Meningen

13-10-2013 18:54 180 berichten
Wat zijn jullie meningen over dit forum? Dit is geen discussie topic maar je kan gewoon opschrijven wat je meningen zijn.

Dus: mijn mening is dat dit forum vooral niet zit te wachten op meningen.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:17:

[...]

Ik ervaar dat wel zo. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet niet wat staffen betekent.Nee dat ervaar je dan verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste topic van vandaag is al snel in de prullenbak gegooid en ik heb geen flauw idee waarom??? Voel me dus hier niet zo welkom.
Kanonne.....ben een paar maanden niet op dit forum geweest, niet eens met een speciale reden. Dacht vanmorgen 'goh, ik ga weer eens kijken', blijkt er van alles aan de hand te zijn....niemand die me even wil bijpraten zeker?
Pestkoppen
Ik vind van niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 oktober 2013 @ 19:20:

Kanonne.....ben een paar maanden niet op dit forum geweest, niet eens met een speciale reden. Dacht vanmorgen 'goh, ik ga weer eens kijken', blijkt er van alles aan de hand te zijn....niemand die me even wil bijpraten zeker? Naar mijn mening kan jedan het beste even in het oude mod topic kijken. O nee, die is per ongeluk in de prullenbak gepleurd.
Ik ben van mening dat mijn mening voldoende tot uitdrukking komt in mijn avatar.

Kanonne.....ben een paar maanden niet op dit forum geweest, niet eens met een speciale reden. Dacht vanmorgen 'goh, ik ga weer eens kijken', blijkt er van alles aan de hand te zijn....niemand die me even wil bijpraten zeker? Ik zeg >> Google >> zoekterm >> Vivaviola.
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 19:22:

[...]

Naar mijn mening kan jedan het beste even in het oude mod topic kijken. O nee, die is per ongeluk in de prullenbak gepleurd.Hmpf....dacht al zoiets.....
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 19:08:

[...]

Ik heb jou gestafd, off topic berichten zijn niet de bedoeling.

En met jouw opmerking ben jij ook offtopic, ROFL

btw: gestaft is met een T ;)
quote:purepurple schreef op 13 oktober 2013 @ 19:19:

Mijn eerste topic van vandaag is al snel in de prullenbak gegooid en ik heb geen flauw idee waarom??? Voel me dus hier niet zo welkom.Naar mijn mening is dat idd heel raar. M.i was het een waardevol topic met vele goede adviezen.

Kanonne.....ben een paar maanden niet op dit forum geweest, niet eens met een speciale reden. Dacht vanmorgen 'goh, ik ga weer eens kijken', blijkt er van alles aan de hand te zijn....niemand die me even wil bijpraten zeker? Ik ben van mening dat je het beste hier kan bijlezen http://vivaviola.createaf ... ij-de-viva-buren/new/#new
Ach iedereen kan eens zeggen wat hij denkt. Een uitlaatklep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dank voor de link dames!

Mijn mening?
mijn mening is dat er met twee maten gemeten is en naar mijn mening kan dat niet..

I
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 19:25:

[...]

Naar mijn mening is dat idd heel raar. M.i was het een waardevol topic met vele goede adviezen.Heb daar inderdaad veel goede adviezen gekregen hoe ik de verzorging het beste kon aanpakken. Werd zelfs getriggert om mijn relatie eens onder de loep te nemen, erg waardevol nu ik op het punt sta om een echte omslag in mijn leven te maken. En nu is de oorsprong de aanleiding voor mijn nieuw hervonden zelfvertrouwen om voor mijn eigen op te komen zo ineens verdwenen.....
quote:L0r schreef op 13 oktober 2013 @ 19:19:

[...]

Nee dat ervaar je dan verkeerdDat denk ik niet. Ik ben niet de enige die het zo ervaart. Mischien ligt het dan wel aan jou.
quote:L0r schreef op 13 oktober 2013 @ 19:19:

[...]

Nee dat ervaar je dan verkeerdDat denk ik niet. Ik ben niet de enige die het zo ervaart. Mischien ligt het dan wel aan jou.
quote:purepurple schreef op 13 oktober 2013 @ 19:30:

[...]

Heb daar inderdaad veel goede adviezen gekregen hoe ik de verzorging het beste kon aanpakken. Werd zelfs getriggert om mijn relatie eens onder de loep te nemen, erg waardevol nu ik op het punt sta om een echte omslag in mijn leven te maken. En nu is de oorsprong de aanleiding voor mijn nieuw hervonden zelfvertrouwen om voor mijn eigen op te komen zo ineens verdwenen.....
Some flies are too awesome for the wall
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:34:

[...]

Dat denk ik niet. Ik ben niet de enige die het zo ervaart. Mischien ligt het dan wel aan jou.Onmogelijk.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 19:34:

[...]

Dat denk ik niet. Ik ben niet de enige die het zo ervaart. Mischien ligt het dan wel aan jou.Niet iedereen is geschikt voor het vivaforum. Dan moet je naar de libelle of de babybrabbel gaan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Naar mijn mening loopt dit allemaal veel te veel uit de hand. Ik zou wel weer eens over willen tot de orde van de dag, met leuke gezellige topics over van alles en nog wat, door iedereen en de hele bonte familie.

Maar goed, dat is maar mijn mening.
IK ben nog nooit zo moe geweest door een dagje forummen.

Ik ga me maar voorbereiden op een avondje nonnen. Lekker leeg en entertaining.
Mijn mening is ook dat dit forum niet zo verkeerd is als er nu wordt geschetst.
Some flies are too awesome for the wall
quote:femselien schreef op 13 oktober 2013 @ 19:47:

Mijn mening is ook dat dit forum niet zo verkeerd is als er nu wordt geschetst.Mijn mening over jouw mening is dat je, als mensen een ban krijgen voor zwaaien, maar niet voor het twijfelen over iemand die overleden is, het wel verkeerd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven