Liefdesverdriet en ondergewicht.

vrijdag 4 oktober 2013 om 00:42
Ik heb niks met eten, nooit gehad. Maar nu ik liefdesverdriet heb krijg ik echt geen hap door mijn keel. Ik heb pijn in mijn buik van de honger en probeer dan te eten maar het lijkt alsof ik daarna alleen maar meer hongerpijn heb. Ik heb vandaag roomijs gekocht om aan kcal te komen maar ik kan niet veel eten en word misselijk. Ik wil dat de pijn in mijn maag stopt van de honger.
ik ben 174 en weeg nu 53 kilo, normaal zit ik rond de 56 kilo. Ik zie er heel lelijk uit met een ingevallen gezicht alsof ik een ziekte heb. Ook rook ik heel veel en kan daar niet mee stoppen.
Wat moet ik doen?
ik ben 174 en weeg nu 53 kilo, normaal zit ik rond de 56 kilo. Ik zie er heel lelijk uit met een ingevallen gezicht alsof ik een ziekte heb. Ook rook ik heel veel en kan daar niet mee stoppen.
Wat moet ik doen?

vrijdag 4 oktober 2013 om 00:57
Hoe krijg ik die bak ijs naar binnen? Dat is het probleem. Is het raar om hier mee naar de huisarts te gaan?
Ga het morgen maar met mijn behandelaar bespreken die kent me beter dan het viva forum. En die dagboek is puur voor mezelf om af te schrijven. Is een openbaar forum toch ook ik mag bestaan.
Slaap lekker
Ga het morgen maar met mijn behandelaar bespreken die kent me beter dan het viva forum. En die dagboek is puur voor mezelf om af te schrijven. Is een openbaar forum toch ook ik mag bestaan.
Slaap lekker
vrijdag 4 oktober 2013 om 00:58
vrijdag 4 oktober 2013 om 01:22
http://www.nutriciamedisc ... /ondervoeding-bij-ouderen
Dit zou eventueel een optie kunnen zijn, als je arts het er mee eens is.
Dit zou eventueel een optie kunnen zijn, als je arts het er mee eens is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 4 oktober 2013 om 01:37
Is toch al een hele tijd aan de gang met die ex?
Er is geen tijd tot wanneer het `normaal` is om liefdesverdriet te hebben maar is het nu niet eens tijd voor een schop onder je kont en doorgaan met je leven?
(diep in je hart weet je het wel, anders zou je niet steeds een topic openen toch? )
Er is geen tijd tot wanneer het `normaal` is om liefdesverdriet te hebben maar is het nu niet eens tijd voor een schop onder je kont en doorgaan met je leven?
(diep in je hart weet je het wel, anders zou je niet steeds een topic openen toch? )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 4 oktober 2013 om 01:39
vrijdag 4 oktober 2013 om 02:02

vrijdag 4 oktober 2013 om 03:27
Bedankt voor de tips! roomijs is niet enige wat ik eet natuurlijk maar meer om kcal te halen anders ga ik me steeds slapper voelen. Het is geen kwestie van uithongeren bewust ik krijg letterlijk geen hap door mijn keel tot misselijk worden en braken toe. Los van het liefdesverdriet ben ik iemand met weinig eetlust.
vrijdag 4 oktober 2013 om 03:34
quote:annelaure schreef op 04 oktober 2013 @ 02:15:
Ik dronk drinkontbijt. Vult als voedsel maar kun je gewoon drinken.
Als je je weer sterker wilt voelen en de nodige dingen binnen krijgen dan zou ik astronautendrankjes kopen bij de apotheek. In verschillende smaken te krijgen. Ik weet van iemand die niet kon eten en afviel dat ze dat van de dokter heeft `voorgeschreven`.
Maar goed, een belletje naar je dokter kan geen kwaad, misschien krijg je ook iets tegen de misselijkheid. Heb ik ook wel eens gehad en bovenstaande ook (niet omdat we liefdesverdriet hadden hoor).
Mocht het echt een probleem zijn kan je het beter regelen met je huisarts.
Ik dronk drinkontbijt. Vult als voedsel maar kun je gewoon drinken.
Als je je weer sterker wilt voelen en de nodige dingen binnen krijgen dan zou ik astronautendrankjes kopen bij de apotheek. In verschillende smaken te krijgen. Ik weet van iemand die niet kon eten en afviel dat ze dat van de dokter heeft `voorgeschreven`.
Maar goed, een belletje naar je dokter kan geen kwaad, misschien krijg je ook iets tegen de misselijkheid. Heb ik ook wel eens gehad en bovenstaande ook (niet omdat we liefdesverdriet hadden hoor).
Mocht het echt een probleem zijn kan je het beter regelen met je huisarts.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

vrijdag 4 oktober 2013 om 04:50
Als je weinig binnenkrijgt/houdt, dan heb je niet veel aan een bak roomijs. Calorieen, en zeker lege calorieen als suikers en vet heb je niet zoveel aan om je beter te voelen. Zorg nou maar eerst dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt: focus op vitaminen, mineralen, ijzer enzo.
Fruit, smoothies, groenten, daar zou ik me eerst op focussen. En eventueel een gekookt eitje als je het binnenhoudt.
Fruit, smoothies, groenten, daar zou ik me eerst op focussen. En eventueel een gekookt eitje als je het binnenhoudt.