Meningen

13-10-2013 18:54 180 berichten
Wat zijn jullie meningen over dit forum? Dit is geen discussie topic maar je kan gewoon opschrijven wat je meningen zijn.

Dus: mijn mening is dat dit forum vooral niet zit te wachten op meningen.
Ik zat er op te wachten!
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening is dat je hier je mening niet mag geven. Tenzij je op een rouwtopic het overlijden van de berouwde in twijfel wilt trekken, en passant nog postuum beticht van liegen en wellicht trollen.

Dan mag je je mening wel vrijelijk geven.
Mijn mening is dat er te stug en stoïcijns wordt gemodereerd. Er is totaal geen opening tot een normale discussie met het modteam en ik vind het vaak amateuristisch en klungelig overkomen. Maar dat is mijn mening hoor!
Mijn mening is dat ik liever mijn viooltjes water geef dan hier blijf posten.
Mijn mening is dat het nu wel weer genoeg heeft geregend.
Mijn mening is dat dit forum een Titanic is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Naara schreef op 13 oktober 2013 @ 19:05:

Mijn mening is dat het nu wel weer genoeg heeft geregend.Ik heb jou gestafd, off topic berichten zijn niet de bedoeling.
quote:daneli schreef op 13 oktober 2013 @ 19:03:

Mijn mening is dat ik liever mijn viooltjes water geef dan hier blijf posten.Ook off toipc maar niet gestafd want ik deel deze mening.
Mijn mening doet er niet toe.
Het forum is zo goed als zijn gebruikers.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb geen mening, ik vraag het meestal eerst even aan de buurman.
Some flies are too awesome for the wall
Ik vind het een leuk forum waar veel verschillende onderwerpen aan bod komen. Altijd leuk om te lezen. Alleen jammer dat er zoveel pestkoppen zijn die er een potje van maken.
Ik ben bang om mijn mening te uiten
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:13:

Ik vind het een leuk forum waar veel verschillende onderwerpen aan bod komen. Altijd leuk om te lezen. Alleen jammer dat er zoveel pestkoppen zijn die er een potje van maken.Nee die mening klopt niet, ik ga je staffen
quote:himalaya schreef op 13 oktober 2013 @ 19:08:

Mijn mening is dat dit forum een Titanic is.Mijn mening is dat wat Hiem zegt helemaal waar is.
Pestkoppen? Waar?!
Some flies are too awesome for the wall
quote:viva-amber schreef op 13 oktober 2013 @ 19:12:

Het forum is zo goed als zijn gebruikers.Ben ik het niet mee eens, want dan zou dit een topforum moeten zijn .
quote:L0r schreef op 13 oktober 2013 @ 19:14:

[...]

Nee die mening klopt niet, ik ga je staffenIk ervaar dat wel zo. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet niet wat staffen betekent.
quote:femselien schreef op 13 oktober 2013 @ 19:15:

Pestkoppen? Waar?!In velen topics waar mensen om hulp of advies vragen. Sommige mensen zitten in een benarde positie en dan wordt er door bepaalde leden nog een trap na gegeven, gepest, uitgelachen etc.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:17:

[...]

Ik ervaar dat wel zo. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet niet wat staffen betekent.Daar kom je zo wel achter wegens je off topic discussie-achtige opmerking.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:17:

[...]

Ik ervaar dat wel zo. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet niet wat staffen betekent.Ik zou je kunnen verwijzen naar de Seks pijler, maar dat zou kinderachtig zijn.
Mijn mening vindt dat het een leuke forum is met veel verschillende onderwerpen die leuk zijn zoals eten maken en kinderen maken en knutselen. Maar soms vind ik dat de reacties van de mensen soms wel sienies cynych cynies zijn, en dan denk ik ga je eigen pesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven