Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

quote:hiltje schreef op 04 oktober 2013 @ 21:39:

Deze site heeft heeeeel veel behang. Helaas niet Natalie Lete, maar verder wel alle belangrijke merken.

http://www.wallpaperdirect.com/

Mijn favorieten zijn Cole and Son, Designers Guild en Nina Campbell en Orla Kylie.

Ik heb er mijn behang ook besteld en dat is allemaal prima gegaan.

Oooh.... ik zie er zoveel moois!

Basic

Cole & Son

quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 10:48:

Ceci: why not?

Die bomen passen al gauw ergens hoor :): zijn volgens mij ca. 3,5 meter breed.

En ja; zag er heeeeeerlijk uit: zoń prachtig bos boven je bed. Ik zou me echt voelen alsof ik in een ontwakend voorjaarsbos lag . Heerlijk........Ik verwacht dat mijn volgende huisje max 35m2 zal zijn. Maar ik wil het wel ergens, schitterend is het.
OMG, ja, ik ben ook gelijk even gaan speuren op die site.En ik wil acuut mijn huis restylen, terwijl ik nog maar net "klaar"(in hoeverre dat klaar kan zijn) ben.......jee, wat een mooie behangetjes!!!! De 1 nog mooier en dromeriger dan de ander (me like)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
http://www.wallpaperdirect.com/products ... ario/99008

Kijk deze vissen: zo prachtig, wist niet dat het BESTOND!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Het wemelt ook van de fijne muurstickers:

http://www.wallpaperdirect.com/products ... kers/85436

En ehm: hier val je je dan geen buil aan: 25 katjes voor 8 euro!

Superbedankt voor deze link hiltje, die site is een goudmijn (en again: wou dat ik die ton had gewonnen en dan zouden die katten en vissen elkaar zeker vinden in mijn huisje :)!)
Ceci: ow, snap het!! Ik woonde tot vorig jaar op 35m2. Dan komt zoiets misschien een beetje op je af, maar wie weet is het toch mooi!! Hangt echt van de muur/het gezichtspunt af denk ik!!
Wat een gave site!
Nog meer moois

Maar 15,- per rol...

13,- per rol

quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 11:03:

Ceci: ow, snap het!! Ik woonde tot vorig jaar op 35m2. Dan komt zoiets misschien een beetje op je af, maar wie weet is het toch mooi!! Hangt echt van de muur/het gezichtspunt af denk ik!!Ja, daar ben ik een beetje bang voor. Anders in een halletje oid of op een klein muurtje.
quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 11:02:

Het wemelt ook van de fijne muurstickers:

http://www.wallpaperdirect.com/products ... kers/85436

En ehm: hier val je je dan geen buil aan: 25 katjes voor 8 euro!

Superbedankt voor deze link hiltje, die site is een goudmijn (en again: wou dat ik die ton had gewonnen en dan zouden die katten en vissen elkaar zeker vinden in mijn huisje :)!)Die kattenstickers zijn geweldig !
Ceci, wat mooi: die eerste rol met boom :)!! Heerlijk. En in je 35m2 past die wel echt mooi! Is ook een soort "afleiding" van de grootte denk ik: daardoor krijg je echt zo'n aandachtspunt in de ruimte, kan super werken in beperkte ruimte!

Echt ik wou dat ik hier gelijk mee aan de gang kon . Muur met vissen , ja, die vooral! En catssss, en boom . Nou ja, mss niet allemaal tegelijk.

Maar heerlijk: ik geniet , maar moet nu gauw verder (drukke dag :)!)

XX
@ Ceci, I know. Ik ga ze bestellen . haha, krijgen ze ineens tientallen aanvragen vanuit NL
Welke bomen bedoelen jullie? Het behang dat ik heb? Van Cole and Son?

Ik heb er een muurtje van 3 meter mee behangen. Erg blij mee.

En nog een tip: je kunt behangsamples bestellen voor 1,- per stuk, is ongeveer een A4-tje. Ik heb er een flink aantal besteld en de mooiste ingelijst in gekleurde lijstjes van Ikea.

leuk voor in een walk-in-closet

quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 11:15:

Ceci, wat mooi: die eerste rol met boom :)!! Heerlijk. En in je 35m2 past die wel echt mooi! Is ook een soort "afleiding" van de grootte denk ik: daardoor krijg je echt zo'n aandachtspunt in de ruimte, kan super werken in beperkte ruimte!

XXHa, dan moet ik eerst afstuderen. En een fatsoenlijke baan krijgen.
quote:hiltje schreef op 06 oktober 2013 @ 11:18:

Welke bomen bedoelen jullie? Het behang dat ik heb? Van Cole and Son?

Ik heb er een muurtje van 3 meter mee behangen. Erg blij mee.

En nog een tip: je kunt behangsamples bestellen voor 1,- per stuk, is ongeveer een A4-tje. Ik heb er een flink aantal besteld en de mooiste ingelijst in gekleurde lijstjes van Ikea.deze

Die behangsamples klinken ook leuk.
@Hiltje

Waar heb je eigenlijk dat behang van Cole & Mason gekocht? En was het erg moeilijk met het patroon om te behangen of heb je een klusjesman dat laten doen? Ik vind het in een andere kleur namelijk ook erg mooi voor in de slaapkamer van mijn eerste koophuis (volgende week krijg ik de sleutels)
Semper ubi sub ubi
Of deze

denk wel dat dat net te druk is in een kleine ruimte.

of deze

Haha, lol, we zien door de bomen het bos niet meer ;0)!

Hiltje, wat een geweldig idee om samples van behang in te lijsten .

Hoe cool. Behang met één van mijn namen erin.
Bedankt voor de mooie ideeen!

Ik ben helemaal verliefd op dit printje geworden.

Semper ubi sub ubi
Idream: ja, die zag ik ook: zooooo mooi! Cute!

Ehm Ceci: kun je het iets uitvergroten: zie niks ....wat staat er?
quote:Idreamofgenie schreef op 06 oktober 2013 @ 11:36:

Bedankt voor de mooie ideeen!

Ik ben helemaal verliefd op dit printje geworden.

[afbeelding]

Die is idd ook echt leuk.

Ik wil zo'n print in de keuken

quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 11:38:

Idream: ja, die zag ik ook: zooooo mooi! Cute!

Ehm Ceci: kun je het iets uitvergroten: zie niks ....wat staat er?De naam van het behang is 1 van mijn voornamen.
Hey Ceci: OMG: die is zo grappig . Wordt hier zo blij van. Stond die ook op die behangsite, of op kulfoto.com?

Haha, ik houd mezelf gewoon van mijn werk af hiermee, maar ben er helemaal door opgeladen, al dat MOOIS! Dank dames voor deze fijne zondagse plaatjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven