Als er om je gevochten wordt..

15-06-2008 02:01 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen keuzes maken, nooit eigenlijk, ook niet als het om mannen gaat.

Ik heb ze voor het kiezen, letterlijk. Ik heb een huis gedeeld met 3 mannen, waarvan 1 mijn huidige vriend nu is. Ondertussen was ik toen ook iets begonnen met een man die bij ons woonde. Ik voelde me heel prettig bij hem, en heb nog steeds contact met hem en blijf geregeld daar logeren. Er komen daar veel vrienden van hem over de vloer. Veel lopen achter me aan, en ik vind dat leuk want er zitten leuke mannen tussen, maar ik doe niets met hun, alleen flirten.

Nu woon ik samen met mijn vriend en nog een andere man, waar ik ook veel voor voel. Met hem heb ik wel wat gedaan, en ik wil misschien met hem verder. Maar ik weet het niet zeker. Bij ons in de straat wonen vrienden die geregeld langskomen of ik bij hun. Ik doe niks met ze, maar als ik het wil kan ik het zo doen, want dat zij dat willen is mij ook al duidelijk geworden. Als ze langskomen dan is eigenlijk de spanning om te snijden door de sarcastische reacties over en weer tussen hun, mijn vriend en de man die bij ons woont.

Helaas is de situatie heel vervelend voor iedereen. Mijn vriend en die man die bij ons woont mogen elkaar steeds minder en er is steeds ruzie, om mij.

Eigenlijk weet iedere betrokkene wat er speelt maar het word niet bepraat, ze zijn allemaal bang mij kwijt te raken als ze het uit de hand laten lopen. Maar dat er gevochten gaat worden is zeker want dat is al een paar keer bijna gebeurd.

Ik weet dat ik moet kiezen want dit kan niet altijd zo door gaan. Ik vind alle aandacht leuk want ik heb veel aandacht nodig, maar ik kan niet kiezen, en dat wil ik wel doen. En dat er om mij ruzie word gemaakt is ook niet ideaal.

Ik raak snel gehecht aan een man en ben dan bang hem te verliezen, ik kan heel slecht afstand nemen en mis iemand heel snel.

Ook flirt ik teveel en ik ben te spontaan volgens mijn vriend, waardoor bij mannen het hoofd op hol breng. Ik babbel met iedereen en ben altijd vrolijk en vriendelijk. Ik zorg dat ik er altijd goed en verzorgd uitzie en me vrouwelijk kleed. Ik krijg veel complimentjes en daar doe ik het stiekem ook een beetje voor want dat voelt goed. Maar omdat ik zo ben zoals ik ben breng ik mezelf en anderen keer op keer in de problemen en dat wil ik niet meer.

Dit is mijn noodkreet, ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven hoe ik dit op kan lossen. Niet met "volg je hart" want dat heb ik geprobeerd en dat werkte niet, helaas.
wat verwacht je nou? je gaat samenwonen met 2 mannen, loopt met de hele straat te hoeresloeren en nu weet je t niet meer?
Volg eens niet je hart maar je verstand , dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien moet je eens gaan nadenken waarom je zo om aandacht verlegen zit. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je dat ooit gaat doen. Als je vriend je niet meer wil dan huppel je wel weer in de armen van een ander. Tot die je ook niet meer wil, enz. Tot je 50 bent en dan wil niemand je ineens meer. En word je zielig en alleen oud. Tja, keuzes?
-
quote:feeks schreef op 15 juni 2008 @ 02:05:

wat verwacht je nou? je gaat samenwonen met 2 mannen, loopt met de hele straat te hoeresloeren en nu weet je t niet meer?

hoeresloeren doe ik niet hoor..

Maar ff serieus, ik wil erin veranderen zei ik al, maar hoe moet dat dan? Hoe trek ik minder mannen naar me toe? En dat ik samenwoon met 2 mannen is omdat mijn huisgenootje geen eigen woonruimte heeft, hij is een huis aan het zoeken om te kopen.
Ik vind het niet leuk om te zeggen , maar denk je dat al die mannen je zo leuk vinden om je karakter, omdat je zo'n gezellige en aardige griet bent, of omdat ze denken dat je een lekkere / makkelijke neuk bent ?
hoe je minder mannen naar je toe trekt ? beetje minder flirten en minder over sex praten will do the trick .
Wat is in jouw ogen vrouwelijk kleden ? veel been en veel tiet decollete ?
Misschien ben je nog gewoon niet toe aan een vaste relatie
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2008 @ 02:12:

Volg eens niet je hart maar je verstand , dan ?

Dat is niet altijd zo simpel. Ik probeer het echt maar het lukt niet.

quote:anemoon schreef op 15 juni 2008 @ 02:16:

Misschien moet je eens gaan nadenken waarom je zo om aandacht verlegen zit. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je dat ooit gaat doen. Als je vriend je niet meer wil dan huppel je wel weer in de armen van een ander. Tot die je ook niet meer wil, enz. Tot je 50 bent en dan wil niemand je ineens meer. En word je zielig en alleen oud. Tja, keuzes?Maar moet ik er dan maar gewoon 1 uitpikken om maar niet alleen te zijn als ik oud ben? Hoe weet ik dan of ik de goeie heb? Want misschien verlaat die me wel als ik 50 ben en dan ben ik ook alleen.
quote:I_love_vodka schreef op 15 juni 2008 @ 02:01:

Ik kan geen keuzes maken, nooit eigenlijk, ook niet als het om mannen gaat.

Ik heb ze voor het kiezen, letterlijk. Ik heb een huis gedeeld met 3 mannen, waarvan 1 mijn huidige vriend nu is. Ondertussen was ik toen ook iets begonnen met een man die bij ons woonde. Ik voelde me heel prettig bij hem, en heb nog steeds contact met hem en blijf geregeld daar logeren. Er komen daar veel vrienden van hem over de vloer. Veel lopen achter me aan, en ik vind dat leuk want er zitten leuke mannen tussen, maar ik doe niets met hun, alleen flirten.

Nu woon ik samen met mijn vriend en nog een andere man, waar ik ook veel voor voel. Met hem heb ik wel wat gedaan, en ik wil misschien met hem verder. Maar ik weet het niet zeker. Bij ons in de straat wonen vrienden die geregeld langskomen of ik bij hun. Ik doe niks met ze, maar als ik het wil kan ik het zo doen, want dat zij dat willen is mij ook al duidelijk geworden. Als ze langskomen dan is eigenlijk de spanning om te snijden door de sarcastische reacties over en weer tussen hun, mijn vriend en de man die bij ons woont.

Helaas is de situatie heel vervelend voor iedereen. Mijn vriend en die man die bij ons woont mogen elkaar steeds minder en er is steeds ruzie, om mij.

Eigenlijk weet iedere betrokkene wat er speelt maar het word niet bepraat, ze zijn allemaal bang mij kwijt te raken als ze het uit de hand laten lopen. Maar dat er gevochten gaat worden is zeker want dat is al een paar keer bijna gebeurd.

Ik weet dat ik moet kiezen want dit kan niet altijd zo door gaan. Ik vind alle aandacht leuk want ik heb veel aandacht nodig, maar ik kan niet kiezen, en dat wil ik wel doen. En dat er om mij ruzie word gemaakt is ook niet ideaal.

Ik raak snel gehecht aan een man en ben dan bang hem te verliezen, ik kan heel slecht afstand nemen en mis iemand heel snel.

Ook flirt ik teveel en ik ben te spontaan volgens mijn vriend, waardoor bij mannen het hoofd op hol breng. Ik babbel met iedereen en ben altijd vrolijk en vriendelijk. Ik zorg dat ik er altijd goed en verzorgd uitzie en me vrouwelijk kleed. Ik krijg veel complimentjes en daar doe ik het stiekem ook een beetje voor want dat voelt goed. Maar omdat ik zo ben zoals ik ben breng ik mezelf en anderen keer op keer in de problemen en dat wil ik niet meer.

Dit is mijn noodkreet, ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven hoe ik dit op kan lossen. Niet met "volg je hart" want dat heb ik geprobeerd en dat werkte niet, helaas.

nee, je hebt gelijk, dit is niet hoeresloeren, maar gewoon sletterig gedrag.

Als je werkelijk iets wil oplossen dien je jezelf eerst eens goed onderhanden te nemen, niet met jan en alleman rotzooien en volwassen worden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2008 @ 02:18:

Ik vind het niet leuk om te zeggen , maar denk je dat al die mannen je zo leuk vinden om je karakter, omdat je zo'n gezellige en aardige griet bent, of omdat ze denken dat je een lekkere / makkelijke neuk bent ?

Ik neuk niet zomaar met iemand, dat doe ik alleen als ik iemand al een tijdje ken en ik een band heb opgebouwd. Ik flirt wel, en teveel denk ik. Ik weet dat ik dat niet meer moet doen, maar eigenlijk gaat dat ook vanzelf en denk ik er op dat moment niet bij na.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2008 @ 02:20:

Wat is in jouw ogen vrouwelijk kleden ? veel been en veel tiet decollete ?

Nee want daar houd ik niet van. Ik draag altijd hakken, en als het erg warm is draag ik een rokje maar zeker niet te kort. Ik bedoel dat ik geen flubberige, slonzige kleding draag, alles wat niet vrouwlijk is.

quote:Camille schreef op 15 juni 2008 @ 02:20:

Misschien ben je nog gewoon niet toe aan een vaste relatieIk denk het niet nee, maar ik zou het wel willen.
Je probeert alle opties open te houden, maar daarmee gooi je ze juist dicht.

Ik pleit er zéker niet voor om er maar één uit te pikken om maar niet alleen te zijn. Maar kies wel. Misschien zijn deze mannen allemaal wel niet hét voor je, kies daar dan voor. Maar zoals jij het speelt is gemeen, vals, niet eerlijk. Je laat die kerels zwemmen en volgens mij vind je het heerlijk zoals ze naar jouw aandacht happen.
-
quote:feeks schreef op 15 juni 2008 @ 02:24:

[...]

nee, je hebt gelijk, dit is niet hoeresloeren, maar gewoon sletterig gedrag.

Als je werkelijk iets wil oplossen dien je jezelf eerst eens goed onderhanden te nemen, niet met jan en alleman rotzooien en volwassen wordenJa idd. Maar het lukt me niet, ik probeer het wel maar het lijkt alsof ik mezelf niet in de hand kan houden.
AUB word even wakker! Waar ben je nu mee bezig, je vraagt advies/raad maar ondertussen...ik denk ook niet dat je iets doet met wat wij je vertellen
Waarom zou je dan wel een relatie willen als je er nog niet aan toe bent?
-
Vind het wel fijn dat je blijft reageren trouwens, veel van 'dit soort' topics komt de TO nooit meer terug!
-
quote:anemoon schreef op 15 juni 2008 @ 02:31:

Je probeert alle opties open te houden, maar daarmee gooi je ze juist dicht.

Ik pleit er zéker niet voor om er maar één uit te pikken om maar niet alleen te zijn. Maar kies wel. Misschien zijn deze mannen allemaal wel niet hét voor je, kies daar dan voor. Maar zoals jij het speelt is gemeen, vals, niet eerlijk. Je laat die kerels zwemmen en volgens mij vind je het heerlijk zoals ze naar jouw aandacht happen.Ja idd, je hebt gelijk, het is gemeen en dat besef ik heel goed. Ik wil dat niet meer doen. Maar het gewoon niet meer doen en er mee kappen voelt zo onmogelijk.
Waarom onmogelijk? Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor je leven, er is niemand die zegt dat je dit moet doen
quote:Teigetje29 schreef op 15 juni 2008 @ 02:32:

AUB word even wakker! Waar ben je nu mee bezig, je vraagt advies/raad maar ondertussen...ik denk ook niet dat je iets doet met wat wij je vertellen

Ik open niet voor niets een topic. Ik zit echt met een probleem waar ik van af wil, en ik denk na over alles wat hier gezegd word in mijn topic en probeer daar wat mee te doen.

quote:anemoon schreef op 15 juni 2008 @ 02:32:

Waarom zou je dan wel een relatie willen als je er nog niet aan toe bent?

Het lijkt me heel fijn echt voor iemand te gaan en van 1 man te houden.

quote:anemoon schreef op 15 juni 2008 @ 02:33:

Vind het wel fijn dat je blijft reageren trouwens, veel van 'dit soort' topics komt de TO nooit meer terug!Dit is voor mij dan ook een heel serieus probleem die ik graag wil oplossen. Ik kan er in mijn omgeving niet over praten, zeker niet thuis.
quote:Teigetje29 schreef op 15 juni 2008 @ 02:36:

Waarom onmogelijk? Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor je leven, er is niemand die zegt dat je dit moet doenHet is ook niet onmogelijk, maar zo voelt het wel. En die mannen zijn er ook nog zelf bij, ik dwing hun ook niet maar zij gaan er zelf in mee en weten wat ze doen.
Maar jij bent daar toch ook bij? Ik zou zeggen, kies voor jezelf!
Fijn te horen dat je er zo serieus over bent! Gedrag veranderen is niet makkelijk. Maar ik zou je toch willen vragen, waarom zit je zo om aandacht verlegen? Dat idee krijg ik erg, dat je erg de bevestiging in aandacht van mannen zoekt.

Het lijkt mij ook heerlijk om voor iemand helemaal te gaan. Maar ik geloof er ook in dat dat dat vrijwel onmogelijk is als je niet al behoorlijk gelukkig met jezelf bent. Dan hoef je die bevestiging niet meer zo van anderen te krijgen.
-
Waarom heb je zo hard en veel die bevestiging nodig dat je er mag zijn, dat je een aantrekkelijke en gewilde catch bent? Of zit er iets anders achter?
even aanvulling, JIJ bent het meest belangrijk in je leven! Ik zeg dit niet zomaar, ik kom namelijk ook uit zo'n soort relatie/situatie, dus ik weet waar ik over praat (vind ik zelf ;o))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven