhankelijk van wat je hebt. En dan toch een vestje/colbertje eroverheen.
Een coltrui zou ik zelf niet doen, omdat je dat niet even uittrekt, maar als je het gegarandeerd niet warm gaat krijgen dan is dat natuurlijk ook een goed idee.
Ik vind dit trouwens wel een erg casual jurkje voor een receptie, ik zou dit gewoon naar m'n werk aandoen. Maar dat ben ik.
Een coltrui zou ik zelf niet doen, omdat je dat niet even uittrekt, maar als je het gegarandeerd niet warm gaat krijgen dan is dat natuurlijk ook een goed idee.
Ik vind dit trouwens wel een erg casual jurkje voor een receptie, ik zou dit gewoon naar m'n werk aandoen. Maar dat ben ik.
woensdag 2 oktober 2013 om 08:06
shirtje en legging eronder, in dezelfde kleur (ik zou zeggen: zwart, maar dat vind je misschien te somber), met mooie laarzen. En dan een ketting met kleur, bijvoorbeeld een grote kralenketting, of een vrolijk sjaaltje. Je kunt ook iets met kleur in je schoenen doen.
Je zou ook een riempje om je middel kunnen dragen?
Je zou ook een riempje om je middel kunnen dragen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
woensdag 2 oktober 2013 om 10:45
quote:wasabigirl schreef op 02 oktober 2013 @ 10:30:
Ik heb zo'n soortgelijk jurkje maar dan miss een tikje korter ik draag m altijd met een zwarte panty vd hema... niet die uber dikke. En dan cognac kleurige shabbie laarzen tot net onder mijn knie. Hempje eronder en gaan met die banana
+1
alleen is het bij een simpel jurkje als dit misschien leuk om een legging met print te nemen ? Ik draag trouwens ook heel vaak een kort spijkerjasje op dit soort jurkjes. Maar ik ben dan ook niet zo sjiek gekleed. En shabbies
Ik heb zo'n soortgelijk jurkje maar dan miss een tikje korter ik draag m altijd met een zwarte panty vd hema... niet die uber dikke. En dan cognac kleurige shabbie laarzen tot net onder mijn knie. Hempje eronder en gaan met die banana
+1
alleen is het bij een simpel jurkje als dit misschien leuk om een legging met print te nemen ? Ik draag trouwens ook heel vaak een kort spijkerjasje op dit soort jurkjes. Maar ik ben dan ook niet zo sjiek gekleed. En shabbies