Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
zondag 29 september 2013 om 21:24
Het is idd erg rustig hier de laatste tijd. Jammer.
Bentbootje jij dus ook al ongesteld geworden, jammer zeg. We gaan redelijk gelijk op dus samen op naar de volgende ronde!
Enya wat leuk dat iedereen het nu weet en dat het ook echt een verassing was. Ben je nog meer ziek geweest of is het bij die ene keer gebleven?
Skylar wat fijn (klinkt raar) dat je ongesteld bent geworden. Heb je bijwerkingen van de clomid?
Missje alweer 14 weken wat gaat het snel,
Willen jullie weten wat het gaat worden? En hebben jullie al namen?
Hier geen nieuws. Menstruatie is weer afgelopen dus we gaan weer richting de vruchtbare periode. Nu met hopelijk een keer een goed eind.
Van de week kwam mijn beste vriendinnetje vertellen dat ze bezig zijn om zwanger te worden van hun eerste kindje. Ik heb hoe moeilijk ik het ook vond niks gezegd over onze plannen. Ik wil namelijk niet dat zij dadelijk zwanger is het bv niet tegen mijn durft te zeggen of zo. Ik gun het haar zo erg dat ik wil dat ze zonder zorgen er naar toe kan werken. Maar het lijkt me super om samen zwanger te zijn. We zijn al bijna 25 jaar vriendinnen en dit zou wel een van de hoogtepunten samen zijn (zij was ook 1 van mijn getuigen bij de bruiloft en zijn is peettante van 1 van de kinderen). Dus hopen dat we samen zwanger kunnen zijn.
Fijne avond nog
Bentbootje jij dus ook al ongesteld geworden, jammer zeg. We gaan redelijk gelijk op dus samen op naar de volgende ronde!
Enya wat leuk dat iedereen het nu weet en dat het ook echt een verassing was. Ben je nog meer ziek geweest of is het bij die ene keer gebleven?
Skylar wat fijn (klinkt raar) dat je ongesteld bent geworden. Heb je bijwerkingen van de clomid?
Missje alweer 14 weken wat gaat het snel,
Willen jullie weten wat het gaat worden? En hebben jullie al namen?
Hier geen nieuws. Menstruatie is weer afgelopen dus we gaan weer richting de vruchtbare periode. Nu met hopelijk een keer een goed eind.
Van de week kwam mijn beste vriendinnetje vertellen dat ze bezig zijn om zwanger te worden van hun eerste kindje. Ik heb hoe moeilijk ik het ook vond niks gezegd over onze plannen. Ik wil namelijk niet dat zij dadelijk zwanger is het bv niet tegen mijn durft te zeggen of zo. Ik gun het haar zo erg dat ik wil dat ze zonder zorgen er naar toe kan werken. Maar het lijkt me super om samen zwanger te zijn. We zijn al bijna 25 jaar vriendinnen en dit zou wel een van de hoogtepunten samen zijn (zij was ook 1 van mijn getuigen bij de bruiloft en zijn is peettante van 1 van de kinderen). Dus hopen dat we samen zwanger kunnen zijn.
Fijne avond nog
maandag 30 september 2013 om 09:30
Hi Iedereen
Even snel, want ik ben weer eens op mijn werk.
waar ik al migraine van krijg als ik er aan denk.
niw,
ik ben misselijk , opvliegers , barstende koppijn , MEGA tieten en al 1,2 kg aangekomen
voor iemand die herstellende is van een eetstoornis, is dat dus 1 groot drama. ik kan wel janken. Sterker nog.....
i feel like shit.
TInus ik hoop dat het raak is. Zou leuk zijn samen met je beste vriendin zwanger zijn toch
Missjs,
jeetje gaat hard al zeg.
vond het bij andere mensen altijd veel sneller gaan dan bij je zelf!
ik zou het trouwens wel willen weten hoor!
bij de vorige wist ik en iedereen het ook.
sommigen wisten de naam ook. en ik had een zwart met zilver geboorte kaartje. helemaal geweldig!
door de oudere generatie werd dat beetje anders opgevat, maar goed. als ik het kaartje zie, dan vind ik hem nog steeds mooi!
ik ga kijken of ik het ga trekken vandaag.
denk het niet.
zit wederom alleen maar te janken hier.
bah
Even snel, want ik ben weer eens op mijn werk.
waar ik al migraine van krijg als ik er aan denk.
niw,
ik ben misselijk , opvliegers , barstende koppijn , MEGA tieten en al 1,2 kg aangekomen
voor iemand die herstellende is van een eetstoornis, is dat dus 1 groot drama. ik kan wel janken. Sterker nog.....
i feel like shit.
TInus ik hoop dat het raak is. Zou leuk zijn samen met je beste vriendin zwanger zijn toch
Missjs,
jeetje gaat hard al zeg.
vond het bij andere mensen altijd veel sneller gaan dan bij je zelf!
ik zou het trouwens wel willen weten hoor!
bij de vorige wist ik en iedereen het ook.
sommigen wisten de naam ook. en ik had een zwart met zilver geboorte kaartje. helemaal geweldig!
door de oudere generatie werd dat beetje anders opgevat, maar goed. als ik het kaartje zie, dan vind ik hem nog steeds mooi!
ik ga kijken of ik het ga trekken vandaag.
denk het niet.
zit wederom alleen maar te janken hier.
bah
dinsdag 1 oktober 2013 om 17:10
@elsy
bah, ondanks dat het fijn is dat je regelmatig ongi bent!!
ik hoop dat het bij mij nu met die clomid ook regelmatiger gaat worden.
van het weekend druk aan de bak iig.
mijn nieuwe nod (hoop ik) wordt dan 24 oktober
dat is dan 29 dagen, dus pin me er niet op vast.
wat een gedoe zeg, toen ik 25 was en bezig met nr 1 was ik meteen regelmatig ongi. en was het meteen raak.
vandaag stuk minder drama dan gister
nog wel koppijn, maar goed,
dat overleef ik wel geloof ik!
ik ga bijna opruimen hier! WHIHA!
Alvast een fijne aaaaaaaaaf
bah, ondanks dat het fijn is dat je regelmatig ongi bent!!
ik hoop dat het bij mij nu met die clomid ook regelmatiger gaat worden.
van het weekend druk aan de bak iig.
mijn nieuwe nod (hoop ik) wordt dan 24 oktober
dat is dan 29 dagen, dus pin me er niet op vast.
wat een gedoe zeg, toen ik 25 was en bezig met nr 1 was ik meteen regelmatig ongi. en was het meteen raak.
vandaag stuk minder drama dan gister
nog wel koppijn, maar goed,
dat overleef ik wel geloof ik!
ik ga bijna opruimen hier! WHIHA!
Alvast een fijne aaaaaaaaaf
dinsdag 1 oktober 2013 om 18:42
Haaai allemaal! Ik ben een weekje weggeweest, lekker vakantie gehad!
Vlak daarvoor ben ik ongesteld geworden, heb ik dat niet aan jullie laten weten hier? Dacht het wel toch... Was uiteindelijk een week te laat ongesteld. Heb beetje het idee dat mijn cyclus vanaf nu weer beetje gaat doen waar die zelf zin in heeft (doet ie wel vaker)...
Dus weet niet precies wanneer volgende NOD is, ik denk ergens tussen 20-30 oktober?
Verder hier alles zo zijn gangetje hoor... Merk dat ik nu het een tijdje duurt ik ook wel wat rustiger wordt onder het geheel, behalve rond NOD-tijd
Enya, leuk van het vertellen!
Jammer Tinus, Skylar, Elsy en Bentbootje van de menstruaties
! Skylar, sterkte met de Clomid.
Pippeleurtje voor jou duim ik nog even door!
Ben ook erg benieuwd hoe het met Cinnamon en Biessie gaat.
Vlak daarvoor ben ik ongesteld geworden, heb ik dat niet aan jullie laten weten hier? Dacht het wel toch... Was uiteindelijk een week te laat ongesteld. Heb beetje het idee dat mijn cyclus vanaf nu weer beetje gaat doen waar die zelf zin in heeft (doet ie wel vaker)...
Dus weet niet precies wanneer volgende NOD is, ik denk ergens tussen 20-30 oktober?
Verder hier alles zo zijn gangetje hoor... Merk dat ik nu het een tijdje duurt ik ook wel wat rustiger wordt onder het geheel, behalve rond NOD-tijd
Enya, leuk van het vertellen!
Jammer Tinus, Skylar, Elsy en Bentbootje van de menstruaties
Pippeleurtje voor jou duim ik nog even door!
Ben ook erg benieuwd hoe het met Cinnamon en Biessie gaat.
donderdag 3 oktober 2013 om 10:15
Haaay meiden!
Lekker Dubbeltje, op vakantie geweest! Dat je ongesteld was geworden had je inderdaad laten weten. Lief dat je duimt, ook voor jou duim ik natuurlijk vrolijk door .
Skylar
Hehe.. Hier ook 25, regelmatig ongesteld en ook echt niet in 1 keer raak .
Ik zit nog lekker op het wachtbankje, saaaaiii!!!
Lekker Dubbeltje, op vakantie geweest! Dat je ongesteld was geworden had je inderdaad laten weten. Lief dat je duimt, ook voor jou duim ik natuurlijk vrolijk door .
Skylar
Hehe.. Hier ook 25, regelmatig ongesteld en ook echt niet in 1 keer raak .
Ik zit nog lekker op het wachtbankje, saaaaiii!!!
donderdag 3 oktober 2013 om 15:53
nog 5 dagen wachten, weekend er bij, is te doen Pippeleurtje 
Letten jullie ook op dingen als veranderende afscheiding?
ik dinsdag nog wat dikkige zooi
en vandaag lijkt steeds vloeibaarder te worden.
vanaaf maar alvast aan de bak
morgen gooi ik er een ovu-test tegen aan.
hopelijk helpt die clomid mijn cyclus te regulieren.
werd ik net gebeld door een moeder. waar ik bleef (moest zoonlief tussendoor even ophalen van school, verkeerde tijd in de agenda gezet!)
ONTAARD TOT HET BOT!
Letten jullie ook op dingen als veranderende afscheiding?
ik dinsdag nog wat dikkige zooi
en vandaag lijkt steeds vloeibaarder te worden.
vanaaf maar alvast aan de bak
morgen gooi ik er een ovu-test tegen aan.
hopelijk helpt die clomid mijn cyclus te regulieren.
werd ik net gebeld door een moeder. waar ik bleef (moest zoonlief tussendoor even ophalen van school, verkeerde tijd in de agenda gezet!)
ONTAARD TOT HET BOT!
maandag 7 oktober 2013 om 11:08
Hallo meiden
Het is hier weer erg rustig.
Pippeleurtje hoe is het met jou? Merk je al iets? Weet je al wanneer je evt gaat testen?
Elsy wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cyclus regelmatig is. Hopelijk is het deze ronde wel raak!
Skylar hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel last gehad van de clomid? Heb je je vruchtbare dagen goed benut?
Dubbeltje lekker een weekje weggeweest. Waar zijn jullie geweest? Wel fijn dat je nu rust hebt omtrent het zwanger worden. Dat lukt hier nog niet zo goed.
En nu dus flink aan de bak. Succes!
Hier zitten we in de vruchtbare periode. Maar ik heb er weinig vertrouwen in deze keer. Manlief heeft 4 avonden meegedaan met een wielervierdaagse. Dus konden we het hier niet echt gezellig maken. Hij kwam pas elke keer thuis als ik al in bed lag. Dus dan moeten we vanavond het er maar een keertje op wagen. Je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig
Groetjes Tinus
Het is hier weer erg rustig.
Pippeleurtje hoe is het met jou? Merk je al iets? Weet je al wanneer je evt gaat testen?
Elsy wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cyclus regelmatig is. Hopelijk is het deze ronde wel raak!
Skylar hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel last gehad van de clomid? Heb je je vruchtbare dagen goed benut?
Dubbeltje lekker een weekje weggeweest. Waar zijn jullie geweest? Wel fijn dat je nu rust hebt omtrent het zwanger worden. Dat lukt hier nog niet zo goed.
En nu dus flink aan de bak. Succes!
Hier zitten we in de vruchtbare periode. Maar ik heb er weinig vertrouwen in deze keer. Manlief heeft 4 avonden meegedaan met een wielervierdaagse. Dus konden we het hier niet echt gezellig maken. Hij kwam pas elke keer thuis als ik al in bed lag. Dus dan moeten we vanavond het er maar een keertje op wagen. Je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig
Groetjes Tinus
maandag 7 oktober 2013 om 11:51
Hoi hoi
Pippeleurtje weet je al wat??
Tinus, heel gezellig dus bij jullie!
Ik heb wat ovu testen gedaan, wel een zichtbaar streepje maar niet super donker. de 2e keer (zondag) was al ietsje donkerder dan die er voor maar nog niet om naar huis te schrijven.
Vanaaf gewoon weer. Morgen weer een ovu test.
Als ik een beetje op mijn lijf let, heb ik wel last van mijn onderbuik en rug
En dat heb ik iedere keer 2 weken voor mijn ongesteldheid.
Morgen weer een ovutest.
wij zijn wel braaf bezig om de dag.
Verder geen bijwerkingen clomid. Behalve dat mijn voorgevel al een maandlang opgezwollen is.
volgende week woensdag bloedprikken trouwens om te kijken of ik een eisprong gehad heb.
Tinus enjoy vanaaf.
kaarsjes muziekje, sexie lingerie....
Manlief vind het maar raar zo verplicht aan de bak. haha.
zolang je het maar leuk aanpakt vind ik het prima
(om na de daad te zeggen dat ik maar even moet luchtfietsen
dwarrel...
niw.
wederom aan de bak. YESSSSSSSSSSS
Pippeleurtje weet je al wat??
Tinus, heel gezellig dus bij jullie!
Ik heb wat ovu testen gedaan, wel een zichtbaar streepje maar niet super donker. de 2e keer (zondag) was al ietsje donkerder dan die er voor maar nog niet om naar huis te schrijven.
Vanaaf gewoon weer. Morgen weer een ovu test.
Als ik een beetje op mijn lijf let, heb ik wel last van mijn onderbuik en rug
En dat heb ik iedere keer 2 weken voor mijn ongesteldheid.
Morgen weer een ovutest.
wij zijn wel braaf bezig om de dag.
Verder geen bijwerkingen clomid. Behalve dat mijn voorgevel al een maandlang opgezwollen is.
volgende week woensdag bloedprikken trouwens om te kijken of ik een eisprong gehad heb.
Tinus enjoy vanaaf.
kaarsjes muziekje, sexie lingerie....
Manlief vind het maar raar zo verplicht aan de bak. haha.
zolang je het maar leuk aanpakt vind ik het prima
(om na de daad te zeggen dat ik maar even moet luchtfietsen
dwarrel...
niw.
wederom aan de bak. YESSSSSSSSSSS
maandag 7 oktober 2013 om 19:20
Hey meiden!!
Ik hoop dat het snel wat drukker gaat worden hoor! Het is zo wel heel stilletjes!
Tinus, succes in de vruchtbare periode! Inderdaad 1 zaadje is voldoende, dus hopelijk zit de juiste erbij deze maand!
Skylar, ik heb ook een maandje die ovu testen gedaan. Kon bij mij heel duidelijk het verschil zien in dagen. Op een gegeven moment was het streepje net zo donker als de andere. Leuk om te zien! Maar nu doen we alles op de gok.
Hier gaat alles rustig aan, morgen is het DE dag haha! Als ik niet ongesteld word ga ik woensdag testen. Ik hoop natuurlijk dat ik dus woensdag (positief) mag testen, maar ik weet het niet. Mn borsten doen al een paar dagen pijn, ben dan echt blij als ik 's avonds alles uit kan gooien en mijn huispakje aan kan trekken, maar van mijn hormonen nog geen last. Best wel spannend dit keer
Ik hoop dat het snel wat drukker gaat worden hoor! Het is zo wel heel stilletjes!
Tinus, succes in de vruchtbare periode! Inderdaad 1 zaadje is voldoende, dus hopelijk zit de juiste erbij deze maand!
Skylar, ik heb ook een maandje die ovu testen gedaan. Kon bij mij heel duidelijk het verschil zien in dagen. Op een gegeven moment was het streepje net zo donker als de andere. Leuk om te zien! Maar nu doen we alles op de gok.
Hier gaat alles rustig aan, morgen is het DE dag haha! Als ik niet ongesteld word ga ik woensdag testen. Ik hoop natuurlijk dat ik dus woensdag (positief) mag testen, maar ik weet het niet. Mn borsten doen al een paar dagen pijn, ben dan echt blij als ik 's avonds alles uit kan gooien en mijn huispakje aan kan trekken, maar van mijn hormonen nog geen last. Best wel spannend dit keer
maandag 7 oktober 2013 om 20:06
He,
@pippeleurtje hoop dat je morgen niet ongesteld wordt dan, en wo positieve test hebt. Spannend. Je borsten zijn dus wat gevoelig. Ik had pas een week wat klachten.
@ skylar spannend, en veel aan de bak dus. Hoop dat je je beetje goed voelt. Ondanks alles.
@ Tinus, je hebt er maar 1 nodig inderdaad. Ik dacht dat we het ook niet op goed tijdstip hadden gedaan, en t was toch raak. Je weet t nooit.
Hier gaat alles goed. Over twee dagen mijn eerste echo. Begin t toch wel erg spannend te vinden,
Wel meer moe, en ik moet soms kokhalzen, vooral smorgens en rond 18.00, vlak voor t eten.
Vanmorgen moest ik ook overgeven. Maar paar gebeurd gelukkig!
@pippeleurtje hoop dat je morgen niet ongesteld wordt dan, en wo positieve test hebt. Spannend. Je borsten zijn dus wat gevoelig. Ik had pas een week wat klachten.
@ skylar spannend, en veel aan de bak dus. Hoop dat je je beetje goed voelt. Ondanks alles.
@ Tinus, je hebt er maar 1 nodig inderdaad. Ik dacht dat we het ook niet op goed tijdstip hadden gedaan, en t was toch raak. Je weet t nooit.
Hier gaat alles goed. Over twee dagen mijn eerste echo. Begin t toch wel erg spannend te vinden,
Wel meer moe, en ik moet soms kokhalzen, vooral smorgens en rond 18.00, vlak voor t eten.
Vanmorgen moest ik ook overgeven. Maar paar gebeurd gelukkig!
dinsdag 8 oktober 2013 om 09:18
Goedemorgen ladies!
@enya, blech overgeven! bizar is dat eigenlijk he
al die bijwerkingen. Hoofdpijn, misselijk overgeven. Last van je darmen etc.
Spannend morgen je eerste echo. Echt zo bijzonder is dat!
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
@pippeleurtje voor jou ook al spannend.
hopelijk ben je niet ongi geworden!
Toen ik zwanger was van mijn zoon, had ik 5 dagen voor mijn nod ook zulke zere borsten en moe! op de bank zitten om 7 uur savonds en gewoon in slaapvallen dat soort ongein.
Ik ben benieuwd.
het wordt wel weer eens tijd voor een
Uiteraard doen we het ook braaf om de dag.
Gister met iets meer moeite. Alle 2 moe, geen zin etc.
Dan maar even zin maken he.
Vanochtend helemaal geen streepje op mijn ovu test.
Dus het zal al wel geweest zijn. tussen zondag ochtend en gister.
Ben het boekje van Kluun aan het lezen.
heb namelijk 100 zwanger worden/zwanger zijn boeken thuis liggen.
De meeste kennen hem vast wel: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt .
This allemaal te flauw. maar wel erg grappig.
Manlief ook gister, weet niet waar hij het vandaan haalde:
Ja.... als ik allemaal bedenk wat mijn zaadjes moeten doorstaan om uberhaupt zo ver te komen in de zure baarmoeder...
Goed.......... begon een beetje freaky te worden.
hoe weet hij dat??
hih
niw
fijne dag meiden.
ben weer op mijn werk. YESSS. en nog steeds geen zicht op 3 dagen werken. goede vriendin van mij is advocaat arbeidsrecht, dus die gaat even een heel mooi briefje schrijven.
Wel op de juiste toon, vriendelijk etc, maar wel dat mijn bazen weten dat het menens is! De hel zal wel los breken daarna
@enya, blech overgeven! bizar is dat eigenlijk he
al die bijwerkingen. Hoofdpijn, misselijk overgeven. Last van je darmen etc.
Spannend morgen je eerste echo. Echt zo bijzonder is dat!
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
@pippeleurtje voor jou ook al spannend.
hopelijk ben je niet ongi geworden!
Toen ik zwanger was van mijn zoon, had ik 5 dagen voor mijn nod ook zulke zere borsten en moe! op de bank zitten om 7 uur savonds en gewoon in slaapvallen dat soort ongein.
Ik ben benieuwd.
het wordt wel weer eens tijd voor een
Uiteraard doen we het ook braaf om de dag.
Gister met iets meer moeite. Alle 2 moe, geen zin etc.
Dan maar even zin maken he.
Vanochtend helemaal geen streepje op mijn ovu test.
Dus het zal al wel geweest zijn. tussen zondag ochtend en gister.
Ben het boekje van Kluun aan het lezen.
heb namelijk 100 zwanger worden/zwanger zijn boeken thuis liggen.
De meeste kennen hem vast wel: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt .
This allemaal te flauw. maar wel erg grappig.
Manlief ook gister, weet niet waar hij het vandaan haalde:
Ja.... als ik allemaal bedenk wat mijn zaadjes moeten doorstaan om uberhaupt zo ver te komen in de zure baarmoeder...
Goed.......... begon een beetje freaky te worden.
hoe weet hij dat??
hih
niw
fijne dag meiden.
ben weer op mijn werk. YESSS. en nog steeds geen zicht op 3 dagen werken. goede vriendin van mij is advocaat arbeidsrecht, dus die gaat even een heel mooi briefje schrijven.
Wel op de juiste toon, vriendelijk etc, maar wel dat mijn bazen weten dat het menens is! De hel zal wel los breken daarna
dinsdag 8 oktober 2013 om 18:52
Oeoeoehhh spannend Pippeleurtje! Morgen D-day! Het kan echt alle kanten op zo te horen... Heb je normaal ook zere borsten voor je NOD?
Haha dat huispakje klinkt echt heel schattig, ik kom nu ook net thuis en ga zo ook heerlijk in comfortabele kledij schieten...
Tinus, Was een weekje naar Ierland geweest . Jammer dat jij en je man elkaar misliepen deze week, maar hopelijk was het gisteravond nog even extra gezellig!
Hier nu de vruchtbare dagen net gehad of nu bezig, als ik mijn lijf goed aflees . In elk geval hebben wij bewust wat meer tijd voor elkaar gemaakt in de slaapkamer de afgelopen dagen.
Hoorde deze week wéér van een nieuwe zwangere in mijn omgeving (they're everywhere!!!), en dan begin ik toch weer extra ongeduldig te worden hoor
Haha dat huispakje klinkt echt heel schattig, ik kom nu ook net thuis en ga zo ook heerlijk in comfortabele kledij schieten...
Tinus, Was een weekje naar Ierland geweest . Jammer dat jij en je man elkaar misliepen deze week, maar hopelijk was het gisteravond nog even extra gezellig!
Hier nu de vruchtbare dagen net gehad of nu bezig, als ik mijn lijf goed aflees . In elk geval hebben wij bewust wat meer tijd voor elkaar gemaakt in de slaapkamer de afgelopen dagen.
Hoorde deze week wéér van een nieuwe zwangere in mijn omgeving (they're everywhere!!!), en dan begin ik toch weer extra ongeduldig te worden hoor
dinsdag 8 oktober 2013 om 18:54
sorry ego post......
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Vandaag moeten werken, net thuis en manlief had testen gehaald bij de Kruidvat. Meteen samen getest en gewoon een tweede streepje zichtbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEEEHOEEEE!!!
Morgenvroeg nog een keertje testen, gewoon om het zeker te weten. En ook zo'n digitale test, om het extra zeker te weten :-d!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Vandaag moeten werken, net thuis en manlief had testen gehaald bij de Kruidvat. Meteen samen getest en gewoon een tweede streepje zichtbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEEEHOEEEE!!!
Morgenvroeg nog een keertje testen, gewoon om het zeker te weten. En ook zo'n digitale test, om het extra zeker te weten :-d!
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:25