Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:30
Super hoor
lekker met de zomerdagen verlof!
Fijn he. borsten, moe.
lekker op tijd naar bed en er van dromen. en je kerel flink beetpakken dacht ik zo
ach eigenlijk ben ik nog maar met ronde 1 bezig
iig met de serieuze echte ronde 1.
voorheen had het kans van slagen 0 geloof ik.
ds ik heb nog wel even te gaan! hihihi
ik ga alvast de ontbijt en lunch spullen voor mijn 2 mannen klaar zetten. scheelt morgenochtend weer!
trussssssssssssssst
lekker met de zomerdagen verlof!
Fijn he. borsten, moe.
lekker op tijd naar bed en er van dromen. en je kerel flink beetpakken dacht ik zo
ach eigenlijk ben ik nog maar met ronde 1 bezig
iig met de serieuze echte ronde 1.
voorheen had het kans van slagen 0 geloof ik.
ds ik heb nog wel even te gaan! hihihi
ik ga alvast de ontbijt en lunch spullen voor mijn 2 mannen klaar zetten. scheelt morgenochtend weer!
trussssssssssssssst
woensdag 9 oktober 2013 om 08:02
Hè pippeleurtje gefeliciteerd. Whaaaaaa. Wat dacht je toen je de test in de handen had. Ik schrok eerlijk gezegd ook een beetje.
Manlief vroeg gisteravond nog of er iemand zwanger was van het forum. Ja dus!
Geniet er van. Hoop dat je niet erg misselijk wordt. Vandaag hele dag met glimlach op je gezicht!
Manlief vroeg gisteravond nog of er iemand zwanger was van het forum. Ja dus!
Geniet er van. Hoop dat je niet erg misselijk wordt. Vandaag hele dag met glimlach op je gezicht!
woensdag 9 oktober 2013 om 12:37
vrijdag 11 oktober 2013 om 10:58
Ach lieve Enya, wat ontzettend verdrietig. Kan me goed voorstellen dat jullie helemaal van de kaart zijn. Het spijt me vreselijk voor jullie. Zijn jullie goed geholpen, kon je je vragen kwijt toen het verteld werd bij de echo?
Heel veel sterkte. Hou je ons hier een beetje op de hoogte van hoe het verder gaat, als je dat fijn vindt tenminste?
veel liefs van Dubbeltje
Heel veel sterkte. Hou je ons hier een beetje op de hoogte van hoe het verder gaat, als je dat fijn vindt tenminste?
veel liefs van Dubbeltje
vrijdag 11 oktober 2013 om 11:19
Enya, wat vreselijk voor je. en wat een verdriet.
wat een gruwelijk nieuws.
Ik hoop dat je nu wel even tijd voor je zelf neemt en de boel de boel laat. dingen verwerken en idd van je afschrijven!
Hoe nu verder? weet je dat al?
En kon je inderdaad je vragen kwijt gisteravond.
Bah bah bah.........
Sterkte jullie samen.
wat een gruwelijk nieuws.
Ik hoop dat je nu wel even tijd voor je zelf neemt en de boel de boel laat. dingen verwerken en idd van je afschrijven!
Hoe nu verder? weet je dat al?
En kon je inderdaad je vragen kwijt gisteravond.
Bah bah bah.........
Sterkte jullie samen.
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:15
He wat lief van jullie.
We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest samen.
En besloten om het weekend sowieso af te wachten. Ik ga di weer.
Mijn werkgever komt om 15 uur vanmiddag.
Ik denk dat ik twee weken thuisblijf. Ik zie mezelf geen spreekuur draaien.
Gisteren vonden wij het een beetje typisch. Ze zei eerst, ja je bent zwanger, ja dat zag ik ook. En pas na 10 min zei ze. Het is gestopt. Ik snapte het niet gelijk. We vonden het beetje cryptisch.
En dan krijg je een boekje mee van miskraam. Bizar.
Ik voel mijn borsten al minder, achteraf al paar dagen. Nog steeds misselijk en kokhalzen. Geen tekenen nog verder. Het zit er nog allemaal in. Het was ook nog intact.
We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest samen.
En besloten om het weekend sowieso af te wachten. Ik ga di weer.
Mijn werkgever komt om 15 uur vanmiddag.
Ik denk dat ik twee weken thuisblijf. Ik zie mezelf geen spreekuur draaien.
Gisteren vonden wij het een beetje typisch. Ze zei eerst, ja je bent zwanger, ja dat zag ik ook. En pas na 10 min zei ze. Het is gestopt. Ik snapte het niet gelijk. We vonden het beetje cryptisch.
En dan krijg je een boekje mee van miskraam. Bizar.
Ik voel mijn borsten al minder, achteraf al paar dagen. Nog steeds misselijk en kokhalzen. Geen tekenen nog verder. Het zit er nog allemaal in. Het was ook nog intact.
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:29
Dank je skylar!
Ik ben best bang voor wat me te wachten staat.
Ik vind het erg dat ik nog geen moeder wordt. Maar ik sta nu even in de overleefstand.... Dat besef komt later wel.
Hoop voor jullie het allerbeste, mijn tijd komt wel weer.
Ik blijf wel meelezen en schrijven. Wil iemand me uit de tabel halen? Dank
Ik ben best bang voor wat me te wachten staat.
Ik vind het erg dat ik nog geen moeder wordt. Maar ik sta nu even in de overleefstand.... Dat besef komt later wel.
Hoop voor jullie het allerbeste, mijn tijd komt wel weer.
Ik blijf wel meelezen en schrijven. Wil iemand me uit de tabel halen? Dank
vrijdag 11 oktober 2013 om 18:27
Enya wat een kl*te berichtje. Ik had zo gehoopt op iets anders. Helaas weet ik hoe je je voelt.
Neem aub de tijd om het een plekje te geven. En blijf goed met je vriend praten. Jullie moeten dit samen verwerken.
En wat de rest ook al zegt als je behoefte hebt om je verhaal te doen weet dan dat wij er voor je zijn.
Heel veel sterkte
Neem aub de tijd om het een plekje te geven. En blijf goed met je vriend praten. Jullie moeten dit samen verwerken.
En wat de rest ook al zegt als je behoefte hebt om je verhaal te doen weet dan dat wij er voor je zijn.
Heel veel sterkte
zaterdag 12 oktober 2013 om 11:38
Gisteren zo veel gehuild. Ik vraag voor kerst een doosje met tranen, want ze raken op. De huid onder mijn ogen is helemaal rood en gevoelig.
We praten er veel over samen.
Vannacht 7 u geslapen, voelde me er bijna schuldig over. Heb wel geschreeuwd zei mijn vriend, die heeft me toen getroost. Vanmiddag komt mijn moeder ff langs. Ik durf bijna de deur niet uit. Maar heb ook niet t gevoel dat het los gaat komen, de komende dagen. Straks stukje in bos wandelen.
Mijn ouders hebben een boerderij en grond genoeg. Mocht ik het opvangen, ga ik het op t land begraven. Hoop niet dat jullie t erg vinden dit te lezen.
Heb echt geen afgunst, gun jullie allen een gezond kindje. Ik las nu even een pauze in. Over paar maanden of half jaar weer s proberen. Vindt mijn vriend ook goed. Dat gevoel komt vanzelf weer.
Ik vind het nog steeds leuk om positieve dingen van jullie te lezen, dus blijf dat doen!
We praten er veel over samen.
Vannacht 7 u geslapen, voelde me er bijna schuldig over. Heb wel geschreeuwd zei mijn vriend, die heeft me toen getroost. Vanmiddag komt mijn moeder ff langs. Ik durf bijna de deur niet uit. Maar heb ook niet t gevoel dat het los gaat komen, de komende dagen. Straks stukje in bos wandelen.
Mijn ouders hebben een boerderij en grond genoeg. Mocht ik het opvangen, ga ik het op t land begraven. Hoop niet dat jullie t erg vinden dit te lezen.
Heb echt geen afgunst, gun jullie allen een gezond kindje. Ik las nu even een pauze in. Over paar maanden of half jaar weer s proberen. Vindt mijn vriend ook goed. Dat gevoel komt vanzelf weer.
Ik vind het nog steeds leuk om positieve dingen van jullie te lezen, dus blijf dat doen!