Twee vragen

07-10-2013 14:22 19 berichten
Hallo,

In het verleden heb ik vrij veel moeite gehad om mijn seksleven gezond te houden en vond ik het erg moeilijk om over te praten. Dit had vooral te maken met niet tevreden zijn met mezelf. Zoveel jaartjes later en zoveel gesprekken met professionals later ben ik inmiddels tevreden over mezelf en durf ik ook opener te zijn over seks. Maar..... Er zijn twee zaken waar ik graag nog wat verbetering in breng, graag had ik tips van jullie gehad.

Mijn vriend kan op elk moment van de dag seks hebben en ik ben dus niet van de ochtendseks. Hoe kan ik hier verandering in brengen?

Over het algemeen kunnen vrouwen makkelijker twee keer achter opgewonden worden, maar bij mij is dat dus heel lastig. Ook hier zou ik graag wat tips over willen hebben,

Mijn vriend en ik hebben echt wel een leuk seksleven, maar het kan nog leuker .

Alvast bedankt :-)!
goh dit klinkt me allemaal erg bekend in mijn oren.. heb idd hetzelfde dus lees even mee.
Ik ben ook niet van ochtendseks, en man niet van avondseks. En na 1x is het gedaan voor mij, knuffelen, zoenen en dan douchen en slapen of douchen en de dag beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel te porren voor seks op elk moment van de dag. Ben best wel flexibel vind ik van mezelf.
Beter te laat dan over tijd.
Zo'n topic is dus alleen al leuk, omdat je er achter komt dat je niet de enige bent
Ik ben man en mijn vriendin is meer van de ochtendsex als ze helemaal ontspannen is, ik heb daar helaas maar heel zelden echt veel zin in.

Geen idee hoe je dat kunt veranderen ..
Je hoopt op een wondermiddel zodat je vanaf morgen wel van de ochtendseks bent?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh ik heb zoveel gezeik gehad over "ochtendsex" pffffff maar ja...compromis maken..dus toch je er een keer toe zetten.. ( vind ik persoonlijk ) desnoods met het handje ff snel
some people are so broke, all they have is money.
@blijfgewoonbianca: het eerste wondermiddel op welk vlak dan ook moet ik nog tegenkomen . Wil gewoon tips om te leren hoe ik daar meer zin in krijg. En dat zal echt niet van de ene op de andere dag zijn (zo realistisch ben ik dan weer wel )
Moet je daar verandering inbrengen dan? Ik vind ochtendseks ook niks, terwijl mijn vriend ook op elk moment van de dag opgewonden kan raken.

Hier kan ik ook niet twee keer na elkaar opgewonden raken. Gewoon als laatste klaarkomen, en het zo lang mogelijk uit proberen te stellen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 oktober 2013 @ 14:41:

Je hoopt op een wondermiddel zodat je vanaf morgen wel van de ochtendseks bent?Dat zou handig zijn! Er zijn gewoon veel te weinig wondermiddelen.
@luffy22: Niks moet, maar ik zou het wel leuk vinden en mijn vriend ook.
Wat is de reden dat je niet van ochtendseks houdt? Vieze adem? Warm? Licht?
Vaak warm en ik kan moeilijk wat langer blijven liggen. Zodra ik wakker ben sta ik op.
Ben je een ochtendmens of een avondmens? En je vriend?
Waarom zou je ochtendseks willen hebben?

Ik vind het best lekker, op een weekenddag als ik echt nog lang niet hoef op te staan, niet als ik moet werken ofzo.
Je bent zelf een theepot
Bij mannen piekt het testosterongehalte in de ochtend. Dus dan kunnen ze sexueel gezien het beste presteren.

Dus misschien toch maar zin maken?
Tip voor ochtendseks: Laat hem doen wat jij lekker vindt. En laat hem daar tijd voor maken. Het handigst is dan te kiezen voor ochtendseks in het weekend. Dan heb je tijd. Tenslotte ben jij degene die het een kans wil geven.

Tip voor nog een keer opgewonden raken: Zoek het moment (bij jezelf) dat je nog een keer kan. En zet hem daarvoor in. Bij mij is dat vrij snel na het eerste orgasme, dus in de flow van de eerste keer. Een half uur later slaat bij mij de boel dood....

En wees vooral egoïstisch: hij moet zich inspannen voor jou. Jij moet genieten en dan komt zijn plezier vanzelf, gewoon omdat je het dan graag wilt geven...

En soms, soms heb je gewoon platte neukseks in de ochtend.

Wij dames hebben doorgaans wat meer nodig dan alleen neuken om opgewonden te raken. Maar tis vaak ook een kwestie van jezelf anders 'programmeren'. Even een neukvluggertje kon ook gewoon erg aangenaam zijn, zonder dat je daarvan verwacht dat je daar op grote hoogte van komt.

Glijmiddel wil dan nog wel eens helpen.
@Schimmel, Bedankt voor je reactie, hier kan ik zeker wat mee :-).

En door het openen van het topic en de reacties denk ik dat ik ook wat aan mijn mindset moet doen. Proberen wat relaxter te zijn en genieten van het moment, in plaats van wakker worden en alleen maar bezig zijn met wat er die dag moet gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven