Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 15 oktober 2013 @ 22:44:

[...]

Minder diep stoten

Iets in haar mond, tussen haar tanden

Halve tube glijmiddel aanbrengen voor je begint

Ehm...ik dacht dat het aan het condoom lag, maar zelfs zonder is het een soepzooitje?:P
quote:camilla16 schreef op 15 oktober 2013 @ 22:45:

[...]

ik dacht dat het aan het condoom lag, maar zelfs zonder is het een soepzooitje?:P

Condoom veroorzaakt echt geen geluid hoor. Hoogstens een heul klein kraakachtig geluidje. Het soppen overstemt dat al.

Als het echt gaat om het "seksgeluidje" dan is het met en zonder even luid. Wat misschien nog iets scheelt is de hoek waaronder je neukt, en hoe hij stoot....
quote:camilla16 schreef op 15 oktober 2013 @ 22:42:

hoe zorg je voor minder seksgeluiden? klits klets klats..Waarom wou je minder klits klets klats? Dat hoort er toch bij als je een stootje placeert?
quote:martha1968 schreef op 15 oktober 2013 @ 22:32:

Hebben jullie geen wilde plannen meer..Wat komt zonder dat je het plande, is meestal extra leuk :-)
Klits klets klats? Ik hoor nooit klits klets klats, ik doe iets niet goed

En waarom zou je in godsnaam minder seksgeluiden willen??

(grappig, spellingscontrole haalt klits eruit maar klats bestaat wel. mmm)
Ik hou meer van het "swish, swish, swish" geluidje.. en het gegorgel als ze me pijpt..
quote:Blackadder schreef op 16 oktober 2013 @ 01:47:

Ik hou meer van het "swish, swish, swish" geluidje.. en het gegorgel als ze me pijpt.. Dat is ook wel leuk, maar zo een reeks kutscheetjes als het hondje opgevoerd wordt, DAT zijn pas echte seksgeluiden :mrgreen:
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 01:29:

Klits klets klats? Ik hoor nooit klits klets klats, ik doe iets niet goed

ik denk dat dat te maken heeft met je keuze van mannen. Die met een wat uitgelebberde zak doen meer klits klets klats, en die met een strakke zak geven gewoon sopgeluidjes.
Morning, kletsers! Welkom Martha

Een hoop geklitskletsklats gisteren hier, dus! En ja, waarom zou je minder geluiden willen?! Als m'n kinders het niet willen horen, doen maar peterselie in hun oren. Heb ze nog niet horen klagen of het een tikkie zachter kan.
Goedemorgen barbarella!

Ik geef je gelijk! De geluiden dienje maakt tijdens het neuken zijn een teken van overgave richting je partner, het doet je goed dus ik zou me er niet druk om maken...
Goede morgen kletsers.....en welkom Martha,

Geef mij ook maar klits klats klits

@ DS Shoot was werelds. Locatie industrieel afbraakpand. Scenario's; mannen in onderdanige rol, vrouwen in de dominante rol. Ik mocht over de knie bij een dame....en gloeiende billen. Ruwe foto's al gezien
Doe mij maar met geluid!

En als iemand daar last van heeft is dat jammer

Wauw Zaff, dat klinkt leuk.

Hihihi... daar heb jij vast ontzettend van genoten
A dirty mind is a joy forever
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 10:06:

Goedemorgen barbarella!

Ik geef je gelijk! De geluiden dienje maakt tijdens het neuken zijn een teken van overgave richting je partner, het doet je goed dus ik zou me er niet druk om maken...

Een vrouw met een goeie visie!

Er zijn er nog altijd die zich wat ongemakkelijk voelen als het wat begint te soppen, of die zich zelfs schamen voor een kutscheet die dan nog door de man zelf veroorzaakt wordt. Seksgeluiden zijn meestal toch een teken dat het lekker loopt, en dat was toch de bedoeling, dacht ik :-)

Laten we wat gevoel voor fun ontwikkelen. In bed mag al eens gelachen worden, als het maar lekker is. Mijn mening is dus: laat gerust je seksgeluidjes horen, het is een teken dat we lekker bezig zijn.
quote:jaakds schreef op 16 oktober 2013 @ 16:29:

[...]

Een vrouw met een goeie visie!

Er zijn er nog altijd die zich wat ongemakkelijk voelen als het wat begint te soppen, of die zich zelfs schamen voor een kutscheet die dan nog door de man zelf veroorzaakt wordt. Seksgeluiden zijn meestal toch een teken dat het lekker loopt, en dat was toch de bedoeling, dacht ik :-)

Laten we wat gevoel voor fun ontwikkelen. In bed mag al eens gelachen worden, als het maar lekker is. Mijn mening is dus: laat gerust je seksgeluidjes horen, het is een teken dat we lekker bezig zijn.

Dankje hihi..

Ik vind het heel normaal dat er dingen in bed gebeuren die volgens sommige mensen niet normaal zijn. Zoals een vaginaal scheetje. Wij kunnen daar hartelijk om lachen. En als ik een man pijp en ik heb hem bijna klaargezogen, herken ik soms de 'stoere man' bijna niet meer, zulke rare geluiden en smeekbedes kramen ze dan uit ha ha.. Daar kan ik wel van genieten..
anoniem_64dc98466ae34 wijzigde dit bericht op 16-10-2013 16:35
Reden: stukje vergeten van de tekst
% gewijzigd
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 16:34:

[...]

Dankje hihi..

Ik vind het heel normaal dat er dingen in bed gebeuren die volgens sommige mensen niet normaal zijn. Zoals een vaginaal scheetje. Wij kunnen daar hartelijk om lachen. En als ik een man pijp en ik heb hem bijna klaargezogen, herken ik soms de 'stoere man' bijna niet meer, zulke rare geluiden en smeekbedes kramen ze dan uit ha ha.. Daar kan ik wel van genieten..

Dat heet "zich geven" he. Het prettigste dat er is.

En idd zeer normaal. Als je mijn piemel pijpt zal je van mijn geluiden ook niet meteen geshockeerd zijn toch! Een kutscheet ontstaat door de lucht die in je gepompt wordt. Wie maalt daar nou nog om als je je lekker mag nemen? Eens goed om lachen en vrolijk verder doen :-)

En smekende mannen? Dat is toch super fun: mekaar plagen, ophouden net voor het randje en dan aan mekaar tonen dat je het echt echt echt niet meer houdt. Dan ga je toch smeken?
Een teken van overgave?? Ik heb seksgeluiden niet onder controle hoor dus met overgave heeft het niet zoveel van doen. Het ligt aan de zakvorm van mijn sekspartners heb ik me net laten vertellen.
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 16:47:

Een teken van overgave?? Ik heb seksgeluiden niet onder controle hoor dus met overgave heeft het niet zoveel van doen. Het ligt aan de zakvorm van mijn sekspartners heb ik me net laten vertellen.

Haha :-)

Rooss, als we dan toch al zo ver zouden zijn dat we seksgeluidjes zouden aan het maken zijn, dan vrees ik dat de vorm van mijn zak ons verder geen zak meer zou interesseren :-) :-)
Het heeft inderdaad niet direct te maken met overgave Rooss4 maar ik denk dat als het pijn deed je toch andere geluiden produceert hihi..

En het klopt denk ik ook wel dat de ballen een rol spelen, die van mij heeft ook een grote zak en als hij dan steeds tegen mijn achterwerk aan slaat komen er ook leuke geluiden tevoorschijn, maar ik bedoelde meer het geluid dat de vrouw/ man maakt
Jaak, jij hebt geen flauw benul van mijn zakvoorkeuren

Eén van de laatste pijpopmerkingen was overigens briljant. Hij had me van tevoren gezegd 5 weken niet aanwezig te zijn ivm vakanties ed.

Na enige orale inspanning van mijn kant hoorde ik hem uithijgend verzuchten "fuck off, ik ga niet op vakantie". Ik heb hem nog net niet besproeid met zijn eigen sperma....
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 16:57:

Het heeft inderdaad niet direct te maken met overgave Rooss4 maar ik denk dat als het pijn deed je toch andere geluiden produceert hihi..

En het klopt denk ik ook wel dat de ballen een rol spelen, die van mij heeft ook een grote zak en als hij dan steeds tegen mijn achterwerk aan slaat komen er ook leuke geluiden tevoorschijn, maar ik bedoelde meer het geluid dat de vrouw/ man maaktDat zijn anders ook wel fijne geluidjes he Martha, op zijn hondjes met soepele ballen :-)
En vergeet de hihihi niet, Jaak.
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:01:

Na enige orale inspanning van mijn kant hoorde ik hem uithijgend verzuchten "fuck off, ik ga niet op vakantie". Ik heb hem nog net niet besproeid met zijn eigen sperma....

Subliem :-) Een man met humor, 2 seconden voor het klaarkomen.

Vrouwen vertellen soms ook rare klap als ze er gaan komen te zijn hoor :-)
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:03:

En vergeet de hihihi niet, Jaak.Ik ben niet zo van de hihihi, Rooss. Meer van de klits klets klats.
Ze er gaan komen te zijn?

Ik praat niet.. of het moet al moéten (ja, dat gebeurt ook wel eens, heel bijzonder) Ik grom en sis en knijp en klauw.

Maar verder ben ik heel gewoon.
quote:jaakds schreef op 16 oktober 2013 @ 17:07:

[...]

Ik ben niet zo van de hihihi, Rooss. Meer van de klits klets klats.Goddank Jaak. Ik droog op van hihihi. Klitskletsklats daarentegen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven