Mode & Beauty alle pijlers

Wat vind jij te bloot?

04-10-2013 22:27 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer was er een enorme hotpants trend aan de gang onder jongere meiden en studentes. Ik zelf vond dat te ver gaan, maar goed, wie ben ik om er wat van te zeggen. Ik vind het wel vervelend om midden op straat geconfronteerd te worden met andermans seksualiteit. Sommige vrouwen (en mannen) proberen zichzelf 24/7 te laten zien lijkt het wel. "Hier ben ik, neuk mij". Ik vind dit storend. Het liefst zou ik mensen gewoon bedekt willen zien. Niet teveel billen, benen en borsten. Natuurlijk wil ik geen burqa's in laten voeren, maar ik voel me niet op mijn gemak met al dat vlees. Waarom kleden sommige mensen zich toch zo bloot terwijl ze niet naar de club gaan of een intiem avondje hebben met hun vriend/scharrel? Ik snap het niet. Ik vind bloot iets dat alleen bij aangewezen gelegenheden hoort: het strand, de club en thuis. Daar buiten niet. Het is voor mij bijna net als iemand te zien poepen op straat, iets prive's waar ik niet mee geconfronteerd wil worden. Maar men lijkt me niet te begrijpen lijkt het wel. Ze vinden me preuts en raar. En ik vind hen te bloot en te makkelijk.

Zelf draag ik nooit jurkjes die te strak om de billen zitten, bewaar ik decollete alleen voor het uitgaan of op vakantie, en laat ik niet te veel been zien. Ik merk zo vaak verschil: als ik een kort rokje aandoe word ik constant nageroepen door mannen die denken dat ik makkelijk ben. Het zou niet moeten, maar zo is het gewoon. Zodra ik me normaal bedek krijg ik opeens hele respectvolle complimenten (je hebt een mooie lach). Als je laat zien dat je zelfrespect hebt, krijg je het ook van een ander. Hoe moet een man een vrouw zien als meer dan een neukertje als ze het uniform aanheeft van een hoer (vrij naar Dave Chappele)

Wat vinden jullie?
McLovin does NOT like the bathtub. http://www.youtube.com/watch?v=kvxCU_lQwKM
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:48:

[...]

Ik ook, maar de enige die ze zien zijn mijn vriend en ik zelf.

Mag jij helemaal lekker voor jezelf weten

Zolang mijn medevrouw haar tieten niet in mijn nek legt mag ze er van mij mee doen wat ze wil
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:NYC schreef op 04 oktober 2013 @ 22:48:

Stoor me er niet aan, maar ik vind bloot zelden mooi. Vaak slaat het net de plank mis. Is het lichaam te oud, te dik, te dun, te wit, of de uitstraling van de persoon te ordinair, om het bloot echt mooi bloot te laten zijn.

Nu mag iedereen dat natuurlijk zelf weten maar ik denk vaak wel dat mensen zelf vinden dat hun bloot-zijn aantrekkelijk of sexy is, terwijl andere mensen dat zelden vinden. Ik geloof niet dat mensen het echt puur doen voor zichzelf omdat kleding te warm is of knelt.Eens. Dat zit echt niet lekker, zo'n hotpants.
Als wij geen kleding nodig hadden om ons te beschermen tegen bepaalde invloeden, dan liepen we allemaal in ons blootje. Dat gezegd hebbende kan je concluderen dat we er nog aardig bedekt bijlopen.
Leuke jurkjes!
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 22:50:

[...]

Mag jij helemaal lekker voor jezelf weten

Zolang mijn medevrouw haar tieten niet in mijn nek legt mag ze er van mij mee doen wat ze wil

Nou, als zij zo naast me gaat zitten in de tram voel ik me wel ongemakkelijk.

Ik wil niet overal geconfronteerd worden met de seksualiteit van types waar ik het niet van wil zien. Ik ben niet op zoek naar een man of vrouw, dus waarom moet ik het toch steeds overal zien, die billen, borsten, benen?
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:50:

[...]

Eens. Dat zit echt niet lekker, zo'n hotpants.

Huh?

Dat weet jij toch helemaal niet?

Want jij draagt zoiets nooit toch?
Goh Sum, ik had mijn cup E nog wel eens zo graag in jouw nek willen leggen
Huts!
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:40:

[...]

Ik vind het een verschil tussen mensen direct aanspreken of anoniem mijn mening geven. Ik ga niet op elk sletje afstappen en haar vertellen hoe ik over haar denk. Maar op een forum is discussie gewoon mogelijk lijkt me.Dus iemand die gewoon blij is met/ trots op haar mooie benen/ decolleté of wat dan ook is een sletje?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:ninon schreef op 04 oktober 2013 @ 22:51:

Als wij geen kleding nodig hadden om ons te beschermen tegen bepaalde invloeden, dan liepen we allemaal in ons blootje. Dat gezegd hebbende kan je concluderen dat we er nog aardig bedekt bijlopen.Nee, dan hadden we nog een vacht gehad. Zodra we bloot gingen lopen gingen we ons bedekken.
Wat ik vind? Ik vind dat jij in verschillende topics erg respectloos over andere mensen praat.

Ben jij zo onzeker of gewoon een zeikerT?
Je kunt natuurlijk ook gewoon met je ogen dicht over straat gaan.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:51:

[...]

Ik wil niet overal geconfronteerd worden met de seksualiteit van types waar ik het niet van wil zien. Ik ben niet op zoek naar een man of vrouw, dus waarom moet ik het toch steeds overal zien, die billen, borsten, benen?

Ik vind het gewoon bizar dat jij een stuk bovenbeen een stuk ontblote borst aan seks koppel en aan een versierpoging

Maar echt...ik wens je er geluk mee
quote:nlies schreef op 04 oktober 2013 @ 22:52:

[...]

Dus iemand die gewoon blij is met/ trots op haar mooie benen/ decolleté of wat dan ook is een sletje?Blij zijn met en het smaakvol tonen is wat anders dan in een sloerieoutfit de straat op gaan. Of moet ik mijn vagina overal gaan tonen, omdat ik de mijne zo mooi vind. Nee toch? Voor mij zijn borsten en billen net zo prive.
Ik vind of of altijd beter dan en en. Dus of blote benen of decolleté, maar niet en benen en decolleté. Nou heb ik weinig tiet, dus ik leg de nadruk meestal op mijn benen.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 oktober 2013 @ 22:52:

Goh Sum, ik had mijn cup E nog wel eens zo graag in jouw nek willen leggen Als ik het dan van 1 iemand kan hebben....kom maar door met die cup E!
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 22:53:

[...]

Ik vind het gewoon bizar dat jij een stuk bovenbeen een stuk ontblote borst aan seks koppel en aan een versierpoging

Maar echt...ik wens je er geluk mee

Een stukje ontblote borst versus een enorm decollete.

En niet aan een versierpoging. Meer aan een soort oergedrag, van "ik ben hier om geneukt te worden door de eerste de beste man die ik aantrekkelijk vind'.
Ik vind die hotpants van dit seizoen ook geen porum, maar stoor me er niet aan. Vind een jeans met leuk shirtje veel sexier staan.

Trouwens TO, ik vind je wel hypocriet overkomen. Je zegt het bloot te bewaren voor op vakantie. Dus dan ga je de inwoners daar maar "lastig vallen" met jouw bloot? Dan mag het wel?!
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:47:

Vergelijk dit:

http://drop.ndtv.com/albu ... atemiddle/day-dresses.jpg

Met dit

http://i.dailymail.co.uk/ ... 8000005DC-557_306x558.jpg

Okay dan,gekeken!Wat wil je nu van ons horen?Maak je niet druk en take it easy!Er zijn ergere dingen,echt waar.Alleen vind ik het wel respectloos om iemand met een korte rok meteen voor slet

uit te maken.Vind dit veroordelend.
Ik vind het een lastige...aan de ene kant vind ik aanstootgevende of te strakke kleding op een (in mijn ogen) te dik lichaam geen gezicht. Maar tegelijkertijd vind ik ook dat iemand dat lekker helemaal voor zichzelf en alleen zichzelf uit moet maken.
die ik wilde bestaat al...
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:54:

[...]

Een stukje ontblote borst versus een enorm decollete.

En niet aan een versierpoging. Meer aan een soort oergedrag, van "ik ben hier om geneukt te worden door de eerste de beste man die ik aantrekkelijk vind'.Wat een oordelen zeg. Dus iedereen die een decolleté draagt wil geneukt worden? Hoe interpreteer jij naaktstranden dan?
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
quote:Scamp schreef op 04 oktober 2013 @ 22:52:

Wat ik vind? Ik vind dat jij in verschillende topics erg respectloos over andere mensen praat.

Ben jij zo onzeker of gewoon een zeikert?Ik ben onzeker maar niet hier over. Ik erger me aan de verseksualisering van de maatschappij. Seks hoort iets prive's te zijn.
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:51:

[...]

Ik wil niet overal geconfronteerd worden met de seksualiteit van types waar ik het niet van wil zien. Ik ben niet op zoek naar een man of vrouw, dus waarom moet ik het toch steeds overal zien, die billen, borsten, benen?Dus omdat jij niet op zoek bent, mogen al die anderen ook niet op zoek? Hoewel ik denk dat het grootste gedeelte niet eens op zoek is, maar gewoon zich prettig voelt in die kleding
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:zonnigschildpadje schreef op 04 oktober 2013 @ 22:54:

Ik vind die hotpants van dit seizoen ook geen porum, maar stoor me er niet aan. !Ik vond het vooral gek, ik wilde elke keer die zakjes die eronder uit piepte eraf knippen
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:55:

[...]

Ik ben onzeker maar niet hier over. Ik erger me aan de verseksualisering van de maatschappij. Seks hoort iets prive's te zijn.

Dus knieen en dijen zijn iets sexueels?

Vind je blote polsen ook sexueel en waarom wel of niet?
quote:mlum schreef op 04 oktober 2013 @ 22:55:

[...]

Ik ben onzeker maar niet hier over. Ik erger me aan de verseksualisering van de maatschappij. Seks hoort iets prive's te zijn.Dat is jouw mening hoor, dat mag. Dring dat alleen niet aan andere mensen op... brrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven