bloed na seks

12-10-2013 17:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey, ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Ik heb namelijk nog maar 2 keer seks gehad, maar de keren dat ik het had plaste ik elke keer bloed kort erna en de dag erna ook. Voor de rest niet lekken, alleen als ik naar de wc ga komt er bloed uit. Iemand advies hiervoor? De eerste keer lukte het maar half dus dat nam ik maar niet al te serieus, en de 2e keer deed ook wel pijn maar dan zou je zeggen dat je het niet zolang nog merkt zou je denken.. het is nu 1,5 dag verder in ieder geval.

Hopelijk weten jullie iets! Ik zit wel op kamers, maar mn dokter zit nog in de plaats van mijn ouders, dus het is daar ook lastig om een afspraak te maken zonder dat mn ouders het weten.
Was afgelopen week net een topic over dus zoek ff.

Persoonlijk denk ik dat het wat voorbarig is na 2 maal seks en (bijna) seks
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ja misschien maak ik me ook teveel zorgen hoor, al die verhalen op internet ook. Maar thanks, die heb ik over het hoofd gezien denk ik, ga even zoeken!
Seks moet je een beetje oefenen, loslaten, ontspannen. Waarschijnlijk span je onwillekeurig je spieren een beetje aan waardoor eea wat lastiger gaat en sneller beschadigt. Ik denk dat het een klein geknapt bloedvaatje is, geen probleem. Even in de gaten houden.
Dankje, dat stelt me wel een beetje gerust! :-)
De eerste keren heb ik hier ook wat gebloed hoor. Pas na een paar keer ging het wat beter, je lichaam moet er toch even aan wennen denk ik.

Ik zou het even in de gaten houden, maar denk dat het niks voorstelt hoor.
Een vriendin van mij was 'ingescheurd' en bleef heel veel bloeden en is met tranen naar de huisarts gegaan omdat ze zo bang was. Scheurtje werd gefixt ofzo en daarna niks meer aan het handje. Schijnt dus dat die gozer een joekel had en dat, dat dan soms kan gebeuren.

Jouw huisarts heeft een geheimhoudingsplicht, ik gok dat je 18+ bent. Hij mag in elk geval niks met jouw ouders bespreken dus je kan gewoon langsgaan lijkt mij, anders kan je nog even langs de GGD of naar één van beiden bellen met jouw vraag.

Zelf denk ik dat er ook niet veel aan de hand is, maar gezien je bloedt zou ik wel een condoom gebruiken de komende tijd omdat de kans op een besmetting met wat dan ook voor beiden nu een stuk groter is.
No love without lost
Misschien de eerste tijd glijmiddel gebruiken? En pas als je heel nat bent overgaan tot penetratie.

In plaats van naar je eigen huisarts kun je ook naar een vestiging van Sense gaan

http://www.sense.info/sense-in-jouw-buurt/
Flesje Durex Play (rood) doet wonderen.
Ja wel echt de rode nemen ja! quote:Thomba schreef op 12 oktober 2013 @ 22:59:

Flesje Durex Play (rood) doet wonderen.
Bedankt voor de reacties! Fijn dat jullie meedenken. En de rode zal ik onthouden haha :-)
quote:jul94 schreef op 14 oktober 2013 @ 23:31:

Bedankt voor de reacties! Fijn dat jullie meedenken. En de rode zal ik onthouden haha :-)

Niet weghonen! DOEN!

Er gaat een wereld voor je jonge leventje open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven