Mode & Beauty alle pijlers

Bestelling esprit.com?

15-10-2013 18:21 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen. Anderhalve week geleden heb ik een bestelling bij esprit gedaan en deze is nog steeds niet geleverd. De postnl - code geeft aan dat zij het pakketje nog moeten ontvangen.

Mailen maar de esprit website heeft geen zin. Email-programma geeft 'onbestelbaar' aan.

Weten jullie of er iets aan de hand is? Zijn ze failliet ofzo? Of waarom duurt het zo lang?
Ik kreeg eergisteren na mijn bestelling bij Esprit een mailtje dat mijn bestelling vertraagd was... Vanmiddag kreeg ik een berichtje dat het pakket onderweg is. Helaas weet ik net zoveel als jij, dus effe afwachten maar
Ik heb deze week nog met de klantenservice gebeld, die zijn gewoon bereikbaar en mijn pakje zou onderweg moeten zijn.
Huts!
Bij mij duurt het ook zo lang, nu al 8 dagen. Heb gemaild en wel antwoord gekregen dat het wat langer duurt wegens technische problemen. Gisteren gebeld en het pakket ging toen de deur uit. Ik kan nu ook niet meer annuleren via my esprit. Maar volgens de track en trace wordt het pakket nog voorbereid.

Ik baal als een stekker, heb overmorgen een sollicitatie en had een rokje besteld. Overigens stond er op de website dat het niet voor Premium leden gold. Nu ben ik Premiumlid, maar heb ook nog niks!

Je moet trouwens niet antwoorden op de bestelbevestiging maar via info@esprit.nl
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@Lulu, zo'n bericht heb ik dus ruim een week geleden ontvangen, dus vandaag mailde ik terug met hoe lang het nog zou duren, en die email kreeg ik onbestelbaar terug...

@bvd, dat ga ik morgen ook maar eens doen!
Zoek even het nummer voor je...moment...
Huts!
@felice, dank voor email-adres. ik ga meteen mijn email nog eens sturen.
Trouwens... als je belt moet je wel Engels of Duits spreken, ze zitten in Duitsland maar je hoeft niet extra te betalen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:redflag1 schreef op 15 oktober 2013 @ 18:29:

@felice, dank voor email-adres. ik ga meteen mijn email nog eens sturen.Bij mij reageerden ze binnen 12 uur
oh. ik red me wel in engels.

ik vraag gewoon naar de status of delivery, toch?
Bij mij gewoon Nederlands, zij het met een vet Duits accent. Sorry, kan het nr zo gauw niet vinden, maar het staat op esprit.nl ipv op de .com
Huts!
@bvd, geeft niet. ik zoek het morgen gewoon even op als ik nog geen reactie heb op mijn (net verstuurde) email.
Het serviceteam van de Esprit online shop staat voor u klaar van maandag tot zaterdag van 08.00 tot 22.00 uur op het servicenummer 00800 00 377748 (gratis, afwijkende prijzen voor mobiele telefonie).

Ik zeg bellen. En vraag dan gelijk even of ik morgen mijn groene corduroy rokje mag verwelkomen ?
Bij Esprit duurt het wel vaker behoorlijk lang voordat je een bestelling hebt. Als je op korte termijn iets nodig hebt, voor een feestje ofzo kan je iig beter niet bij Esprit bestellen.

IK bestel heel regelmatig bij Esprit en langer dan een week is geen uitzondering.
if we all light up, we can scare away the dark...
Oh de klantenservice is wel goed hoor, ik heb wel vaker gebeld met een vraag en altijd goed geholpen. Hopelijk heb je je pakketje snel
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik bestel ook vaak kleding bij Esprit, maar hoef er juist nooit lang op te wachten. Meestal hooguit een week.
Bij Esprit bestellen vind ik ook drama. Ik doe het niet meer, dan ga ik wel naar de winkel of bestel bij een andere webshop die het verkoopt.
Bij mijn bestelling vorige week kreeg ik een mailtje dat wegens omstandigheden de zending vertraagd zou kunnen zijn. Ik had het echter wel gewoon na een dag of drie. Ik zag wel dat de formulieren bij het pakketje anders waren, ook een nieuw rekeningnummer voor de betaling, dus ik vermoed dat ze iets gewijzigd hebben in hun systeem.

In het verleden heb ik wel de klantenservice gebeld en dat ging altijd prima.
Hier exact hetzelfde. Ik kreeg vorige week de mail dat het verzonden was, maar de t&t code geeft aan dat de levertijd nog onbekend is.

Het viel me wel op dat als afzender Esprit in Hengelo stond, dat was volgens mij altijd Dordrecht. Misschien inderdaad wat organisatiewijzigingen ofzo.

Ik heb mijn pak maandag nodig dus ik hoop dat het de komende dagen wel komt
Oog daarom was mijn maat in alles uitverkocht. Jullie hebben allemaal als een malle lopen bestellen!
quote:flatscreen schreef op 15 oktober 2013 @ 21:08:

Oog daarom was mijn maat in alles uitverkocht. Jullie hebben allemaal als een malle lopen bestellen!Kinderbijslag binnen he
Pakket wordt nog steeds voorbereid door de verzender. Ik heb net een boze mail gestuurd naar Esprit. En nu weet ik dus niet wat ik morgen aan moet doen. Ben ruim 6 kilo afgevallen dus ik pas het meeste wat ik aan nette kleding heb niet meer. Ik moet straks maar gaan winkelen.. met peuter van 3. Ben niet blij!
Ik heb precies ditzelfde probleem (ook 1,5 week geleden besteld en geen status in T&T) en voor een behoorlijk bedrag vooruitbetaald, dus ik vind het maar vervelend. Vooral de onduidelijkheid.

Weet iemand hoe je naar het hotlinenummer kan bellen met een telefoonabonnement waarbij je altijd de landcode (+31) moet intoetsen? Ik kan zo bellen en dat werkt niet icm. het 00800-nummer van Esprit. (Ik heb dit via e-mail ook al gevraagd, maar ik krijg geen antwoord op deze vraag.)
Ik heb toevallig vanochtend ook gebeld. Volgens de mevrouw van de klantenservice was er een vertraging bij TNT. Afwachten dus maar...

Ik heb inderdaad ook gezien dat het retouradres en rekeningnummer gewijzigd is. Retour/betaling van vorige pakketje ging gelukkig prima.
Beste Felice,

Wij betreuren het dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. TNT kan ons de verwerking van uw levering op dit moment niet bevestigen.

Om deze situatie zo snel mogelijk naar uw tevredenheid te kunnen afhandelen, hebben we onmiddellijk een onderzoek ingesteld.

Wij doen ons uiterste best dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en verzoeken u nog een paar dagen geduld te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven