Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
mijn hart breekt als ik je zo lees

rustig aan. neem je tijd.

hoe dan ook, het komt altijd goed!

liefs
Enya hoe is het met je? Heb je nog goed met je vriend en je moeder kunnen praten?

Ik kwam vandaag na het voetballen thuis. Ging even op de bank zitten en kreeg me toch ineens veel pijn aan mijn voet. Achter mijn enkel richting mijn achillespees. Zo erg dat ik er niet meer op kan staan. Bezoekje gebracht aan de huisartsenpost. Blijk ik een flinke peesontsteking te hebben. Zit nu in een drukverband. De huisarts wilde me medicijnen voorschrijven. Dus maar verteld van onze kinderwens. De huisarts adviseerde me dus om de medicijnen niet te nemen maar alleen paracetamol te pakken.

Verder moet ik veel rusten en met mijn been omhoog. Erg balen nu de kinderen vakantie hebben.

En wat zullen de dagen nu lang duren tot aan het weekend. Dan heb ik mijn nod namelijk.
oh dat is balen Tinus zeker de dagen voor je NOD die je liever flink vol plant! Hopelijk is het snel weer beter en gaat de pijn weg!

Hier nog steeds druk, badkamer is klaar en zijn nu druk met de slaapkamer verbouwen.

Ergens een voorgevoel dat m'n lijf wel misschien 'wacht' tot het klaar is de verbouwing. Dat is natuurlijk nergens op gebaseerd maar toch. Ik zou het zo leuk vinden als het deze keer raak blijkt de zijn :$
He

Wat balen van die blessure Tinus. Tja voetballen. Ik speel klarinet, is stuk minder blessure gevoelig. Geintje, sorry. Maar wat balen dat je zo op je NOD moet wachten. Hou ons op de hoogte.

Elsy, fijn dat badkamer klaar is, kan je ook al douchen? Hoe lang heeft t geduurd dan? Hoop voor je dat ondanks verbouwing raak is. Hier was jet ook raak midden in de verbouwing. Helaas mocht het niet verder groeien dan 9 weken.

Morgen dus naar de huisarts voor verwijzing naar de gyn. Er gebeurt nog niets verder. Vriend en mijn familie erg lief. Mijn vriend heeft niet zo veel aan zijn familie, dat vindt hij wel jammer.

Vandaag maar heel even gehuild en mijn bordje vanavond leeggegeten. Trots op mezelf!
Enya: nee! Wat een vreselijk nieuws! Neem je tijd om alles te beleven en te verwerken. Ik brand een kaarsje voor jou en je engeltje.
Pippeleurtje jij onwijs gefeliciteerd! Wat zul je blij zijn! Geniet van alles dat komen gaat!

Wat mij betreft: 5e ronde gewoon weer ongesteld geworden. Inmiddels alweer op de wachtbank, eind deze week Nod. Morgen zal ik de tabel aanpassen en ik zal proberen meer mee te lezen en te schrijven!
Hey lieve meiden!

Enya, wat goed van je! Ook ik ben trots op je Fijn dat je familie er voor je is! En uiteraard vriendlief! Succes morgen bij de huisarts, en dan bij de Gyn. Hopelijk gaat het dan snel gebeuren, al is dat natuurlijk nooit leuk!

Elsy, wij zitten hier midden in een verbouwing. En wanneer ik ongeveer bevrucht ben geraakt was net toen het in huis echt een grote bende was We hadden eigenlijk niet eens tijd om seks te hebben haha! Dus het kan zeker! Ik ga voor je duimen!

Tinus, wat vervelend zeg! Beterschap! Laat je maar lekker verwennen door de kids.

Morgen 5 weekjes zwanger! Vandaag op het werk een zwaar dagje gehad, heb nu al veel kwaaltjes lijkt het wel. Het liefste vertel ik dat ik zwanger ben, maar het is nog te vroeg! Eerst maar de eerste echo afwachten bij 8 weekjes. Zou morgen eigenlijk ook naar de tandarts moeten (incl verdoving). Maar ook die is afgezegd. Moet pas na mijn zwangerschap terug komen, want het is te risicovol. Ach prima, voor t kleintje doe ik alles

Fijne avond!!
@ Enya wat fijn dat je veel steun aan je vriend en familie hebt. Iedereen doet het op z'n eigen manier, laat je niets opleggen wat hoort of moet! Doe dat waar jij je goed bij voelt!

@ Badkamer ja sinds vorige week woensdag is de klusjes man klaar en daarna mochten wij zelf nog aan de slag. Ik heb het plafond dit weekend geverfd en we moeten nog wat hout werk afwerken en aflakken. En dan begint het feestje van de slaapkamer verbouwen nog daar is het nu een grote puinhoop. Maar qua bevruchting zit ik goed zo te horen Pipeleurtje
@bessie, wat lief dat je een kaarsje brandt. Het voelt zo raar dat mijn kindje in mijn buik is overleden.

Mijn collega kwam net nog even langs. Wel lief.

Hè pippeleurtje, spannend. Ik hoop dat jouw echo goed is over 3 weken.

@ elsy, veel gedaan dus. Is t mooi geworden, flinke verbetering. Ik ben elke dag nog blij met mijn nieuwe badkamer en keuken.
Ja Elsy, deze maand zit je helemaal goed Haha!

Weet je wat het is, ik was er elke maand heel fanatiek mee bezig, behalve de bewuste fanatieke klus (echte klus) maand. Zwanger worden was ik helemaal niet zo mee bezig, totdat ik opeens droomde dat ik zwanger was.. en toen ook echt ging denken van 'het kan deze maand wel eens raak zijn'.

Enya, dat hoop ik uiteraard ook. Ik blijf ook wel heel nuchter denken.. Als de zwangerschap voor de 12 weken afbreekt.. Dan heeft het zo moeten zijn, dan was het echt geen gezond kindje, hoe veel verdriet het ook doet. Moeder natuur beslist uiteindelijk. Plus, ik weet nu dat ik zwanger kan worden. En dat idee doet wel heel erg goed! (Ik wil hier echt niks negatiefs naar jou toe mee zeggen , want een miskraam krijgen lijkt me verschrikkelijk!)
Hai meiden... ik kom me ook weer even schoorvoetend melden... heb erg lang niets van me laten horen, sorry, niet netjes! 't was 'n tijdje erg druk op mn werk en hadden hier veel bezoek, dus weinig tijd om te forummen, en ook omdat er bij mij de laatste tijd niet veel nieuws te vertellen was, bleef ik daarna weg. Maar ik wil toch eigenlijk wel weer graag meeschrijven, hoop dat 't nog mag

Ik hoop dat 't met iedereen goed gaat, moet nog even flink bij lezen, maar ik las vandaag twee berichten waar ik tegelijkertijd heel blij en heel verdrietig van werd... Enya, wat ontzettend rot voor je. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen, maar ik hoop dat je het gauw een plekje kunt geven. Je kunt 't hier altijd van je af schrijven, al is 't misschien ook wel confronterend, maar iedereen is erg begaan met je (klinkt 'n beetje hypocriet vanuit mijn kant omdat ik zolang weg ben geweest, maar i promise, ik zal me weer vaker melden vanaf nu). Voor jou nu in ieder geval 'n dikke knuffel.

en Pippeleurtje, jij juist heel erg gefeliciteerd! vijf weken, dus heel pril nog, maar wat gaaf! ik ben echt heel blij voor je, hoe voel je je? en wanneer ga je 't je familie en vrienden vertellen?

Hier verder alles goed, ik heb mijn NOD overmorgen, en ik heb dit keer goede hoop...maar goed, we wachten af...
@ Pipeleurtje ik probeer er inderdaad ook weinig mee bezig te zijn. Geen appjes geen 'berekende' vruchtbare dagen gewoon seks als we zin hebben en er niet te veel over nadenken. Te veel aan m'n hoofd op dit moment.

@ Enya het is prachtig geworden die nieuwe badkamer was het zo waard, ondanks de puinzooi we hebben 5 weken in de rotzooi gezeten. Was vooral naar omdat hij 1,5 week uitliep. Nu is het nog niet klaar maar dat komt wel

@ Cinnamon welkom terug kan gebeuren toch druk druk druk even geen tijd om te forummen. Hopelijk is je voorgevoel juist en kun je snel positief testen!
Pippeleurtje. Ik snap je berichtje. Maar als t jezelf overkomt, ook als moeder natuur dat zo bedenkt. Is het moeilijk..

Ik had natuurlijk liever een kindje zonder afwijking, die moeder natuur gewoon heeft laten doorgroeien.

Moet nog even niet denken aan nieuwe zwangerschap, de drang wordt niet groter. De angst overheerst nog, maar misschien verandert dat snel. Ik hoop het.
Nou ik ben weer bijgelezen.

Enya, ik heb jouw verhaal in 1x gelezen, vanaf 't begin tot de verschrikkelijke wending nu ineens, en pfoe, ik wens je heel veel sterkte toe... fijn dat je zoveel steun krijgt van de mensen om je heen.

@Skylar, ik weet eigenlijk niet zo goed wat clomid gaat doen, maar ik neem aan dat 't je gaat helpen met die lange cycli, heb je daar verder nog bijwerkingen van? Jouw ongesteldheid klinkt wel echt als 'n drama zeg, hopelijk gaat deze behandeling je hier ook mee helpen en krijg je wat meer regelmaat zo.

@Tinus, lastig he als 'n goede vriendin dat dan tegen je zegt, ik kan me helemaal voorstellen dat je 't dan eigenlijk ook wilt delen... maar idd, je weet niet hoe snel 't bij haar en bij jou gaat, en je wilt hier geen 'wedstrijd' van maken... Sterkte trouwens met je been, die peesontsteking klinkt erg pijnlijk, kom je een beetje aan rust toe? En werkt paracetamol ook goed nu?

Dubbeltje, goed om ook van jou te horen, hoe gaat 't met je? ik lees nog geen nieuwe ontwikkelingen, maar wel lekker op vakantie geweest dus? ik hoop voor je dat 't deze maand raak is!

Biessie, wij zitten weer op dezelfde timing zag ik, hoe gaat 't met je, hoe voel je je? denk je dat 't kan lukken deze keer?

Elsy, jij hebt genoeg aan je hoofd, lees ik, lekker aan 't verbouwen nog dus! Wel fijn dat de badkamer af is, kan je tenminste weer lekker douchen enzo, geeft toch een iets minder 'kamperen in eigen huis' gevoel. En naast de slaapkamer nog meer ruimtes die je aan gaat pakken? Succes ermee, en ik hoop dat de afleiding voor iets moois zorgt!!!

welterusten meiden, tot gauw!
Enya, dat is zeker moeilijk! Doe het op jouw manier en waar jij je prettig bij voelt, dat is het allerbelangrijkste. En dat die wens er nu even niet is begrijp ik heel goed, je bent nu met iets anders bezig waar je gedachten heen gaan!

Cinnamon, leuk dat je weer meeschrijft! Spannend, bijna je NOD! Ik duim voor je!

Elsy, voor jou duim ik ook nog steeds En fijn dat de badkamer mooi is geworden! Heerlijk om weer te kunnen douchen zonder in de puinhoop te zitten!
Cinnamon, leuk dat je er weer bent! Je schrijft dat je goede hoop heb deze maand, wat voel je allemaal?? *duim duim*!

Duimen doe ik net als Pippeleurtje ook voor Elsy (wat fijn zo'n mooie nieuwe badkamer!) En voor Biessie (goed jou hier ook weer even te lezen!). En voor Tinus (hoe gaat het met je been??)

Skylar, hoe gaat ie bij jou?

Hier alles zo-zo. Baal nogal van de regen en diverse treinstoringen en nog wat andere pech- en zeurdingen deze week. Het is maar pech, en niks ergs gelukkig, maar heb even een (energie)dip.

Waar ik ook een dip van krijg is dat mijn NOD nadert en dat ik alle symptomen heb van een naderende ongesteldheid. Terwijl we echt ontzettend ons best hebben gedaan deze keer rond de eisprong. Zucht. Ik word er nogal moedeloos van

Nog even een extra knuf voor jou. Mijn gezemel klinkt maar futiel als ik denk aan waar jij nu doorheen gaat! Snap je angst voor een nieuwe zwangerschap, lijkt me helemaal niet gek ook zo kort nadat het gebeurd is. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken, je lichaam en geest maken zich vanzelf weer klaar voor een eventuele volgende stap.
Enya hoe is het vandaag?

hier even snel berichtje!

Hi meiden!

beetje busy met mijn niuewe website, verjaardagen werk

ik moet morgen bloedprikken

dan is het dag 21. en dan volgende week mn nod

dus ja.

veel witte afscheiding heb ik op het moment. en gister MEGA zere tepels. heb ik nooit.

Tof dat iedereen zich weer een beetje meldt hier. wel net zo gezellig!

trusten
Hey Enya, hoe gaat 't met je, hoe voel je je vandaag?

Skylar success met bloed prikken morgen, ik zal dit weekend even googelen over clomid want ik snap 't nog niet helemaal, maar ik hoop dat alles goed gaat met je. Maar die veranderingen in je lichaam, komt dat ook door de clomid al?

Dubbeltje, ik hoop dat je lichaam je voor de gek houdt, kan ook nog he... is ook verwarrend want sommige zwangerschapsverschijnselen lijken ook erg op ongesteldheidsklachten, dus wie weet... als je goed bezig bent geweest is de kans natuurlijk altijd aanwezig. fingers crossed!

ik heb morgen m'n NOD, en de afgelopen maand was er een ander patroon dan de vier maanden ervoor, want toen had ik elke keer rond de 3 weken al 'n bloeding, die dan 'n paar dagen aanhield, even wegging en precies op m'n NOD weer terugkwam in volle hevigheid. Dit keer heb ik 1 avond 1 druppeltje bloed verloren, verder niets, maar k heb 'n compleet ander gevoel, ben veel misselijk, erg moe, veel emoties (prikkelbaarheid en emotioneel, zat dit weekend zelfs te janken bij de troetelbeertjes..pfffwhahaha) dus ik hoop hoop hoop echt dat 't goed zit. Heb met m'n man afgesproken dat we dit weekend 'n test doen, hoewel we dan al op 3 weken zouden zitten en 't dus ook al eerder zichtbaar zou kunnen zijn (toch?) maar ik houd me nog even in, dit weekend is hij ook weer thuis en hebben we meer tijd en weet ik ook zeker of m'n ongesteldheid is uitgebleven. spannend!
@Dubbeltje; wanneer was jouw NOD ook alweer? in de tabel staat ie nog van september...
Goedemorgen

Cinnemon spannend allemaal hoor

overal symptomen zien. heerlijk haha.

wel leuk toch samen in het weekend testen. of wachten tot je ongi niet komt!

Clomid zorgt er voor dat je eitjes harder groeien.

en in mijn geval hopelijk ook dat het mijn cyclus reguleert.

ivm mijn trage schildklier was dat allemaal erg lang en onregelmatig.

omdat mijn lijf zelf nog traaaaaaaaaag werkt, werkt dat dus ook traag.

ik moet het slikken op de 3e tm 7e cyclus dag.

geen fijn spul.

janken om de troetelbeertjes of over een sok die op de grond ligt, of omdat iemand uberhaupt wat tegen je zegt komt mij bekend voor.

op de 6e cyclus dag heb ik heel de ochtend zitten janken. en het hield gewoon niet op ook,

koppijn, hou veeeeeeel vocht vast. zere buik. vooral met mijn ei. die had ik en tot 3 a 4 dagen er na had ik echt onwijze buikpijn!

ik nog steeds bezig met minder wekren.

komen ze met een voorstel.

op woensdag vrij (heb ik toch niets aan) en dan 24 uur verdelen over 4 dagen (van 10 tot 3 ofzo)

wat heb ik daar aan als ik gewoon om 7 uur op sta .

ik begin langzamerhand te koken.

heb collega makelaarssecretaresses gebeld, en die werken bijna alelmaal parttime. dus wat is de F*CK*NG issue?

Enya,

hoe is het daar??
He meiden!

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven als dat mag! Ik schrijf ook al mee in zwanger worden vanaf juni 2013, maar daar is bijna iedereen als zwanger en valt het forum een beetje stil..

Ik ben 24, zit nu in ronde 5. Gaan voor ons eerste kindje, en nod is 20 oktober.

Liefs, hartje
Hier niets verandert. Ik geloof toch dat ik t forum ga verlaten.

Hartje je mag sowieso in mijn plaats...
Wens jullie al t beste!
Enya, alle begrip voor je keuze om het forum te verlaten.

ik wens je heel veel sterkte kracht en liefs toe voor de komende periode en die daarna.

Wanneer je er weer aan toe bent, ben je uiteraard van harte welkom. maar dat is aan jou!

Hartje welkom,

ons forum is nog vol leven. Met veel verschillende verhalen.

spannend je nod komt al lekker dichtbij!
Heb een beetje terug gelezen. Plff heftig verhaal enya! Wat vreselijk nieuws. Fijn dat je veel steun hebt aan je familie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je gauw weer de draad op kunt pakken.

@skylar, ja nod komt zeker dichtbij! Werd wel erg onzeker van dat andere forum waarin iedereen binnen no time zwanger raakte. Moet zeggen dat ik zon gevoel heb, dat deze ronde weer niet raak is. Of het is een soort zelfbescherming haha toch weer een grote teleurstelling iedere keer. We wachten het maar af! Fijn dat ik mee mag schrijven. Gelukkig leeft het forum hier wel,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven