Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:07:

Ze er gaan komen te zijn?

Ik praat niet.. of het moet al moéten (ja, dat gebeurt ook wel eens, heel bijzonder) Ik grom en sis en knijp en klauw.

Maar verder ben ik heel gewoon.

Jamaar, dat verandert je verhaal van hierboven helemaal he Rooss!

Je klauwt! Dus die man zijn rug stond vol sporen, en DAAROM kon hij niet op vakantie. Zijn blote rug was niet toonbaar meer!
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:08:

[...]

Goddank Jaak. Ik droog op van hihihi. Klitskletsklats daarentegen...... Ik word nat van vrouwen die niet opdrogen en droog van vrouwen die niet nat worden:-)
Ik zal stoppen met het 'hihi' als jullie daar op afknappen..

Vind het altijd net wat beter klinken in sommige zinnen dan 'haha', maaar goed..
quote:jaakds schreef op 16 oktober 2013 @ 17:12:

[...]

Jamaar, dat verandert je verhaal van hierboven helemaal he Rooss!

Je klauwt! Dus die man zijn rug stond vol sporen, en DAAROM kon hij niet op vakantie. Zijn blote rug was niet toonbaar meer!

Nee, ik klauw niet als ik iemand klaarpijp. Wel bij het lesje blijven hè Mr Jaak!

En dit was nou net per ongeluk niet zo`n fantastische beffer als dat hij zelf dacht dus ik vrees dat ik zijn rug heel gelaten heb.

Ik vind mannen die niet nat worden niet zo erg, als hij maar enige hardheid vertoont hier en daar.

Martha, je hoeft geen haha of hihi te schrijven om grappig te zijn. Maar schrijf zoals je wilt hoor. Dat ik het stom vind betekend niet dat het verboden is!
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:16:

Ik zal stoppen met het 'hihi' als jullie daar op afknappen..

Vind het altijd net wat beter klinken in sommige zinnen dan 'haha', maaar goed..Er zijn gradaties in het leven he Martha. Als je lekker nat bent, gaat een simpele hihi me heus niet doen opdrogen hoor. Integendeel, als man wil ik dan gewoon weten hoe het klinkt als je klaarkomt he :-)
Dat kan ik jou hier in dit bericht niet zeggen denk ik.. Het word lastig
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:19:

[...]

En dit was nou net per ongeluk niet zo`n fantastische beffer als dat hij zelf dacht dus ik vrees dat ik zijn rug heel gelaten heb.

)Mmm, sublieme boodschap. Wie Rooss beft en geen striemen op de rug heeft, weet meteen hoe het gesteld is...
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:26:

Dat kan ik jou hier in dit bericht niet zeggen denk ik.. Het word lastig De moderne techniek kan heel veel, maar sommige dingen zijn toch nog altijd beter live he Martha. Je maakt me nu wel nieuwsgierig, dat wel, ik zit nu die 1968 van je nickname op verschillende manieren uit te spreken, in de hoop dat ik zo in de buurt van je hoogstegenotskreet kan komen. :-)
Wil je hiermee zeggen dat jij ook altijd je nickname uitschreeuwt als je klaarkomt? Dat is geen makkie..
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:37:

Wil je hiermee zeggen dat jij ook altijd je nickname uitschreeuwt als je klaarkomt? Dat is geen makkie..Nee, maar ik zocht een verband tussen die mysterieuze 1968 die niet je geboortejaar was, en je geheime geluidjes. Niet dat ik zo vreselijk nieuwgierig ben hoor, want de betekenis van die 1968 wil ik desnoods best wel even laten rusten. :-)
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 17:37:

Wil je hiermee zeggen dat jij ook altijd je nickname uitschreeuwt als je klaarkomt? Dat is geen makkie..Bij een fijne vriendin laat ik op het ultieme moment trouwens meestal de laatste drie letters van mijn nickname weg...
Zow, zometeen maar eens lekker pizzaatje bakken en dan een vers brood, en vanavond verder online-en ;)
quote:jaakds schreef op 16 oktober 2013 @ 17:28:

[...]

Mmm, sublieme boodschap. Wie Rooss beft en geen striemen op de rug heeft, weet meteen hoe het gesteld is...Of hij is zo lenig dat hij mijn 10 klauwen heeft kunnen omzeilen. In dat geval mag hij blij zijn als hij geen of heel kort haar heeft!
Wat een nuttige boodschap Innote, dank je wel.
quote:jaakds schreef op 16 oktober 2013 @ 17:45:

[...]

Bij een fijne vriendin laat ik op het ultieme moment trouwens meestal de laatste drie letters van mijn nickname weg...Als ik dat doe klinkt het als Oh Roooooo!!!! Stel nou dat de man géén Robert of Robin heet. Dan heb ik een probleem!
Ik heb net gegeten en ga zien wat de avond mij gaat brengen..
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 18:23:

Ik heb net gegeten en ga zien wat de avond mij gaat brengen..Toch niet te veel geilmakende dingetjes gegeten zeker? :-)
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 18:14:

[...]

Als ik dat doe klinkt het als Oh Roooooo!!!! Stel nou dat de man géén Robert of Robin heet. Dan heb ik een probleem!

Klopt niet helemaal he Roossje, je hebt er oooooo-tjes bij gezet :-) En Rooooo heeft ook niet echt een eigen betekenis.

Met "jaa. " is dat anders. Dat is namelijk een kreet die je uitbrengt bij een zogenaamd positief orgasme. Er bestaat overigens ook een negatief orgasme, met de kreet "oooooo neee", en ook een religieus orgasme, met de kreet "oooo my god". Om het super-orgasme dan nog niet te vergeten, met de kreet "ooooo Jaak""

(grapje hoor dames, ik wil niet opscheppen)
Ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn nick niet met Jaaaa begint? Dan had het Jaaacoba ofzo moeten zijn en dat vind ik stom.

Ik kreun wel gewoon, dat is neutraler.
Wat bedoel je met geilmakende dingetjes eten jaakds?

Ik zou niet weten wat nou geil eten is?
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 18:13:

Wat een nuttige boodschap Innote, dank je wel. Naja ik kan hier wel posten dat ik moeilijke vragen kreeg over nagelsporen op mijn rug, en dat "de masseuse ivm mijn rug" niet echt 100% overtuigd ontvangen werd, maar daar heb je niets aan he ;)
quote:innote schreef op 16 oktober 2013 @ 19:46:

[...]

Naja ik kan hier wel posten dat ik moeilijke vragen kreeg over nagelsporen op mijn rug, en dat "de masseuse ivm mijn rug" niet echt 100% overtuigd ontvangen werd, maar daar heb je niets aan he ;)Sinds wanneer laten masseuses nagelsporen achter?
A dirty mind is a joy forever
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2013 @ 19:17:

Ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn nick niet met Jaaaa begint? Dan had het Jaaacoba ofzo moeten zijn en dat vind ik stom.

Ik kreun wel gewoon, dat is neutraler. Dat blijft anders wel een spannend fantasietje, vind ik: trachten te verzinnen waarom iemand een bepaalde nick koos :-)
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 19:46:

Wat bedoel je met geilmakende dingetjes eten jaakds?

Ik zou niet weten wat nou geil eten is?Men beweert toch dikwijls dat bv chocolade een opwekkende werking zou hebben Martha?
quote:DolceStrega schreef op 16 oktober 2013 @ 19:48:

[...]

Sinds wanneer laten masseuses nagelsporen achter? Ehm, nou ja die ene die het alibi was dus he....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven