Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Enya... ik kan me helemaal inleven in jou. Ik begon eind september plotseling te bloeden. Ik was toen rond de 9 weken. Lege vruchtzak. Gelukkig was dat het begin van de miskraam. Met gelukkig doel ik dan op het feit dat ik er niet achter kwam tijdens de 12 weken echo en dat ik toen nog moest gaan wachten tot het op gang zou komen. Ik hoop dat je dit een plekje kan geven en dat je (als je eraan toe bent) snel zwanger bent en dit ook mag voldragen. Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor!
Niets hoeft, paarden wel
Hey meiden,

Allereerst, ontzettend jammer Enya! Maar ik begrijp je keuze erg goed. Doe wat voor jou goed voelt! En als je weer een keer wat wil schrijven, al gaat het maar over koetjes en kalfjes, voel je daarin vrij. Je bent en blijft hier welkom!

Hartje, welkom hier! Leuk dat je mee komt schrijven, wij kunnen wel wat extra schrijfsters gebruiken want dat maakt het nog gezelliger! Hopelijk is het dit keer raak! Je weet het maar nooit

Skylar, wat een beroerd voorstel zeg als je minder wil werken! Ze verspreiden het zo lekker over genoeg dagen! De tijden klinken dan op zich wel goed voor als je alleen kinderen op het basisonderwijs hebt en klaar, maar daar houd het wel bij op Hopelijk kunnen jullie eruit komen!

Cinnamon, spannend!!!! Laat je het hier snel weten (als je zelf iets weet haha)

Dubbeltje Ik blijf duimen voor je! En zo'n baal moment heeft iedereen, en degene die met de trein reist.. 'iets' vaker Lekker hier van je afschrijven hoor!
Hallo dames,

thnx voor de uitleg Skylar, klinkt idd niet echt als 'n pretje. En als 't dan ook nog lastig is op je werk, met al die rondvliegende hormonen kan je dat er dan ook niet echt bij hebben, vervelend hoor! Ik hoop voor je dat je eruit komt komen samen, 't feit dat andere mensen in dezelfde rol wel parttime kunnen werken op normale tijden, geeft hoop, toch? Hoe voel je je nu?

Enya, ik snap dat je er even geen zin in hebt om hier te zijn nu. Het onderwerp waar we allemaal mee bezig zijn, is nu even te pijnlijk voor je. Maar idd, mocht je over een tijdje weer eraan toe zijn om mee te praten, dan staat de deur altijd open voor je!

Hartje, welkom hier. Ik hoop dat je geluk meebrengt uit je vorige topic, wel frustrerend als iedereen om je heen zwanger wordt en jij niet. Hier zitten er nog meer in dezelfde situatie, dus we delen de ervaringen en spanningen gewoon met elkaar hoor! en maar gauw hopen op meer springende poppetjes!

Maar over springende poppetjes gesproken, hoe gaat 't met pippeleurtje? Dit was wel 'n heel sociaal berichtje van je, zonder enige info over jezelf hoop dat alles goed gaat!

Hier vandaag m'n NOD, en.... ik ben nog niet ongesteld... moet wel echt 92873598723589 keer per dag naar de wc dus is elke keer weer spannend, ben er wel veel mee bezig, maar wacht dus tot zondagochtend met testen! houd jullie op de hoogte!
Heyhey!

Haha ja, ik was gisteren vergeten iets over mezelf erbij te zetten en daarna was ik zo moe. Had de kracht er niet meer voor .

Ik ben op het moment moe, moe, moe en ook nog eens moe! Verder pijnlijke borsten, steekjes onderin mijn buik (mijn darmen zullen wel op moeten schuiven haha). Oh, en ben een hormoonbom hihi! En verder hoop ik zo erg dat alles goed blijft gaan! De kans dat het mis gaat is namelijk zo groot, en daar moet ik niet aan denken.

Op mijn werk ben ik er al niet meer zo helder bij dan voor ik zwanger was en dat vind ik wel vervelend. Kan geen 3 dingen meer tegelijk doen, 1 is nou al moeilijk . Het huishouden loopt ook echt achter en manlief springt nu regelmatig bij. Achja, alles voor onze sesamzaad (zo groot was hij een paar dagen geleden hahaha )

Zo, nou lekker een ego post! Groetjes!
Lekker bezig dus Pip! hihi

Cinnamon,

wanneer ga je testen?
Zondagochtend... Duurt nog laaaaaaaaang! Maar manlief is morgen en overmorgen niet thuis en vind t wel leuk om samen te doen... Voorlopig nog even afwachten dus, en ook nog niet ongesteld gelukkig! Spannend!

Pippeleurtje, wat bizar hè, dat iets dat zo klein is (hahaha, sezamzaadje, klinkt echt lief) zo'n impact kan hebben! Neem je rust maar zoveel je kan!
Hallo meiden

Jeuj wat is het hier gezellig druk.

Had alles al bijgelezen maar zal nu even reageren.

Enya ik snap je besluit heel goed. Het is ook allemaal confronterend wat je hier allemaal leest.

Mocht je er over een tijdje weer klaar voor zijn weet dat je dan altijd welkom bent om hier weer mee te schrijven. Ik denk aan je!

Elsy jullie zijn goed bezig in huis. Leuk om dan te zien hoe het langzaam dan af komt.

Biessie wat leuk weer wat van je te horen. Alweer bijna je nod. Hoe voel je je? Heb je het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn?

Pippeleurtje wat balen zeg dat je al zoveel last hebt van allerlei kwaaltjes. En aan dat moe zijn gewoon aan toe geven hoor. Over een paar weken wordt dat wel weer minder.

Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

Cinnamon leuk ook weer iets van jou te horen. Wat spannend is het bij jou zeg. Dat je niet ongesteld bent is natuurlijk heel positief, net zoals je kwaaltjes die je omschrijft. Wel knap dat je kan wachten tot zondag maar ik snap het wel. Natuurlijk doe je een test het liefste samen met je partner (al heb ik het bij de 2e en 3e niet in het bijzijn van mijn man gedaan)

Dubbeltje kop op! De symptomen die je hebt kunnen ook van een zwangerschap zijn. Maar ik snap wel dat je met alles rekening houdt.

Skylar heb je meteen de uitslag gekregen van het bloedprikken? En waar hebben ze precies op geprikt? Klinkt niet echt meer als een fijne werkbare plek waar je nu zit. Maar misschien als je ze confronteert met de werktijden van je collega’s dat er dan wel iets mogelijk is. Ik hoop het in ieder geval wel voor je.

Hartje welkom hier! Tuurlijk mag je meeschrijven, gezellig juist.

Jou nod komt er ook al aan, spannend. Merk je al iets?

Met mijn voet gaat het gelukkig een heel stuk beter. Heb ook bijna 3 dagen op de bank gehangen en dat heeft me wel goed gedaan. Heb gister het verband er af mogen halen en dat scheelt ook weer.

In een eerder berichtje schreef ik dat het weekend mijn nod is. Hoe ik daarbij kom weet ik niet want mijn nod is pas dinsdag. Nog langer wachten haha. Maar zoals ik al schreef denk ik niet dat het raak is deze maand daarvoor hebben we denk ik niet genoeg seks gehad.

Verder hebben we hier nog wel een paar leuke dingen voor de boeg de komende dagen. Even wat schade in halen nu ik de eerste helft van de vakantie niets met de jongens heb kunnen doen.

Morgenmiddag is mijn man vrij en dan gaan we naar een binnenspeeltuin. Zaterdag moet de oudste eerst voetballen en dan gaan we ’s middags naar de bios en daarna nog een verjaardag. Zondag willen we naar een pretpark gaan en dan daarna nog naar een verjaardag.

Dus toch nog wel genoeg afleiding.

Zo en dan ga ik nu met de jongens een appeltaart bakken. Mmmm jammie. Voordeel is dan ook dat het huis zo lekker ruikt.
Gezellig meiden! Moet helemaal wennen dat er na een werkdagje allemaal berichtjes zijn geschreven leuk!

@pippeleurtje, leuk dat je zwanger bent! Paar weekjes zo te lezen, en de kwaaltjes beginnen al te beginnen zie ik. Lijkt me wel vervelend, maar ook een goed teken! Heb je het al met iemand gedeeld? Of houden jullie het nog even voor je. Wat doe je voor werk als ik vragen mag? En sesamzaadje hahaha leuk verwoord!

@cinnamon, spannend zondag!!!!! Ik snap wel dat je wilt wachten tot manlief thuis is.. Zou ik ook doen hoor. Ik duim voor je! Dat je nog niet ongesteld bent is al een goed teken!!

@tinus, zie dat je iets met je voet hebt! Gelukkig gaat net beter. Wat had je precies? Heb geen zin om 12 paginas te zoeken haha

Dinsdag is ook al snel toch! Zo voor bij joh en met een vroege test kan je misschien al eerder testen, of wacht je netjes hihi

Lekker appeltaart! Krijg er trek van!

@hier, hier zondag nod.. Ik ga zaterdagnacht een weekje op vakantie dus ga zaterdag alvast testen. Ik hoop op een mooi vakantie begin! Al moet ik dan wel een goede smoes bedenken waarom ik gen alcohol drink (gaan met familie) en anders ongesteld op vakantie, waar ik nu al tegenop zie. Niet echt lekker in de zon en in het water.. Bah

Ik voel nog vrij weinig.. Ten opzichte van de afgelopen 5 maanden terug waarin ik van alles voelde! Maar jullie zien het, zwanger ben ik nog niet dus het zegt allemaal niks. Al had ik gister (sorry voor de details) een klein beetje bruin slijm.. Achjaaaa we zien het allemaal maar weer..ik ben deze maand erg nuchter nog
Kwaaltjes.. Ik zie die kwaaltjes niet als vervelend, eigenlijk vind ik het super leuk (nog wel ). Ben enorm dankbaar dat ik zwanger mag zijn! Haha ja sesamzaadje Ik las het ergens, moest heel hard lachen en het is toen blijven hangen! Nu word ie even zo genoemd hehe!

Cinnamon, nog niet ongesteld! Das misschien wel een heel goed teken Ik zal geduldig mee wachten tot zondag haha!

Tinus, fijn dat het met je voet beter gaat! En jullie hebben leuke plannen in het vooruitzicht, lekker van genieten!

Hartje, geniet van je vakantie!! Heerlijk een weekje weg! Hopelijk neem je goed nieuws mee :D
Was dat bij Missjs en Feamboos ook niet zo, net voor/tijdens de vakantie zwanger raken? Trouwens, ik ga over n week ook op vakantie dus wie weet... Ik zie n patroon!

Wij gaan voor onze vakantie terug naar NL, wonen nu in t buitenland, en gaan dus iedereen weer zien, vrienden, familie etc... En dan dus ook blijven slapen bij ouders, die ook wel van n borrel houden... Ik normaal ook wel, dus moet nog even uitvogelen welk excuus 1,5 week stand houdt. Hartje als je tips hebt, ik hoor t graag! ;)

Tinus, appeltaart gelukt? Lekker hoor! En beterschap met je voet! En dinsdag is al bijna hoor, zeker als ik je weekendplannen zo n beetje lees! Ik duim voor je!

Fijn dat je zo positief bent Pip! Wanneer ga je t vertellen, en hoe, weet je dat al?

Hier nog geen verandering...jeuj! Fijne avond allemaal, wij gaan uit eten, maar ik rijd, dus excuus is geregeld ;)
Hoi allemaal,

Ik ben helaas gister weer ongesteld geworden... Baal stevig, maar goed we gaan verder naar ronde 7! Zal binnenkort de tabel even aanpassen, ben nu mobiel.
Nou cinnemom, ik hoop dat wij dat patroon voortzetten hahaha

Ik xat zelf te denken om te zeggen dat ik blaasontsteking heb en antibiotica slik? Waarbij ik geen drank mag? Verder dan dit kwam ik nog niet echt haha als er iemand met een tip is? Hij is welkom!

Eetse vanavond, autorijden blijft altijd het beste excuus.

Balen biessie dat je ongestleld bent geworden! :(
Smoesjes om niet te hoeven drinken:

- geen zin

- antibiotica

- gezonder willen leven

- afvallen

- moe/druk

- afgelopen weekend (laatste tijd) te veel gedronken, nu even minderen

- weddenschap met bijv vriend dat je echt wel een maand zonder alcohol kunt

Hopelijk kunnen we allemaal snel gewoon zeggen dat we niet drinken omdat we zwanger zijn!
Hartje ik kreeg afgelopen zondag ineens ontzettende pijn in mijn voet. Kon er niet meer op staan. Ben naar de huisartsenpost gegaan en heb een peesontsteking.

En met testen wacht ik netjes. Of ik moet weer een heel gek gevoel krijgen dat ik NU moet testen net als bij de 2e en 3e. Werd toen ineens heel onrustig van binnen en moest toen echt testen en toen bleek ik dus ook zwanger te zijn.

Wat lekker een weekje op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Dat probleem van geen alcohol heb ik niet want ik drink nooit, dus daaraan zal het hier nooit opvallen. Succes met het verzinnen van een smoes.

Pippeleurtje fijn te lezen dat je de kwaaltjes nog niet als vervelend ervaart. Komt nog wel haha als je dadelijk weken aan een stuk allerlei kwaaltjes hebt. Ik wilde bij de eerste ook niet klagen want ik was allang blij dat ik na 18 maanden zwanger was. Maar kon toch ook wel even flink balen hoor als ik voor de zoveelste dag op rij weer met mijn hoofd in een emmer hing. Maar allemaal voor het goede doel.

Cinnamon dus jij ook al op vakantie, Leuk zeg je familie weer zien. Hoevaak zien jullie elkaar? Jij ook succes met het verzinnen van en smoes.

En wat super zeg dat er nog steeds niks te bekennen is.

Heb je lekker gegeten?

Biessie wat vervelend dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel voor jou. Op naar ronde 7. Het geluksgetal hopelijk brengt het jullie ook geluk.

Voor de zwangeren onder ons. Zijn jullie al uit de naam/namen voor jullie kindje. En zouden jullie die hier ook vermelden of houden jullie die voor jullie zelf?

Ik ben namelijk altijd heel benieuwd naar namen.

Wij hebben onze jongens namen gegeven die je niet zo heel vaak hoort en ik moet zeggen als er hier nog ooit een jongetje bij komt dan wordt het nog lastig met het bedenken van een naam want alles wat ik opper wordt afgekeurd door manlief.

Voor een meisje is het wat makkelijker al hadden we bij alle jongens ook een andere meisjesnaam. En ook hier zijn een heleboel namen die manlief helaas niet mooi vindt.
Hee allemaal!

Biessie wat jammer... Stevig balen. Hoop net als Tinus dat het geluksgetal 7 zijn naam eer aandoet.

Welkom Hartje, gezellig dat je hier mee komt schrijven! Ik ken het andere topic ook en daar worden inderdaad in rap tempo mensen zwanger. Fijne vakantie alvast! En hoop dat je zaterdag positief test!

Qua smoesjes om niet te hoeven drinken sluit ik me aan bij Biessie . En zelf voel ik me beter als ik niet (veel) drink, energieker, fitter, lekkerder in mijn vel. Dat vind ik eigenlijk geen smoes, maar zelfs een hele goede reden! Neemt niet weg dat ik graag een wijntje lust hoor. Maar vind 'daar voel ik me lekkerder/beter bij' altijd wel een handige om paraat te hebben.

Fijn Tinus dat het weer beter gaat met je voet. Hoop dat de appeltaart goed gelukt is, die geur van bakken in huis is inderdaad heerlijk knus. Veel plezier met alle leuke dingen de komende dagen!

Cinnamon, wat spannend!!!! Zondag pas testen, argh! Je houdt ons ook in spanning . Houden de symptomen aan?

Pip, je klinkt erg blij inderdaad :D, evengoed sterkte met de kwaaltjes!

Wie vergeet ik nog?? Elsy, Skylar, Pier, Bentbootje? Zwangere Ladies? *zwaai*!

Hier alles best wel rustig. Ik ben voor het laatst 17 september ongesteld geworden, na een cyclus van 35 dagen. Dus mijn NOD is tussen nu en de 23e, zo'n beetje. Afgelopen week heeft een scala aan PMS klachten de revue gepasseerd, pijnlijke borsten, buikpijn, humeurigheid. En op dit moment voel ik eigenlijk niks bijzonders. Beetje gevoelige borsten. Aan de ene kant ga ik uit van een naderende menstruatie. Maar sluit niet uit dat ik dit weekend een test doe want meestal gaat de nieuwsgierigheid toch te erg branden!

Herfstblues zijn wel weer een beetje gezakt gelukkig . Op dit moment wordt er bij ons in huis ook geklust, we krijgen een inbouwkast in de slaapkamer! Hij is bijna klaar, jippie.
Hey meiden,

hoe gaat 't met iedereen? allemaal lekker weekend aan het vieren?

Biessie, wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! inderdaad gewoon doorgaan, maar is niet leuk, snap ik! Thnx voor de smoezenlijst, ik denk dat ik bij afvallen blijf...

Hartje - antibiotica kan ook altijd 'n goed excuus zijn. Moet je wel 'n kwaaltje faken alleen, dat vind ik wel lastig, je moet echt gaan liegen tegen mensen die dicht bij je staan... maargoed, 't is inderdaad maar tijdelijk. Alleen op vakantie zit je wel continue met anderen op je lip dus ze kunnen je (als ze willen ) wel altijd in de gaten houden...

Tinus, wat bizar dat je dan ineens zo'n gevoel krijgt, dat 't raak is...nu nog niets van dat gemerkt? en hoe gaat 't met je voet? Wij hebben 't al vaak over namen gehad, maar dat was altijd meer abstract, nu kan 't wel eens voor 't echie zijn, dus gaan we er nog even goed over nadenken. Maar houd de namen toch liever voor mezelf, sorry!

wij gaan een keer of 5, 6 per jaar naar NL, maar eigenlijk meestal voor korte bezoekjes, nu blijven we echt bijna 2 weken, dus dat is wel fijn, om wat meer tijd te hebben om iedereen te zien en spreken.

Dubbeltje, goed om te horen dat je wat vrolijker bent, jeuj! En 'n inbouwkast in de slaapkamer, nice! Ik moet volgens mij ook maar iets te klussen vinden om 'n beetje mee te kunnen praten hier en ook dit weekend testen, spannend! Heb je die kwaaltjes die je opnoemde normaal ook, of voelt 't nu anders dan anders?

Hier nog alles onveranderd, nu 2 dagen overtijd, jeuj! als ik zondag ga testen moet er toch wel iets af te lezen zijn aan de test, toch? De HCG waarden zijn dan hopelijk hoog genoeg als ik echt zwanger ben? voel me weer echt 'n groentje, hih! Fingers crossed, ik houd jullie op de hoogte! Fijn weekend!
Oeh cinnamon, spannend! Je kunt testen vanaf je NOD, al geeft bijv de kruidvat test 2a3 dagen eerder wel een betrouwbare uitslag. Zondag moet hij dus zeker een goede uitslag geven. Wat knap dat je zo lang kunt wachten! Ik duim voor een positieve test!
Even snel een berichtje van mijn kant.

Ik verlies sinds vandaag oud bloed dus helaas deze maand is het weer niet raak. Ik had er al wel rekening mee gehouden omdat we niet vaak seks gehad hebben maar als je dan toch ongesteld wordt is het toch weer even een teleurstelling.
Ahhhh Tinus, balen hoor! Dikke knuffel!
En Biessie, thnx voor je toelichting!!!
Bliessie, thanks voor de tips!

@tinus, jeetje, zo ineens een peesontsteking! Ik heb wel al namen bedacht, maar ik denk dat als het ecbt zo is je toch weer extra gaat nadenken..

@dubbeltje, ooja ik herken je nu van het topic! Ja iedereen werd daar zo snel zwanger, ik werd er erg onzeker van! En warem toen echt nog maar 3 maanden bezig ofzo! Spannend dat je rond je nod zit! We duimen!

@cinnemon, aah je woont in het buitenland? Waar woon je precies? Leuk dat je zovaak nog naar NL gaat. En jeeeetje wat spannend dat je overtijd bent! Ik duim hard voor je!

Hier net getest, en jawel negatief again... Had het wel verwacht, maar ook weer niet. Blijft vervelend en teleurstellend. Maar ach, laat eerst die ongesteldheid maar doorbreken.. Smoesjes hief ik dus niet echt te verzinnen.. Laat ik dat maar positief bekijken dan!
Hartje, we zitten in hetzelfde schuitje - ook ik heb vandaag negatief getest en wacht nu ongesteldheid af. BAH! Dikke vette baal... Maar ja, niks aan te doen. Ben wel 'blij' (hoewel dat lulliger klinkt dan ik bedoel) dat er hier meerdere zijn bij wie het niet gelijk raak is, want inderdaad van het andere topic begon ik ook meer aan mezelf te twijfelen... Nou ja, heb nu maar weer even een wijntje ingeschonken voor mezelf. Maar vriend moest wel weer even op me inpraten vanochtend dat dit dus niet per se betekent dat we voor eeuwig onvruchtbaar zijn...

Cinnamon, 2 dagen overtijd inmiddels! Dat gaat de goede kant op! Spannend morgen... Ik duim ook nog even door hoor! En om jouw vraag te beantwoorden, het is elke maand beetje anders hier wat ik voel. Ik merk nu wel heel erg mijn borsten bijvoorbeeld en steken in mijn buik, het is allemaal wat meer dan normaal, zeg maar. Daarom begon ik ook stille hoop te krijgen. Er is nog een kleine kans dat ik te vroeg getest heb, maar ga er maar niet vanuit.

Hee Tinus, jammer. Ook voor jou teleurstelling.
Woehoe cinnamon! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Cinnamon! Wat goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven