Oenige acties.

03-10-2013 20:50 99 berichten
Op het menu staan aardappelen, sperziebonen en vlees. Wanneer alles klaar is gooi ik de sperziebonen in een zeef boven de gootsteen. Ik laat de sperziebonen vanuit de zeef op de borden glijden en wil met de aardappelen hetzelfde doen... die vervolgens in de gootsteen kletteren.

Meer mensen van die achterlijke, oenige acties?
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn jas aantrek pak ik steeds mijn staart om hem over mijn kraag te tillen. Ik vergeet alleen steeds dat ik vorige week 25 cm van mijn haar heb afgeknipt en ik nu geen lang haar meer heb
Paprikasoep in de blender gedaan en vergeten om het dopje op het deksel goed vast te zetten, gelukkig ging het allemaal van de keukenmuur...

Het had geregend op de camping en het was eindelijk droog dus daar ging ik met mijn emmer vol afwas naar het sanitairhok. Zie ik een regenboog, kijk omhoog, glij uit en lig zo op mijn kont met de hele afwas over me heen, fijn hoor.

Vorige week stap ik van de fiets val ik plat op mijn gezicht, was mijn veter om de trapper gedraaid.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 oktober 2013 @ 21:04:

Als ik mijn jas aantrek pak ik steeds mijn staart om hem over mijn kraag te tillen. Ik vergeet alleen steeds dat ik vorige week 25 cm van mijn haar heb afgeknipt en ik nu geen lang haar meer heb Heeft bij mij een paar jaar geduurd voor ik helemaal van die gewoonte af was.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 oktober 2013 @ 21:04:

25 cm van mijn haar heb afgeknipt en ik nu geen lang haar meer heb Waarom???
Omdat het kan

Groeit vanzelf weer aan (als ik dat wil).
eerste (en hopelijk ook de laatste) keer dat ik dit laat gebeuren: heb vanmorgen mijn pinpas in de automaat laten zitten na het afrekenen van koffie op het station... >_<
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 oktober 2013 @ 21:40:

Omdat het kan

Groeit vanzelf weer aan (als ik dat wil).en wil je dat? die is van jou..
quote:Salome schreef op 03 oktober 2013 @ 21:41:

eerste (en hopelijk ook de laatste) keer dat ik dit laat gebeuren: heb vanmorgen mijn pinpas in de automaat laten zitten na het afrekenen van koffie op het station... >_<

pas kan je blokkeren, een groot bedrag in de gleuf laten zitten is pas echt suf

yep, me. (ja wordt weer ingeslikt maar niet als er meteen iemand achter je het eruit haalt)
Ik moet wat spullen mee nemen voor een collega. Omdat ik het echt niet mag vergeten zet ik het voor de deur zodat ik het zie als ik de deur uitga.

Volgende ochtend: ik breek mijn nek over de spullen. Zet ze aan de kant en loop zo de deur uit! Om er op mijn werk achter te komen dat ik die spullen alsnog vergeten ben haha
Ja hoor, ik ben er tevreden mee
Ik heb het in mijn oude huis tot twee keer toe gepresteerd om de deur van een inbouwkast dicht te gooien terwijl mijn hoofd ertussen zat (ik kon iets niet meteen vinden dus ik stak mijn hoofd ín de kast om beter te kunnen zoeken. Ik had gevonden wat ik zocht, haal mijn hand/arm uit de kast en gooi meteen de deur dicht. Maar mijn hoofd zat er dus nog in/tussen. Auw!)
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik was aardappels en soep aan het koken en in plaats van de aardappels af gieten giet ik de soep af. Toen was ik alleen nog aardappels aan het koken.
Geld in de pinpasautomaat laten zitten (ok ik was afgeleid want zoon had een heel verhaal). Goed afgelopen, niemand achter mij dus geld weer ingeslikt en van bank teruggekregen

Nog eentje. Eitje gekookt en pannetje in gootsteen afgegoten.

Eitje valt uit pannetje en dan mijn hand uitsteken om ei op te vangen... Why? gelukkig liep koude kraan al om eitje te laten schrikken dus kon hand er onder steken.... Domme aktie? Echt wel...
Ben ook al regelmatig op kop in mijn tas gedoken onder het autorijden, omdat ik me ineens bedacht dat ik niet meer wist waar ik mijn autosleutels had en ervan overtuigd was dat ik ze ergens had laten liggen....juist ja...
Ik spreek toch geen Chinees?!
Bij het softballen met ingooien mijn enkelbanden gescheurd, echt heel oenig
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Met auto een scherpe bocht maken. Maxicosy klettert nog net niet van de voorstoel af.... Schaammomentje: nooit meer vergeten om autogordel om autostoeltje van kind vast te maken... errug toch
Met m'n zusje bellen en me hardop afvragen waar m'n telefoon toch is! Zelfs met de slappe lach van m'n zusje viel het kwartje nog niet...
quote:pokkewijf schreef op 03 oktober 2013 @ 22:01:

Met auto een scherpe bocht maken. Maxicosy klettert nog net niet van de voorstoel af.... Schaammomentje: nooit meer vergeten om autogordel om autostoeltje van kind vast te maken... errug toch Of er na een autorit van een half uurtje achter komen dat je 3 jarige niet vastzat in de autostoel en die dan even meldt bij het uitstappen dat ik vergeten ben hem vast te maken
Mijn man heeft ooit de blender aangezet (met kiwi en banaan erin) zonder deksel. En nee, hij was hem niet vergeten. Hij wilde zien wat er zou gebeuren

Afgelopen week nog. Dochter uit de auto gehaald (20 maanden). Naast de auto gezet en gezegd dat ze moest blijven staan. Ik moest even over haar stoeltje heen iets van de achterbank pakken. Hoor ik ineens haar voetstappen gaan! Ik schrik me dood, denk dat ze wegrent en draai me snel om om achter haar aan te gaan! In die beweging zwiept de luiertas zo tegen dochters hoofd aan, die gewoon achter mij op de grond stond te stampen. En ik had het niet eens door! stond al bij de stoeprand te kijken terwijl dochter naast de auto op de grond zat met haar handje tegen haar hoofd "auw" te zeggen
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 oktober 2013 @ 22:06:

Mijn man heeft ooit de blender aangezet (met kiwi en banaan erin) zonder deksel. En nee, hij was hem niet vergeten. Hij wilde zien wat er zou gebeuren

Wees blij dat het geen muis was
Nou, kiwi van de onderkant van je keukenkastjes afschrapen is ook geen pretje hoor. Maar idd, de ingewanden van een muis zijn nog net iets erger
quote:demagnumvanellen schreef op 03 oktober 2013 @ 21:55:

Ik was aardappels en soep aan het koken en in plaats van de aardappels af gieten giet ik de soep af. Toen was ik alleen nog aardappels aan het koken.
Even of- toppic omdat ik 2x het verhaal langs zie komen van vergeten geld uit pin automaat te halen en er vanuit gaan dat dit ingeslikt word. Bij automaten van de SNS Bank gebeurt dit niet. Hier blijft het geld gewoon hangen en word niet ingeslikt.

On-toppic, vandaag op mijn werk deurklink naar beneden en doorlopen zonder dat de deur open is. Knal hard met mijn hoofd tegen de (glazen) deur. Leuk gezicht voor mijn collega's,
Ik heb jaren geleden mijn bovengebit laten trekken. Eerst de tanden, een half jaar later de kiezen. Ik was van plan om mijn plaatje met tanden eerst te gebruiken tot de kaak geslonken was en dan voor een bovenprothese te gaan of implantaten. Afijn, plaatje zat alleen goed met een halve tube kukident en had het thuis dus nooit in. Ben toen eens zo de deur uitgelopen, pas halverwege had ik door dat mijn boventanden nog in de keukenkast stonden. Na blikken van mensen wel te verstaan... Schaamde me kapot, ben echt met mn neus tussen mn borsten naar huis gerent....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven