Meningen

13-10-2013 18:54 180 berichten
Wat zijn jullie meningen over dit forum? Dit is geen discussie topic maar je kan gewoon opschrijven wat je meningen zijn.

Dus: mijn mening is dat dit forum vooral niet zit te wachten op meningen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 14 oktober 2013 @ 18:04:

Ik heb even jullie mening nodig over wat ik zal eten vanavond. Ik neig zelf naar de Noord-Koreaanse keuken, maar sta open voor suggesties.

Mijn mening is misschien een beetje mesjogge, maar mijn mening is dat hier hele goede tips staan als je niet weet wat je moet eten:

http://vivaviola.createaforum.com/eten-en-drinken/
.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 oktober 2013 @ 21:18:

[...]

Namen en rugnummers!Daar ben ik het mee eens. Het zijn wel altijd dezelfde namen die eeuwig van zich laten horen bij elke scheet en vervolgens elkaar roosjes en hartjes toewerpen. Het lijkt wel een sport bepaalde onderwerpen af te kraken.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Na 24u bedenktijd heb ik ook een mening.

Mijn mening is dat de definitie van vrijheid van meningsuiting blijkbaar voor volledige tegenovergestelde interpretatie vatbaar is. Bizar, maar waar.

Ook ben ik van mening dat het zeer onrechtvaardig is om met 2 maten te meten en op verschillende momenten de regels rigide of heel soepel toe te passen. Regels gelden voor iedereen, altijd. Als men daar consequent in is voorkomt dat heel veel frustratie en vragen.

En dan heb ik ook nog een mening over de regel dat je geen kritiek of vragen mag stellen over het beleid. Maar het is beter die mening voor me te houden. Hoe lang ik dat volhoud weet ik niet, de tijd zal het leren.
Mijn mening is dat een mening hebben vooral afgestraft word. Verder ben ik ook niet zo dol op planten, wel op bloemen
quote:clementien schreef op 14 oktober 2013 @ 18:16:

[...]

Daar ben ik het mee eens. Het zijn wel altijd dezelfde namen die eeuwig van zich laten horen bij elke scheet en vervolgens elkaar roosjes en hartjes toewerpen. Het lijkt wel een sport bepaalde onderwerpen af te kraken.Naar mijn mening is dit zeggen de tactiek van de marginalisering:

Ach, het zijn toch altijd dezefde zeikerds, of de prominenten, of een bepaald groepje. Het is maar hysterisch gedoe.

Al deze argumenten heb ik al langs zien komen

Door mensen zo weg te zetten, hoef je een klacht niet serieus te nemen, of er iets mee te doen.

Maar naar mijn mening is het absoluut niet een bepaalde groep die de afgelopen dagen haar stem heeft laten horen. Maar vele vele forummers die aagaven nooit eerder commentaar gehad te hebben, maar nu wel.

Mijn mening is dat deze tactiek van de marginalisatie: mensen wegzetten als rellers, zeikers en hysterisch, een flauw discussietruukje.
quote:LunaBlue schreef op 14 oktober 2013 @ 18:26:

[...]

Naar mijn mening is dit zeggen de tactiek van de marginalisering:

Ach, het zijn toch altijd dezefde zeikerds, of de prominenten, of een bepaald groepje. Het is maar hysterisch gedoe.

Door mensen zo weg te zetten, hoef je een klacht niet serieus te nemen, of er iets mee te doen.

Maar naar mijn mening is het absoluut niet een bepaalde groep die de afgelopen dagen haar stem heeft laten horen. Maar vele vele forummers die aagaven nooit eerder commentaar gehad te hebben, maar nu wel.

Mijn mening is dat deze tactiek van de marginalisatie: mensen wegzetten als rellers, zeikers en hysterisch, een flauw discussietruukje.Ik deel deze mening volkomen.

[...]

Mijn mening is dat deze tactiek van de marginalisatie: mensen wegzetten als rellers, zeikers en hysterisch, een flauw discussietruukje.

Dat is mijn mening ook.

Ik doe niet aan groepjesvorming, maar maakte wel deel uit van de bannelingen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ben mijn eigen groepje. Ik durf me nergens meer te vertonen, wat zal iedereen wel denken nu ik na mijn misdragingen gewoon mag blijven zonder zelfs maar een berisping...
How sexy am I now, huh?
quote:MalKnox schreef op 14 oktober 2013 @ 18:41:

Ik ben mijn eigen groepje. Ik durf me nergens meer te vertonen, wat zal iedereen wel denken nu ik na mijn misdragingen gewoon mag blijven zonder zelfs maar een berisping...

Mijn mening is dat je hier niet alleen in staat, voor mij geldt dat ook
Ik denk dat we uitverkorenen zijn. Ik vraag me af welk hoger doel we gaan dienen.
How sexy am I now, huh?

[...]

Mijn mening is dat deze tactiek van de marginalisatie: mensen wegzetten als rellers, zeikers en hysterisch, een flauw discussietruukje.Ik heb het ook niet zozeer over de laatste dagen. Ik heb de discussies ook helemaal niet gelezen, maar over een algemene sfeer hier op het forum.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.

[...]

Mijn mening is dat deze tactiek van de marginalisatie: mensen wegzetten als rellers, zeikers en hysterisch, een flauw discussietruukje.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:newmamma schreef op 14 oktober 2013 @ 18:10:

Ik las eergisteren een aantal topics over lisabons (overleden vrouw, RIP) geboortekaartje. En ik vond de sfeer van reacties wel weer treffend voor dit forum. In mijn hoofd hoorde ik hysterisch geroep en gegil. En dat heb ik best vaak, maar dit keer werd het allemaal samengebundeld in 1 topic zeg maar.Naar mijn mening is dit een beetje een eh... bijzondere reactie. Hoe bedoel je dit, want ik weet niet hoe ik het moet lezen?
quote:meidtie schreef op 13 oktober 2013 @ 22:35:

Grappig dat de TO eerst mij zogenaamd tot orde roept en vervolgens zelf gaat zitten slowchatten over maccie. :P

Ik ben van mening dat jij mij aan het pesten bent.

O, en slowchatten? Doe ff normaal, we zitten niet op de sekspijler.
??? ?????? ?? ????? ????????
quote:zonnigschildpadje schreef op maandag 14 oktober 2013 20:11 ??? ?????? ?? ????? ????????Sorry, ging wat fout. Hij pakt geen russische tekens
quote:soley79 schreef op 14 oktober 2013 @ 20:02:

[...]

Naar mijn mening is dit een beetje een eh... bijzondere reactie. Hoe bedoel je dit, want ik weet niet hoe ik het moet lezen?Ik ben van mening dat je even de reactie van lunablue moet lezen, die slaat denk ik redelijk op newmama.
quote:clementien, 2 uur geleden

Daar ben ik het mee eens. Het zijn wel altijd dezelfde namen die eeuwig van zich laten horen bij elke scheet en vervolgens elkaar roosjes en hartjes toewerpen. Het lijkt wel een sport bepaalde onderwerpen af te kraken.Hoe kan je het nu met me eens zijn als je volkomen het tegengestelde schrijft? Ik bedoelde dus: zeg dan wie je bedoelt in plaats van de prominenten, het groepje, kliekje, etc. Zeg nou gewoon wie en wat je bedoelt in plaats van dat gestook.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:kettle schreef op 14 oktober 2013 @ 20:12:

[...]

Ik ben van mening dat je even de reactie van lunablue moet lezen, die slaat denk ik redelijk op newmama.Ik ben van mening dat ik blond moet zijn
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 oktober 2013 @ 20:15:

[...]

Hoe kan je het nu met me eens zijn als je volkomen het tegengestelde schrijft? Ik bedoelde dus: zeg dan wie je bedoelt in plaats van de prominenten, het groepje, kliekje, etc. Zeg nou gewoon wie en wat je bedoelt in plaats van dat gestook.Forumnijd.
Clementien, dat klopt niet helemaal wat jij zegt. Ik ben nog nooit bij een rel betrokken geweest, hoor zeker niet bij een groepje en niet tot een rozengooiende kushandjes uitdelende die hard forumster (whatever that means) Dus die vlieger gaat niet op.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Djin schreef op 14 oktober 2013 @ 20:43:

Clementien, dat klopt niet helemaal wat jij zegt. Ik ben nog nooit bij een rel betrokken geweest, hoor zeker niet bij een groepje en niet tot een rozengooiende kushandjes uitdelende die hard forumster (whatever that means) Dus die vlieger gaat niet op.

Djin

(Sorry, open deur)
quote:Djin schreef op 14 oktober 2013 @ 20:43:

Datzelfde geldt voor mij.

Oh nee, wacht. Ik heb tijdens Angelgate een keer een ban gehad. Tig jaar geleden. Met een andere nick.
Haha kettle, right back at ya! Forum mobiel maar ze zijn welgemeend hoor. Jeuh, ik strooi met kusjes en roosjes...
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven