Kramp in tong?!

04-10-2013 15:37 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik houden van seks. We hebben sinds een paar maanden een relatie en de seks is geweldig. Alleen er is 1 probleem, tijdens het beffen krijgt hij kramp in zijn tong. Nou weet ik niet of het echt zo is. Of dat zoiets wel bestaat. Of dat hij gewoon excuses maakt om het niet te doen. Na 1 of 2 minuten zegt hij dat hij al kramp krijgt!? Maar later kan hij wel gewoon eten en drinken en dergelijk.Ik vertrouw het niet helemaal. En snap niet waarom hij het niet kan zeggen als hij het niet leuk vind. Ik vroeg me af hebben andere meiden hier ook wel eens van gehoord.
Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 20:46:

Die kom je als man helaas te weinig tegen. Waardoor veel mannen het tongwerk denken te moeten promoten, en dan hoor ik sommige vrouwen klagen over wasmachinebeffers :-)Een wasmachinebeffer? Wat is dat? Een man met zo'n sterke tong dat hij een vrouw in het rond kan draaien met vagina als middelpunt?
World of Warcraft: Legion
Ruik je wel fris daar beneden?
quote:hans66 schreef op 04 oktober 2013 @ 21:53:

[...]

Een wasmachinebeffer? Wat is dat? Een man met zo'n sterke tong dat hij een vrouw in het rond kan draaien met vagina als middelpunt? Hans Hans toch je verwart de wasmachinebeffer met de centrifugebeffer
Delen doe je samen
quote:hans66 schreef op 04 oktober 2013 @ 21:53:

[...]

Een wasmachinebeffer? Wat is dat? Een man met zo'n sterke tong dat hij een vrouw in het rond kan draaien met vagina als middelpunt? Net als een wasmachinezoener. Een man die denkt dat het leuker wordt voor de vrouw als hij zijn tong als een duracelkonijn moet laten rondlebberen.
quote:maybibi schreef op 04 oktober 2013 @ 22:00:

[...]

Hans Hans toch je verwart de wasmachinebeffer met de centrifugebefferVan centrifugebeffen kan je wel een kurkdroge gleuf krijgen hoor.
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 22:02:

[...]

Net als een wasmachinezoener. Een man die denkt dat het leuker wordt voor de vrouw als hij zijn tong als een duracelkonijn moet laten rondlebberen.Que? Ik was uitermate verbaasd dat de vrouwen waar ik mee heb gezoend, de wasmachine deden.
Ik vind beffen heerlijk om te doen kramp krijg ik er niet van maar wel dat mijn tongriem zeer gaat doen,maar dan pas na ruim een half uurtje of langer!
Toen ik nog aan minnaars deed minnaars had, mocht ik af en toe mister Oral in bed verwelkomen. Holy shoot!

Hij wist wat hij deed, noem het technisch sterk, maar hemel... de overgave die hij in het beffen legde was zo geil. En het ging maar door en door.

En mijn partner is niet Mr Oral maar zijn overgave is heel prettig. Ik denk dat wel belangrijk is namelijk ( in de seks)
Je bent zelf een theepot
quote:tzippa2 schreef op 04 oktober 2013 @ 22:15:

[...]

Que? Ik was uitermate verbaasd dat de vrouwen waar ik mee heb gezoend, de wasmachine deden.

Hoe gaat dat dan?

( best serieuze vraag)
Je bent zelf een theepot
Wat hoe gaat dat dan Suus?
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 20:55:

[...]

Gelijk heb je. Wie het beffen niet eert, is het neuken niet weerd :-)

Die houden we erin!

En ook je eerdere post kan ik me in vinden. Zo zie je maar weer dat vrouwen verschillend zijn in wat ze fijn vinden, dus wat de 1 ervaart als "technisch" begaafde Mr Oral kan weleens voor een ander niet de beste techniek zijn..

Belangrijk zou voor mij idd zijn dat het geen verplicht nummertje is om mij te pleasen, maar de geverT het zelf lekker vindt om te doen, die overgave die SuzanneSuus ervaart.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 05 oktober 2013 @ 03:07:quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 20:55:

Gelijk heb je. Wie het beffen niet eert, is het neuken niet weerd :-)Die houden we erin! Dat zou mijn nieuwe sig (=onderschrift) zijn, al zou het alleen passen op deze Seks-pijler.
SuzanneSuus,

Een wasmachinezoener is dus iemand die rondlebbert, zoals Jaakds omschreef. Dus die de mond van de ander met zijn tong uitwoont. Ik laat mijn mond dan ook graag uitwonen door een vrouw met een lange tong. Maar anderen gruwen weer van dat idee.
Daarnaast heb je ook de zuignapzoener en de zuignapbeffer. Een zuignapzoener is iemand die de tong van de ander naar binnen zuigt of die die tong pijpt. Een zuignapbeffer is iemand die de schaamlippen naar binnen zuigt.

Ik weet het, too much information, maar nu we toch bezig zijn...
quote:wally70 schreef op 04 oktober 2013 @ 22:33:

Ik vind beffen heerlijk om te doen kramp krijg ik er niet van maar wel dat mijn tongriem zeer gaat doen,maar dan pas na ruim een half uurtje of langer!Geen last van, maar zo ver hoef je je tong toch niet uit te steken bij beffen? De clitoris zit aan de buitenkant dus gemakkelijk bereikbaar. Bij penetratie is dat een ander verhaal.
Nou Hans tong er zo ver mogelijk insteken vind de de vrouw heerlijk.Niet alleen op de klit vagina is meer dan dat!
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 16:39:

[...]

Na twee minuten ben ik nog niet eens bij het epicentrum aangekomen. Ik euh..ik dacht dat je zo'n kutje eerst kon teasen, plagend net er langs likken, strelen, vingers af en toe laten helpen, weer wat dichter bij er langs lopen met je tong, ai, net niet raken, enz... Ik zal het eens timen, maar 2 minuten, dat is amateurwerk hoor :-)volgens mij weet jij in ieder geval hoe het wel moet Jaaks, dat klinkt goed
Haha 2 minuten dan gebeurd er niet veel denk ik!
quote:wally70 schreef op 05 oktober 2013 @ 09:32:

Nou Hans tong er zo ver mogelijk insteken vind de de vrouw heerlijk.Niet alleen op de klit vagina is meer dan dat!Jij bent geen vrouw. Zoveel is me duidelijk.
quote:wally70 schreef op 05 oktober 2013 @ 09:32:

Nou Hans tong er zo ver mogelijk insteken vind de de vrouw heerlijk.Niet alleen op de klit vagina is meer dan dat!

Bij mijn weten is de vaginawand, op de G-spot na, minder gevoelig dan de clitoris. Ik bedoel dan de wand van de eigenlijke vagina, de doorgang van de vulva naar de baarmoedermond. Wat in de volksmond vagina genoemd wordt, is feitelijk de vulva.

De tong moet wel langer zijn dan gemiddeld (zoals in mijn geval), denk ik, wil het zin hebben om de penetreren met de tong en om daarmee de G-spot te bereiken.
Rooss4 Nee ben een echte man ja.
quote:wally70 schreef op 05 oktober 2013 @ 12:05:

Rooss4 Nee ben een echte man ja.
Wally, een beetje anatomische kennis van de vagina is niet verkeerd hoor, tijdens de seks, vind ik.
Komt je bed partner wel eens spuitend klaar Hans? dan doe je het pas goed denk ik! Daar hou ik van dus lees me de les niet voor.
Ik heb geen vaste sekspartner. Mocht ik willen.

Dan moet jij wel lijken op Gene Simmons:

http://cometofindout.file ... /2008/11/gene-simmons.jpg

Of op Nick Afanasiev:

http://img.allvoices.com/ ... 261485-nick-afanasiev.jpg

Mijn tong is lang, maar niet extreem lang als die figuren hierboven. Waarschijnlijk ben jij nummer 3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven