Bar Too Much *****207****
zaterdag 12 oktober 2013 om 09:34
Goedemorgen. Dank voor de groeten Jo.
Ja, de cursus was eenmalig, althans het onderwerp. Over een paar weken heb ik weer een cursus, dan over een ander onderwerp.
Vandaag ramenlapdag in de flat. Heel veel ramen.
Ja, de cursus was eenmalig, althans het onderwerp. Over een paar weken heb ik weer een cursus, dan over een ander onderwerp.
Vandaag ramenlapdag in de flat. Heel veel ramen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 oktober 2013 om 11:51
quote:jooppie schreef op 12 oktober 2013 @ 10:41:
Ramen lappen terwijl er zoveel regen steeds klettert, das zonde
We lappen alleen de binnenkant, voor de buitenkant komt af en toe een glazenwasser.
Ramen lappen terwijl er zoveel regen steeds klettert, das zonde
We lappen alleen de binnenkant, voor de buitenkant komt af en toe een glazenwasser.
The best things in life are the ones you can't afford.
zaterdag 12 oktober 2013 om 11:54
Goeiemorgen, gezellig Jo en Joopp...... bij mij was het gisteren flink buffelen. Moest heel veel doen voor dat onderzoek, waar ik aan mee doe, het duurde 3 en een half uur zonder dat ik medicijnen mocht nemen (pufjes)..... ik ben nu nog steeds een beetje geradbraakt en heb overal spierpijn, dus ik heb nog wel heeel veel spieren
zondag 13 oktober 2013 om 16:59
Goeiemiddag, ondanks het sombere weer hier wel gezellig en vrolijk hoor, we zijn aan het kokkerellen en ja, ik ben weer optima-forma, alle leed van gisteren weer kwijt.....
Er komen nu heerlijke geuren uit de keuken, maar dat zijn spekjes, die worden uitgebakken, dat ruikt altijd heeeeel erg lekker.
Maar ik heb weer ijverig vlees staan te braden, wat daarna op petroleumstel heel zachtjes staat te sudderen, (omavlees wordt het hier genoemd, terwijl ik het veel lekkerderderder klaar maak, dan mijn moeder ooit gedaan heeft). Maar als ik ga koken geeft het altijd wel aan, dat ik me oké voel Gaan jullie ook lekkere dingetjes eten op deze sombere dag???
Er komen nu heerlijke geuren uit de keuken, maar dat zijn spekjes, die worden uitgebakken, dat ruikt altijd heeeeel erg lekker.
Maar ik heb weer ijverig vlees staan te braden, wat daarna op petroleumstel heel zachtjes staat te sudderen, (omavlees wordt het hier genoemd, terwijl ik het veel lekkerderderder klaar maak, dan mijn moeder ooit gedaan heeft). Maar als ik ga koken geeft het altijd wel aan, dat ik me oké voel Gaan jullie ook lekkere dingetjes eten op deze sombere dag???
dinsdag 15 oktober 2013 om 08:57
dinsdag 15 oktober 2013 om 17:05
woensdag 16 oktober 2013 om 09:22