Kramp in tong?!
vrijdag 4 oktober 2013 om 15:37
Mijn vriend en ik houden van seks. We hebben sinds een paar maanden een relatie en de seks is geweldig. Alleen er is 1 probleem, tijdens het beffen krijgt hij kramp in zijn tong. Nou weet ik niet of het echt zo is. Of dat zoiets wel bestaat. Of dat hij gewoon excuses maakt om het niet te doen. Na 1 of 2 minuten zegt hij dat hij al kramp krijgt!? Maar later kan hij wel gewoon eten en drinken en dergelijk.Ik vertrouw het niet helemaal. En snap niet waarom hij het niet kan zeggen als hij het niet leuk vind. Ik vroeg me af hebben andere meiden hier ook wel eens van gehoord.
Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:28
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 16:08:
Je maakt wel hilarische stijlfouten in je taal, dat wel.
En ontopic, nee nooit klachten over gehad. Heb ik zelf ook nog nooit gehad als ik befde. Ook niet als ik een man pijpte trouwensIk kan er ook niks op de internet van terug van vinden.Meer over kaken en dat soort
Je maakt wel hilarische stijlfouten in je taal, dat wel.
En ontopic, nee nooit klachten over gehad. Heb ik zelf ook nog nooit gehad als ik befde. Ook niet als ik een man pijpte trouwensIk kan er ook niks op de internet van terug van vinden.Meer over kaken en dat soort
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:36
quote:Ephina schreef op 04 oktober 2013 @ 16:27:
[...]
Ja Vond het zelf ook knap van hem. kwam vroegah nogal moeilijk. Niet meer gelukkig. Oefening baart kunst.practice makes perfect. Iedereen verdient het om klaar te komen.
[...]
Ja Vond het zelf ook knap van hem. kwam vroegah nogal moeilijk. Niet meer gelukkig. Oefening baart kunst.practice makes perfect. Iedereen verdient het om klaar te komen.
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:38
Ik ga er denk ik vandaag met hem over talken. Misschien weet hij gewoon niet goed om met zijn tong te over te gaan. Maar aan de andere kant denk ik waar rook is, is worst. fifty/fifty. want als hij het niet amusant vind kan hij dat gewoon zeggen.
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:39
quote:silver1977 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:48:
ik vind 2 min dus echt wel kort zeg.....Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor
ik vind 2 min dus echt wel kort zeg.....Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor