Mode & Beauty alle pijlers

Biodermal P-CL-E Crème ervaringen

15-10-2013 21:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum, ik las wel eens het een en ander, maar nooit de behoefte gehad om ergens op te reageren. Nu toch maar aangemeld, omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaring.

Hebben jullie ervaring met de Biodermal P-CL-E Crème?

Ik heb een gevoelige, droge en onzuivere huid (vlekjes, kleine littekentjes, pukkeltjes, oneffenheden), heb al de nodige gezichtscreme's gebruikt, maar mijn huid reageert er sterk op waardoor ik meer plekjes, ed. in mijn gezicht krijg, waar ik dus niet op zit te wachten.

Nu zie ik wel eens de reclame van Biodermal voorbij komen op de TV, en ik folders de nodige aanbiedingen met mooie verhaaltjes erbij. Ook kwam ik hier een topic tegen, waar gevraagd werd naar de ervaring met P-CL-E crème, maar die stamt uit 2008.

Dus, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs,

DreamBelieve
Ik heb een tubetje en ik vind het niets bijzonders. Erg vet, dus ik gebruik het weleens als nachtcreme.
liez75, dankjewel voor je snelle reactie. Ik zal het onthouden en meenemen in mijn overweging om het aan te schaffen.

Het is namelijk behoorlijk aan de prijs, en als er veel negatieve reacties komen, betwijfel ik of het werkt bij mij...

Benieuwd naar meer ervaringen.
Hier een probleem huid, droog met plekjes en vlekjes en ik vind hem hartstikke fijn.

Mijn huid knapt er echt van op.

Wel wat vettig inderdaad maar bij mijn droge huid kan dat geen kwaad.
Ik gebruik hem nu een maand, de pot. Maar hij is zeker erg vet en ik heb het idee dat ik er meer oneffenheden van krijg.
Vond het ook erg vet en ik kreeg er zelfs pukkels van.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik heb ook een droge huid met vlekjes, ik vind het een heerlijke creme, gebruik het nu ruim anderhalf jaar. Wel vet inderdaad, maar das voor mijn huid juist wel prettig. Ik smeer het s avonds of ruim voordat ik de deur uit ga, en meestal niet elke dag..

Het is trouwens vaak voor 50% korting (nu ook ergens...) dus betaal niet het volle pond.
Ik heb hem ook en gebruik hem als nachtcreme daar vind ik hem erg geschikt voor, maar voor overdag veel te vet.
Hij werd mij geadviseerd voor het verzorgen van mijn "knip". Na de bevalling, het ziet er nu wel netjes uit maar geen idee of de creme heeft geholpen. Het is nl nog steeds wat stug.
Jeetje, wat een reacties in zo'n korte tijd. Wisselende meningen. Ik zal ook eens langs een drogist, om daar advies te vragen.

De crème is nu inderdaad voor de helft van de prijs bij de Kruidvat.

Bedankt voor jullie vlotte reacties!

Charriejj; Oh interessant, ik werk als kraamverzorgende, maar nooit een advies gehoord over crème smeren op een "knip"
Ik heb hm zeker een jaar of ander half elke dag gebruikt beviel me heel goed maar sinds kort veel pukkels op mijn voorhoofd..ben ermee gestopt en het is weggegaan.vind het heel raar...misschien ga ik hem idd ook alleen savonds gebruiken af en toe..lekker vette creme...voor de nacht. Vaak 50% korting bij de drogisten..kijk op het internet voordeelmuis ofzo
Ik kreeg er tranende ogen en uitslag van: ik ben er dus allergisch voor. Verder vond ik het niets bijzonders.
@vivameid27 Zeker raar dat je er ineens anders op reageert, zeker nadat je 'm al zolang gebruikt. Ook jij dankjewel voor de reactie!
Het verhaal over de tranende ogen ben ik inderdaad ook meerdere keren tegen gekomen.

En een allergische reactie kan natuurlijk, een ingredient waar je niet tegen kan ofzo.
Als je het wilt proberen, nu 50% korting bij Kruidvat.
Kun je niet een proefje halen bij de apotheek of drogist, (of op de site?) zodat je zelf kunt proberen of je allergisch bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@roelfien Dat zag ik inderdaad!

@himalaya Ik zal Biodermal eens een mail sturen met de vraag naar proefmonsters. En anders bij de drogist langs.

Bedankt
Ik vond de PC-L-E creme niet fijn. Mijn huid voelde daarna erg trekkerig en jeukte. Soms gewoon vurig. Had ook niet altijd het idee dat het erin trok, als ik na een paar uur over mijn wang wreef had ik de cremeresten in mijn vingertoppen (bleh).

Ik heb sinds een paar maanden slakkencreme van de tuinen, klinkt vies maar is geweldig spul!
Ik gebruik hem al anderhalf jaar. En ik heb een vettige huid die heel gevoelig is. Veel pukkels en oneffenheden.

Zolang ik P-CL-E crème gebruik heb ik in ieder geval geen last van ontstekingen. Ook ziet mijn huid er veel beter uit.

Het kost een godsvermogen, maar ik heb het er graag voor over.

De tubes vind ik overigens langer "beter" als de pot.
Ik vind hem te vet voor dagelijks gebruik. Maar hij werkt als een trein op littekens. Beter dan de littekencrème.
Ik zag trouwens van de week, dat ze tegenwoordig andere soorten hebben dan alleen de pot.

Weet iemand wat het verschil is? En is de een prettiger dan de ander?
@ S0LEIL

Op de bijsluiter van de pot die ik heb staat dat de creme in tube minder vet zijn.
Ik vond het helemaal niets, zag nauwelijks verschil.
De fluide is minder vet is mijn ervaring. Gister bij Kruidvat voor de helft van de prijs gekocht
Ik ga zometeen de P-CL-E fluide halen. Hij is nu met 50% bij de Kruidvat inderdaad, en ik durf het met die prijs wel aan.

Ik haal expres de fluide, omdat de crème erg vet schijnt te zijn, en erg vette cremes bij mij vaak lastig intrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven