hallo daar

14-10-2013 15:48 71 berichten
Ik ben een dagje weggeweest en nu ben ik weer terug

:zwaai:
Hey, hallo daar, en alle anderen, ook een dagje een BAN gehad, dus effe niet in staat geweest om hier te

Geen gedoe met succulenten in dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Voorzichtig hoor, er is zojuist iemand in dit topic weer ge-excommuniceerd....
How sexy am I now, huh?
Ik vind het toch jammer dat er een aantal weg zijn en niet meer terug komen
.
Sja, voor hun was het de dood of de violen....
How sexy am I now, huh?
quote:MalKnox schreef op 14 oktober 2013 @ 19:54:

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
He hallodaar. Haha nee dit topic gaat niet over jou (voordat ik een ban krijg wegens het openen van topics over forummers )

Ik.heb een leuke dag gehad. Cursusdag op het werk. Altijd leerzaam. Ging over visies, feedback en reflectie.
quote:Starshine schreef op 14 oktober 2013 @ 19:56:

He hallodaar. Haha nee dit topic gaat niet over jou (voordat ik een ban krijg wegens het openen van topics over forummers )

Ik.heb een leuke dag gehad. Cursusdag op het werk. Altijd leerzaam. Ging over visies, feedback en reflectie.

Ik was ook 24 uur onvrijwillig de poort uitgebonjourd.
En ik maak niet eens een geintje. Cursusinformatie als bewijs op aanvraag.
Zó, de meeste kuikentjes zijn weer bij de kloek (kip) (ik mis hier bepaalde smileys )

Allemaal een dagje aan de wandel geweest?

Zo zonde dat die kip niet beter op haar kuikens let; ze is er een paar definitief kwijt geraakt
Nou bij de buren is het ook heel leuk. Maar omdat die site bij mij mobiel heel beroerd werkt ben ik veroordeeld tot viva als ik niet bij de computer kan. Helaas.
quote:Starshine schreef op 14 oktober 2013 @ 20:10:

Nou bij de buren is het ook heel leuk. Maar omdat die site bij mij mobiel heel beroerd werkt ben ik veroordeeld tot viva als ik niet bij de computer kan. Helaas.Tja Starshine, wáár denk je waar die kuikentjes nu zijn dan??
quote:yasmijn schreef op 14 oktober 2013 @ 19:57:

[...]

Ik was ook 24 uur onvrijwillig de poort uitgebonjourd. Nou, dat is toevallig...... Ik ook
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:MalKnox schreef op 14 oktober 2013 @ 19:54:

Als dit een keus is......kies ik violen, altijd! Maar ja , wie niet?!

Net weer een bak winterviolen gekocht!

Ik weet niet eens waarom ik een ban had. Niks over succulenten op het moddertopic gezet, alleen maar een paar keer gestaft, verder ook netjes gebleven dacht ik.

Maar het strafbankje heeft me wel aan het denken gezet. Terwijl ik zo in mijn uppie daar zat, zo van "doei ga jij daar maar zitten en denk er maar es over na.!" Werkt echt!

Ik heb bedacht dat de regels er zijn om ervoor te zorgen dat je elkaar geen schade berokkent.

Dat je regels hebt om ervoor te zorgen dat je mensen op een vergelijkbare manier beoordeeld en waar nodig terecht wijst.

Dat er meer dan 20 man een ban krijgen omdat ze hun ongenoegen ( over nalatigheid van de mods!)uiten op een voor de moddereters onaanvaardbare wijze vind ik een beetje too much maar soit. Maar dat dit volledig random lijkt te gebeuren, zonder vermelding waarom en dat degene die aan de wieg van het hele gebeuren heeft gestaan een verzoekje krijgt om haar klep te houden......nee dat kan er bij mij echt niet in.

Dat heb ik wel bedacht op mijn strafbankje.

Werkt dus echt!
Dagje tuincentrum gedaan chisteren. Maar goed dat er potsgerven waren gestrooid anders had ik de weg vast niet meer teruggevonden.
Oh, nou kan er wél gemodereerd worden
wat heb ik gemist??? mijn laptop doet het een dag niet en dan mis ik de rel van het jaar

iedereen!
Bij de buren kun je de samenvatting wel vinden.

Nou bij de buren is het ook heel leuk. Maar omdat die site bij mij mobiel heel beroerd werkt ben ik veroordeeld tot viva als ik niet bij de computer kan. Helaas.Bij jou dus ook al. Bij mij ook. Zwaar irritant.
quote:newimprovedkitty schreef op 14 oktober 2013 @ 20:48:

wat heb ik gemist??? mijn laptop doet het een dag niet en dan mis ik de rel van het jaar

iedereen!Even bij de buren kijken. Daar kan je alles wel terug lezen. Hier verdwijnt op de 1 of andere manier alles behalve hetgeen/persoon welke had moeten verdwijnen.
Hallooooooo!!! :-)

Niet meer zomaar weggaan zonder gedag te zeggen he

Nou bij de buren is het ook heel leuk. Maar omdat die site bij mij mobiel heel beroerd werkt ben ik veroordeeld tot viva als ik niet bij de computer kan. Helaas.

Ja we moeten nog even wachten tot de oppermods daar een appje ontwikkelen, maar op de computer werkt het bij de buren juist veel beter dan hier voor mij. Hier heb ik dat constant ge-emmer met stack overflow enzo en daar gaat 't supersnel.

Inmiddels ook al dik over de 800 leden daar, dus gaat lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven