Meningen

13-10-2013 18:54 180 berichten
Wat zijn jullie meningen over dit forum? Dit is geen discussie topic maar je kan gewoon opschrijven wat je meningen zijn.

Dus: mijn mening is dat dit forum vooral niet zit te wachten op meningen.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 21:14:

[...]

Je reacties waren wel een beetje raar, maar de echte pesters hebben gelukkig niet in dit topic gereageerd.

Je pest mij

Alle reacties Link kopieren
Gunst wat geinig. Toen ik 10 jaar geleden begon met forummen werd er al gevochten als een dolle hond tegen het modereerbeleid (waarover ik me wijselijk niet uit laat) en nu nog, door andere forummers weliswaar. De gedienden van toen hebben het al lang opgegeven, op sommige fossielen na.

Some things never change.
quote:Naara schreef op 13 oktober 2013 @ 21:11:

[...]

Ik ben van mening dat zodra Meidtie een serieus probleem plaatst dat ze zeker serieuze reacties kan verwachten.

Echter, ik ben ook van mening dat ze dan zichzelf en de rest van de wereld ook serieus moet nemen en moet ophouden om te spreken over een maccie, niet over onnozele zaken uit haar dak moet gaan en zeker niet zomaar een nacht moet wegblijven en onbereikbaar moet zijn door haar telefoon uit te zetten .....Waarom denk jij dat je het recht hebt voor mij te bepalen welke bewoordingen ik moet gebruiken en hoe ik mij wel of niet mag voelen/gedragen? Omdat ik niet naar jullie pijpen dans verdien ik het om afgebrand te worden, terwijl ik me al heel erg klote voelde? Als een aantal leden niet voor mij opkwamen waren jullie nog verder gegaan met dat walgelijk gedrag door mij af te zeiken en overal de schuld van te geven. Het zijn inderdaad de mensen die een forum maken en zulk gedrag siert een forum echt niet. Je kan ook je mening geven zonder mensen te kwetsen.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 21:24:

[...]

Waarom denk jij dat je het recht hebt voor mij te bepalen welke bewoordingen ik moet gebruiken en hoe ik mij wel of niet mag voelen/gedragen? Omdat ik niet naar jullie pijpen dans verdien ik het om afgebrand te worden, terwijl ik me al heel erg klote voelde? Als een aantal leden niet voor mij opkwamen waren jullie nog verder gegaan met dat walgelijk walchelijk gedrag door mij af te zeiken en overal de schuld van te geven. Het zijn inderdaad de mensen die een forum maken en zulk gedrag siert een forum echt niet. Je kan ook je mening geven zonder mensen te kwetsen.Ik heb het even voor je verbeterd. Geen dank.
mijn mening is dat mensen eerlijk moeten zijn tegen elkaar
quote:yette schreef op 13 oktober 2013 @ 20:15:

Mijn mening is dat je gewoon iets anders moet gaan doen als je je ergert.

Ach, wat leuk.

Dat is ook míjn mening.
Een simpel woord als maccie is al een aanleiding voor sommige om iemand af te vallen. Alsof zij hier de dienst uitmaken mbt wat wel of niet gezegd mag worden. Misselijke figuren.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 21:24:

[...]

Waarom denk jij dat je het recht hebt voor mij te bepalen welke bewoordingen ik moet gebruiken en hoe ik mij wel of niet mag voelen/gedragen? Omdat ik niet naar jullie pijpen dans verdien ik het om afgebrand te worden, terwijl ik me al heel erg klote voelde? Als een aantal leden niet voor mij opkwamen waren jullie nog verder gegaan met dat walgelijk gedrag door mij af te zeiken en overal de schuld van te geven. Het zijn inderdaad de mensen die een forum maken en zulk gedrag siert een forum echt niet. Je kan ook je mening geven zonder mensen te kwetsen.Meidtie, wil je aub niet dit topic overnemen met je persoonlijke vete.
Mijn mening is dat mijn mening hier geven heel goed werkt. Ik leer daardoor nog beter duidelijk, doch beleefd, mijn mening te formuleren. Ook leer ik mijn grenzen stellen en voor mezelf en mijn mening uit te komen.

Het lijkt wel therapie

Verder is mijn mening dat ik geen prominent ben.
quote:meidtie, 51 seconden geleden

Een simpel woord als maccie is al een aanleiding voor sommige om iemand af te vallen. Alsof zij hier de dienst uitmaken mbt wat wel of niet gezegd mag worden. Misselijke figuren.Nee, verkleinwoorden zijn uiterst verboden op dit forum, dan krijg je bij voorbaat al een stortvloed ellende over je heen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zie ik daar potjandorie Yette en Leonorabora doodleuk posten terwijl ze al maanden hun neus drukken bij de BEO?
Mijn mening is dat dat gevolgen gaat hebben voor de rolverdeling bij de Passie
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 21:45:

[...]

Meidtie, wil je aub niet dit topic overnemen met je persoonlijke vete.Overnemen? Als er over mij gepraat word heb ik het recht daarop te reageren en mijzelf te verdedigen.
Ik mag hier niet komen want ik heb geen mening. En dit is een forum voor vrouwen met een mening. Oh nee, dat was vroeger. Nu is het een forum voor vrouwen met een mening, die ze niet mogen uiten. Ooh dan blijf ik dan val ik niet op.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 21:50:

[...]

Overnemen? Als er over mij gepraat word heb ik het recht daarop te reageren en mijzelf te verdedigen.Ja hoor, boehoe, nou weten we het wel. Tijd voor de HRS.
quote:soley79 schreef op 13 oktober 2013 @ 21:53:

Ik mag hier niet komen want ik heb geen mening.Nou, dan is het mijn mening dat je juist príma past in het profiel.
Mijn mening is dat er te willekeurig gemodereerd wordt
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 oktober 2013 @ 21:47:

[...]

Nee, verkleinwoorden zijn uiterst verboden op dit forum, dan krijg je bij voorbaat al een stortvloed ellende over je heen. Ik geef deze gekken echt niet hun zin door mij dingen te laten opleggen. Lekker verkleinwoordjes blijven gebruiken allemaal. :-)
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 21:55:

[...]

Nou, dan is het mijn mening dat je juist príma past in het profiel.

Ja, ik had het nieuwe motto van het VF even gemist, dat krijg je met al die regen. Ik zou er bijna een mening van groeien. Bijna. Tot nog toe groeien er op mijn vensterbank alleen vetplanten. En daar heb ik wel een mening over, maar nu raak ik in een identiteitscrisis want dat matcht niet met mijn profiel en AAARGH

Leuk forum, zou het missen als het weg ging.

(weet iemand nog een ander leuk forum)

er zijn zoals waarschijnlijk op elk forum ook hier een paar mensen die niet lekker in hun vel zitten en deze frustraties op het forum afreageren.

Daarentegen zijn er ook veel forummers die mij ontzettend aan het lachen maken.
Ik dacht dat het was voor vrouwen met een lening. Zo ben ik hier gekomen.
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 21:54:

[...]

Ja hoor, boehoe, nou weten we het wel. Tijd voor de HRS.Blijf dan niet op me reageren.
quote:miedo schreef op 13 oktober 2013 @ 22:00:

(weet iemand nog een ander leuk forum)

Iets met viva en viola of zo.
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 22:01:

[...]

Blijf dan niet op me reageren.Zet me dan onder de negeer.
quote:Murdoch schreef op 13 oktober 2013 @ 22:01:

Ik dacht dat het was voor vrouwen met een lening. Zo ben ik hier gekomen.Ja, m.i. kunnen ze idd altijd nog suggeren dat het gewoon een typo was. Niet een mening maar een léning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven