Het mooie inrichtingen-topic.
woensdag 7 augustus 2013 om 10:34
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
zondag 6 oktober 2013 om 11:47
zondag 6 oktober 2013 om 11:48
quote:misia schreef op 06 oktober 2013 @ 11:41:
Hey Ceci: OMG: die is zo grappig . Wordt hier zo blij van. Stond die ook op die behangsite, of op kulfoto.com?
Haha, ik houd mezelf gewoon van mijn werk af hiermee, maar ben er helemaal door opgeladen, al dat MOOIS! Dank dames voor deze fijne zondagse plaatjes Heb hem ooit op facebook gevonden en weer opgezocht. Leuk in een lijstje boven een koffiebarretje ofzo.
Hey Ceci: OMG: die is zo grappig . Wordt hier zo blij van. Stond die ook op die behangsite, of op kulfoto.com?
Haha, ik houd mezelf gewoon van mijn werk af hiermee, maar ben er helemaal door opgeladen, al dat MOOIS! Dank dames voor deze fijne zondagse plaatjes Heb hem ooit op facebook gevonden en weer opgezocht. Leuk in een lijstje boven een koffiebarretje ofzo.
zondag 6 oktober 2013 om 11:56
quote:Idreamofgenie schreef op 06 oktober 2013 @ 11:24:
@Hiltje
Waar heb je eigenlijk dat behang van Cole & Mason gekocht? En was het erg moeilijk met het patroon om te behangen of heb je een klusjesman dat laten doen? Ik vind het in een andere kleur namelijk ook erg mooi voor in de slaapkamer van mijn eerste koophuis (volgende week krijg ik de sleutels)
Het is Cole and Son en ik heb het via de site die ik hier heb gepost besteld.
Behangen heb ik overgelaten aan mijn klusjesman en die vond het geen feest. Het is erg dik behang en hij haatte het echt.
Maar kan mij niets schelen...hahaha. Ik heb super behang!
@Hiltje
Waar heb je eigenlijk dat behang van Cole & Mason gekocht? En was het erg moeilijk met het patroon om te behangen of heb je een klusjesman dat laten doen? Ik vind het in een andere kleur namelijk ook erg mooi voor in de slaapkamer van mijn eerste koophuis (volgende week krijg ik de sleutels)
Het is Cole and Son en ik heb het via de site die ik hier heb gepost besteld.
Behangen heb ik overgelaten aan mijn klusjesman en die vond het geen feest. Het is erg dik behang en hij haatte het echt.
Maar kan mij niets schelen...hahaha. Ik heb super behang!
zondag 6 oktober 2013 om 14:24
Yes, ik heb mijn Max Wanger print thuis, ingelijst en wel.
http://www.maxwangerprintshop.com/product/tulum
En hij is zooooo mooi. Die kleuren...................
Het was nog een dure grap want de douane had hem onderschept dus ik moest 75,- invoerrechten aftikken. En het inlijsten was ook mega-duur. Ruim 300,-.
Maar goed, drie keer slikken maar nu heb ik ook iets waar ik heeeeel blij mee ben.
http://www.maxwangerprintshop.com/product/tulum
En hij is zooooo mooi. Die kleuren...................
Het was nog een dure grap want de douane had hem onderschept dus ik moest 75,- invoerrechten aftikken. En het inlijsten was ook mega-duur. Ruim 300,-.
Maar goed, drie keer slikken maar nu heb ik ook iets waar ik heeeeel blij mee ben.
zondag 6 oktober 2013 om 16:25
wow wat heerlijk al die bomenbehang- en, Ceci: die berken hebben inderdaad een fantastisch effect (heel rustgevend) maar ook die besneeuwde bomen: superfijn. Enne: die trees+pears (lichte versie) heb ik een staal van besteld op de Site van de Dag
! Prachtig, alleen denk ik dat ie op een hele muur wat depressief kan overkomen (mijn 2 cents hoor, daar kunnen meningen natuurlijk over verschillen)...
Ik zit ondertussen tot over mijn oren in het werk (even off-topic). Weer eens te laat begonnen met een opdracht, - DIE MOET MORGEN AF ZIJN!! - en de stress slaat toe. Thank goodness heb ik me heerlijk vermaakt hier, dat geeft wel een goed gevoel

Ik zit ondertussen tot over mijn oren in het werk (even off-topic). Weer eens te laat begonnen met een opdracht, - DIE MOET MORGEN AF ZIJN!! - en de stress slaat toe. Thank goodness heb ik me heerlijk vermaakt hier, dat geeft wel een goed gevoel
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
zondag 6 oktober 2013 om 23:56
thanks voor weer supermooi behang. Kan er zo al bij wegdromen, maar ben nog uren wakker: die opdracht schiet in geen manier op....hellup
Ga zo maar weer aan de sterke thee.
En morgen om 12 uur ben ik er (hopelijk) toch goed vanaf gekomen (en dan maar gelijk op bed).
Dus dat wordt wegdromen bij die mooie plaatjes - zou het zo fijn vinden in dat bed te liggen (liefst met vriend) en achter je dan zo'n mooi plantmotief knus!
Ga zo maar weer aan de sterke thee.
En morgen om 12 uur ben ik er (hopelijk) toch goed vanaf gekomen (en dan maar gelijk op bed).
Dus dat wordt wegdromen bij die mooie plaatjes - zou het zo fijn vinden in dat bed te liggen (liefst met vriend) en achter je dan zo'n mooi plantmotief knus!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
maandag 7 oktober 2013 om 11:01
Hmmm, ben niet zo'n fan van het paard, hij is me iets te kleurig en teenager achtig versierd.
Het idee opzich vind ik wel leuk. Ik heb zelf een Zebra kop aan de muur.
Hier vind je ook dierenkoppen:
Link:http://www.anthropologie.eu/anthro/cate ... -WALLDECOR
Het idee opzich vind ik wel leuk. Ik heb zelf een Zebra kop aan de muur.
Hier vind je ook dierenkoppen:
Link:http://www.anthropologie.eu/anthro/cate ... -WALLDECOR
maandag 7 oktober 2013 om 11:25
maandag 7 oktober 2013 om 14:15
I know Ceci: die slaapkamer, ja . Zit er nu ook weer even naar te turen. En dat huis waar die slaapkamer in zit staat ergens op het glooiende Engelse platteland, met wel een dorpscafé in de buurt, waar ik dan na het opstaan op zaterdag om 9.30u naartoe kuier met een dik boek en bij een thee met veel melk kan gaan lezen . Maarum, dat alles ALS ik uit bed kom. Want zo mooi....
Hoe dan ook: aaaaah
En mooi, Idream, thanks voor het posten van dit superbordjesbehang: heerlijk.
Al met al: ik heb ook zoveel plannen voor mijn huis, dat ik amper weet waar te beginnen. Allereerst zal ik je idee volgen, hiltje, over het inlijsten van de behangstalen. Ik ga proberen 3 samples te bestellen van mijn favoriet: het vissenbehang. Zie nu al dat het maar 1 kan worden maar misschien vanaf andere computers
Want ik wil heel graag 3 van die samples naast elkaar ophangen aan een stemmige gele muur . Past precies.
Liefs
EN oja; het is geeeeellllllluuuuuuukt!!!!!!! JA, opdracht voor mijn werk is af en geslaagd en in supergoede aarde gevallen. Ben blij, want gadver, wat ben ik toch altijd van de lastminutestresssss.
Hoe dan ook: aaaaah
En mooi, Idream, thanks voor het posten van dit superbordjesbehang: heerlijk.
Al met al: ik heb ook zoveel plannen voor mijn huis, dat ik amper weet waar te beginnen. Allereerst zal ik je idee volgen, hiltje, over het inlijsten van de behangstalen. Ik ga proberen 3 samples te bestellen van mijn favoriet: het vissenbehang. Zie nu al dat het maar 1 kan worden maar misschien vanaf andere computers

Want ik wil heel graag 3 van die samples naast elkaar ophangen aan een stemmige gele muur . Past precies.
Liefs
EN oja; het is geeeeellllllluuuuuuukt!!!!!!! JA, opdracht voor mijn werk is af en geslaagd en in supergoede aarde gevallen. Ben blij, want gadver, wat ben ik toch altijd van de lastminutestresssss.

woensdag 9 oktober 2013 om 17:10
Weet een van jullie misschien een manier om een plafond met (brandveilige) materialen te bekleden? Ik dacht eerst aan tafelzeil, maar dat is gevaarlijk en mag niet.
Het idee heb ik van Ikea die een soort van gordijn losje aan het plafond had gehangen op een kinderkamer. Het zou geluiddempend zijn. (In de jaren 70 of 80 hadden ze van die visnetten waar ze dan foto's aan vast maakten. Dat vind ik lelijk.) Bij Ikea hadden ze een soort van gordijn.
Weet iemand materialen die wel veilig zijn?
Foto's zijn ook leuk. Ik vond het idee wel aardig. Ik vind het jammer dat ik geen plaatje kan vinden. Het stond in die kleine brochures die ledn van de Ikea-family soms krijgen.
Verder geen plaatjes vandaag.
Het idee heb ik van Ikea die een soort van gordijn losje aan het plafond had gehangen op een kinderkamer. Het zou geluiddempend zijn. (In de jaren 70 of 80 hadden ze van die visnetten waar ze dan foto's aan vast maakten. Dat vind ik lelijk.) Bij Ikea hadden ze een soort van gordijn.
Weet iemand materialen die wel veilig zijn?
Foto's zijn ook leuk. Ik vond het idee wel aardig. Ik vind het jammer dat ik geen plaatje kan vinden. Het stond in die kleine brochures die ledn van de Ikea-family soms krijgen.
Verder geen plaatjes vandaag.
woensdag 9 oktober 2013 om 17:19
quote:Idreamofgenie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:42:
En voor de liefhebbers van bordjes en schoteltjes aan de muur heb ik dit behang gevonden (ook in delfblauw) [img]http://www.blikkenenblozen.com/product_ ... 7_zoom.jpg[/img]
Prachtig! Zoiets heb ik ook zien hangen in een theehuisje.
Ik wil als mijn keuken straks klaar is zelf allemaal van die ouderwetse bordjes aan de muur hangen. Ik heb er al wat.
En voor de liefhebbers van bordjes en schoteltjes aan de muur heb ik dit behang gevonden (ook in delfblauw) [img]http://www.blikkenenblozen.com/product_ ... 7_zoom.jpg[/img]
Prachtig! Zoiets heb ik ook zien hangen in een theehuisje.
Ik wil als mijn keuken straks klaar is zelf allemaal van die ouderwetse bordjes aan de muur hangen. Ik heb er al wat.