Oenige acties.

03-10-2013 20:50 99 berichten
Op het menu staan aardappelen, sperziebonen en vlees. Wanneer alles klaar is gooi ik de sperziebonen in een zeef boven de gootsteen. Ik laat de sperziebonen vanuit de zeef op de borden glijden en wil met de aardappelen hetzelfde doen... die vervolgens in de gootsteen kletteren.

Meer mensen van die achterlijke, oenige acties?
quote: demagnumvanellen

Ik was aardappels en soep aan het koken en in plaats van de aardappels af gieten giet ik de soep af. Toen was ik alleen nog aardappels aan het koken. Altijd gedacht dat ik een onhandige tweelingzus zou hebben .
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht schreef op 03 oktober 2013 @ 21:49:

[...]

pas kan je blokkeren, een groot bedrag in de gleuf laten zitten is pas echt suf

yep, me. (ja wordt weer ingeslikt maar niet als er meteen iemand achter je het eruit haalt)

...oh nee! Dat is naar.

Tja mijn oenige actie was in een drukbezochte AH to Go... ik kon mijn pinpas vanmiddag ophalen. Het kostte mij enige moeite om het juiste telefoonnummer van het onlangs geopende filiaal te achterhalen... maar de bedrijfsleider was erg aardig en mijn pasje lag in het kantoor.
Ik draag de ene keer lenzen en de andere keer een bril. Maar sta er niet altijd bij stil wat ik op dat moment draag. Dus heb ik al een paar keer mijn lenzenbakje inclusief lenzen staan om te spoelen in de waan dat ik mijn lenzen uit mijn ogen ga halen en schoonmaken. Terwijl ik dus mijn bril op heb... . Gelukkig heb ik harde lenzen en passen ze net niet door de gaatjes van het afvoerputje.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Strijkbout niet goed op de strijkplank zetten. Ding kantelt en valt.en m dan proberen op te vangen
quote:toedeledokie schreef op 03 oktober 2013 @ 23:00:

Ik draag de ene keer lenzen en de andere keer een bril. Maar sta er niet altijd bij stil wat ik op dat moment draag. Dus heb ik al een paar keer mijn lenzenbakje inclusief lenzen staan om te spoelen in de waan dat ik mijn lenzen uit mijn ogen ga halen en schoonmaken. Terwijl ik dus mijn bril op heb... . Gelukkig heb ik harde lenzen en passen ze net niet door de gaatjes van het afvoerputje.

Heel herkenbaar, mijn zachte (uitgedroogde) lenzen op de meest vreemde plekken terug gevonden.

Of zoeken naar je lenzen terwijl je er nog 1 (of beide) nog in je oog(en) hebt,
Ik ben meester in het autorijden met spullen op het dak.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 oktober 2013 @ 23:04:

Strijkbout niet goed op de strijkplank zetten. Ding kantelt en valt.en m dan proberen op te vangen Of strijkbout als telefoon opnemen
Grappige oenige actie die ik ooit eens heb gehoord van iemand: crème op je gezicht doen (van die klodders op je gezicht zetten), gebeld worden en vervolgens de crèmeklodders vergeten en naar je werk gaan.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 oktober 2013 @ 21:04:

Als ik mijn jas aantrek pak ik steeds mijn staart om hem over mijn kraag te tillen. Ik vergeet alleen steeds dat ik vorige week 25 cm van mijn haar heb afgeknipt en ik nu geen lang haar meer heb Zonde!
In de stad gebeld worden en hoor een ""hijger"" aan de andere kant.

Na drie keer mij lastigvallen, hoorde wel wat gestuntel met woorden heb ik geroepen flikker eens op man!

Kreeg ik een sms bericht van de collega/hijger van mijn man, dat hij voor de deur stond op het werk maar er niet in kon, hij was doofstom
Bij een winkel voor de deur parkeren, boodschappen doen en dan bij terugkomst je auto niet meer kunnen vinden (knalrood, dus dat is al vreemd). Na een minuut of wat oenig naar de kleine parkeerplaats staan te kijken en te denken dat je toch zeker weet dat je je auto hier geparkeerd hebt, ineens bedenken dat je met de auto van je man bent... (en ik stond dus echt recht voor zijn auto naar mijn auto te zoeken hè )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Laatst op het werk wilde ik een appel eten dus ik spoelde hem af onder de kraan. Pak een papieren doekje om af te drogen. Gooi ik de appel in de prullebak ipv het doekje.

Vorige week fietste ik terug naar huis en onderweg heb ik serieus na zitten denken waar ik mijn fietssleutel had gelaten.
Net nog: vriend belde, dus lekker aan het kletsen en mijn hoofd draait ondertussen overuren (duh, ik ben een vrouw en kan meerdere dingen tegelijk)

Na 5 minuten naar zijn geklets geluisterd te hebben zegt hij:

Wat ben je afwezig?

Ehh... ja, ik zoek ondertussen mijn telefoon!
Spaghetti aan het koken, ondertussen gehakt met groente roerbakken. Ga ik de sugo erbij gooien doe ik dat in de pan met spaghetti. Ipv bij het gehakt.......
In de snelheid van het afruimen een open fles jus d'orange onder mijn arm/oksel geschoven, in het voorbij lopen wil ik mijn telefoon uit mijn tas pakken, die op de grond staat.. Ik buk en giet daarmee gelijk een liter sap in mijn tas.
sassie67 Wat is de sugo? suiker?
Bij het stoplicht achter twee mensen staan wachten met je fiets tot het groen wordt, wat vrij lang kan duren als bij opkijken blijkt dat hij oranje knippert en de twee mensen daar gewoon toevallig staan te kletsen.
quote:sehnsucht schreef op 03 oktober 2013 @ 22:12:

[...]

Wees blij dat het geen muis was Hier de kat binnengelaten, zonder te kijken, nu heb ik dus een muis binnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een vallend broodmes opvangen is ook niet echt handig.

De aardappelen schillen, in de pan doen, afspoelen met water, water afgieten en op het fornuis zetten.

Mijn jas aandoen, sjaal om, tas pakken, autosleutels pakken en gauw de auto in want het regent. Om er daar achter te komen dat ik mijn sloffen nog aan heb.

Een plafond maken met gipsplaten samen met mijn man. De plaat past niet helemaal, omdat de muren niet helemaal haaks op elkaar staan. Na drie pogingen zit het nog net niet goed, maar mijn man ziet niet waar. Ik wijs het hem aan en laat zo de plaat op zijn hoofd vallen.
Van de week wilde ik 's morgens een sigaret opsteken, maar kon geen aansteker vinden, dan maar via het gasfornuis. Ik hang boven het fornuis om mijn sigaret aan te steken, en toen stond mijn haar in de hens en had ik ineens allemaal krulletjes

Ik noem het een leermomentje
Aardappels schillen, water erbij, opzetten, afgieten, op tafel zetten. Hoor ineens: " he lekker, vanavond eten we schillen..." Aardappels weggegooit, schillen gekookt

Soep afgieten ook wel eens gedaan.

Blinde paniek, kind kwijt!! Had ik haar helemaal niet mee... Schaamde mij rot, tegen winkel juf stamelend dat ik mij vergiste, snel de winkel uit!.
quote:sehnsucht schreef op 04 oktober 2013 @ 00:43:

sassie67 Wat is de sugo? suiker?Sugo = tomatensaus
quote:mindy1234 schreef op 04 oktober 2013 @ 00:42:

In de snelheid van het afruimen een open fles jus d'orange onder mijn arm/oksel geschoven, in het voorbij lopen wil ik mijn telefoon uit mijn tas pakken, die op de grond staat.. Ik buk en giet daarmee gelijk een liter sap in mijn tas.
quote:_isis_ schreef op 03 oktober 2013 @ 23:22:

In de stad gebeld worden en hoor een ""hijger"" aan de andere kant.

Na drie keer mij lastigvallen, hoorde wel wat gestuntel met woorden heb ik geroepen flikker eens op man!

Kreeg ik een sms bericht van de collega/hijger van mijn man, dat hij voor de deur stond op het werk maar er niet in kon, hij was doofstom Dat is toch raat, waarom belt hij dan.
Alweer poos geleden. Boodschappen doen en kom in het winkelcentrum mijn moeder tegen. Lopen gezellig kleppend naar huis. Sta thuis de boodschappen uit te pakken en schiet mij te binnen dat de hond nog bij het winkelcentrum staat...

Leermomentje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven