Meningen

13-10-2013 18:54 180 berichten
Wat zijn jullie meningen over dit forum? Dit is geen discussie topic maar je kan gewoon opschrijven wat je meningen zijn.

Dus: mijn mening is dat dit forum vooral niet zit te wachten op meningen.
Alle reacties Link kopieren
slowchattuh?
Naar mijn bescheiden mening heb ik een prachtig motto.
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 22:43:

Naar mijn bescheiden mening heb ik een prachtig motto. ik vind (= dus mijn mening) het inderdaad een walchelijk leuk motto.
quote:Yavanna schreef op 13 oktober 2013 @ 22:47:

[...]

ik vind (= dus mijn mening) het inderdaad een walchelijk leuk motto.

Dat heb ik natuurlijk niet zelf uit mijn mening geschud.

Een beetje van Maggi Orwell en een beetje van mezelf
Slowchatten? Gatver!!!
Het is mijn bescheiden mening dat het Bannerklachten topic heel errug grappig is.
Mijn mening is dat het heel vreemd is dat zoveel forummers een ban hebben gekregen vandaag.
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 23:41:

Mijn mening is dat het heel vreemd is dat zoveel willeurige forummers een ban hebben gekregen vandaag.
Ik mág hier van sommigen niet eens een mening hebben
quote:Yavanna schreef op 13 oktober 2013 @ 23:45:

[...]

Inderdaad.

Want het is ook mijn mening dat sommigen juist weer geen ban krijgen.
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 23:41:

Mijn mening is dat het heel vreemd is dat zoveel forummers een ban hebben gekregen vandaag.Dat komt omdat ze een eigen mening hadden en dat mag heul niet hoor, van de Viva(dames)
quote:Murdoch schreef op 13 oktober 2013 @ 19:19:

Mijn mening vindt dat het een leuke forum is met veel verschillende onderwerpen die leuk zijn zoals eten maken en kinderen maken en knutselen. Maar soms vind ik dat de reacties van de mensen soms wel sienies cynych cynies zijn, en dan denk ik ga je eigen pesten.
Ik ben van mening dat het forum vanaf heden verder moet gaan op forum.viva.kp Veeeeeeel passender.
Mijn mening is dat ik de twijfelachtige eer heb weer terug te zijn na een 24-uurs ban. En met mij zullen er nu nog een aantal volgen. Maar er zullen ook een aantal forummers zijn die we hier nooit meer zullen zien, vanwege een perma-ban. En naar mijn mening is dat behalve jammer, ook totaal onnodig.

Na het tumult van gisteren is de storm nog steeds niet gaan liggen, in het CM-topic wordt weer naar hartenlust gegumd, en ook worden er ook vandaag nog (perma)bannen uitgedeeld.

Mijn mening is dat de mods totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, en ik denk niet dat Sanoma blij is met wat er nu allemaal gebeurd hier.

Gelukkig is er een alternatief, waar je met trommels en violen wordt ontvangen.
quote:sjansje schreef op 14 oktober 2013 @ 15:09:

Mijn mening is dat ik de twijfelachtige eer heb weer terug te zijn na een 24-uurs ban. En met mij zullen er nu nog een aantal volgen. Maar er zullen ook een aantal forummers zijn die we hier nooit meer zullen zien, vanwege een perma-ban. En naar mijn mening is dat behalve jammer, ook totaal onnodig.

Na het tumult van gisteren is de storm nog steeds niet gaan liggen, in het CM-topic wordt weer naar hartenlust gegumd, en ook worden er ook vandaag nog (perma)bannen uitgedeeld.

Mijn mening is dat de mods totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, en ik denk niet dat Sanoma blij is met wat er nu allemaal gebeurd hier.

Gelukkig is er een alternatief, waar je met trommels en violen wordt ontvangen.+1
quote:sjansje schreef op 14 oktober 2013 @ 15:09:

Gelukkig is er een alternatief, waar je met trommels en violen wordt ontvangen.Nou zeg, je hebt mijn mening gepikt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mijn mening word uitgegumd
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 22:43:

Naar mijn bescheiden mening heb ik een prachtig motto. Inderdaad een prachtig motto
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Overigens ben ik ook van mening dat er met twee maten wordt gemeten door de moderators als het gaat om handhaving van het beleid.

Zo is het volgens de forumregels niet toegestaan te bashen. P

Postings waarin 'een bepaalde forummer' zogenaamd werd gebasht werden dus ook verwijderd.

Vreemd genoeg mocht diezelfde 'bepaalde forummer' blijkbaar wel een heel topic bashen en werd dat weggeschreven onder de noemer 'vrijheid van meningsuiting'.

Waar 25 mensen een ban kregen, kreeg deze 'bepaalde forummer' nog niet eens een waarschuwing.

Tja, niet zo raar dat ik dan van mening ben dat er -om een vreemde reden- met twee maten wordt gemeten.
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 23:15:

Het is mijn bescheiden mening dat het Bannerklachten topic heel errug grappig is.

Da's allemaal alweer uitgegumd.

Ik ben nog even aan het verzinnen waarom. Het waren toch serieuze bannerklachten.
Ik ben er weer, wel twijfels of ik hier nog wil blijven. In een mail werd verklaard dat ze niet meer wisten hoe ze de boel anders moesten sussen. Ik heb gereageerd dat dit niet sussen maar olie op het vuur gooien was. Met het weghalen van de postings hadden we niet opeens geen mening meer. Dit was mijn eerste ban in 8 jaar. Was het niet waard want er wordt nu niet opeens wel geluisterd.
Mijn mening is dat de willekeur hier regeert. Ik heb zo mijn best gedaan op mijn off topic posts in het modtopic maar ik mag niet op vakantie.
How sexy am I now, huh?
Ik ook niet. Terwijl ze bij de vorige rel niet wisten hoe snel ze me om de oren moesten slaan met een ban, simpelweg vanwege ademhalen.
Ik heb even jullie mening nodig over wat ik zal eten vanavond. Ik neig zelf naar de Noord-Koreaanse keuken, maar sta open voor suggesties.
I am surrounded by morons
Ik las eergisteren een aantal topics over lisabons (overleden vrouw, RIP) geboortekaartje. En ik vond de sfeer van reacties wel weer treffend voor dit forum. In mijn hoofd hoorde ik hysterisch geroep en gegil. En dat heb ik best vaak, maar dit keer werd het allemaal samengebundeld in 1 topic zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven