Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
quote:amarna schreef op 17 oktober 2013 @ 11:40:

Die lijklucht in het appartement (toch? of elders?) kan te verklaren zijn doordat er een dode muis gelegen heeft. Ergens onder een kast of zo. Appartementen worden niet altijd even grondig schoongemaakt. Dat zou ook bloedsporen verklaren, zoals ik hier gisteren ook al meldde.Nou, de betreffende hond zou in staat zijn onderscheid te maken tussen een dierlijk overschot qua geur of menselijk. Ik vraag me af hoe ze die hond dat verschil geleerd hebben..
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 17 oktober 2013 @ 16:13:

[...]

Nou, de betreffende hond zou in staat zijn onderscheid te maken tussen een dierlijk overschot qua geur of menselijk. Ik vraag me af hoe ze die hond dat verschil geleerd hebben..zie een paar antwoorden hierboven. Het waren op lijklucht van mensen getrainde honden, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn vraag stelde.
quote:Star schreef op 17 oktober 2013 @ 15:57:

Ja, creche voor vakantiegangers heb ik begrepen. Vrij normaal naar het schijnt onder Britse vakantiegangers.

Kennelijk.

Ik ken alleen Nederlandse crèches en die gaan mééstal tegen zes uur dicht, hoewel er ook schijnen te zijn waar je je kind al om zeven uur 's ochtends kunt brengen en tegen 7-en 's avonds weer ophalen.

Dat een crèche om 9 uur nog open zou zijn 's avonds, dat kende ik niet. Vond het even opmerkelijk dat een vader om 9 uur 's avonds nog eens een kind van een crèche ging ophalen. Maar goed, dat zal dan wel zo zijn dat het met een vakantie crèche heel normaal is.
In die krantenstukjes staat niets vermeld over het feit dat die Ierse man Gerry McCann op tv met een van zijn andere kinderen in zijn armen van een vliegtuigtrap af zag komen en hem onmiddellijk herkende als de man met het kindje in pyama die hij om 22.00 zag lopen. Waar heb ik dat gehoord? In Opsporing Verzocht of vertelde Peter R. dit?
quote:shahla schreef op 17 oktober 2013 @ 16:13:

[...]

Nou, de betreffende hond zou in staat zijn onderscheid te maken tussen een dierlijk overschot qua geur of menselijk. Ik vraag me af hoe ze die hond dat verschil geleerd hebben..

Veel eerder in dit topic legde iemand uit dat mensen een andere lucht afscheiden dan dieren.

Hoe je een hond dat leert? Ja dat weet ik niet hoor. Misschien even de politiehondenschool bellen?
quote:Star schreef op 17 oktober 2013 @ 15:59:

[...]

O absoluut ongeloofwaardig!Als de politie dit zelf verzonnen zou hebben om een dader uit de tent te lokken, had ik toch verwacht dat ze met iets zouden komen waar een eventuele dader ook ín zal trappen? Als ik een dader was, zou ik als ik zoiets op tv zag, zeggen 'yeah, right, nice try guys, won't work out'. En als die persoon wel echt bestaand is en zelf met dit verhaal op de proppen is gekomen, zou ik als politie dit niet zo serieus nemen. Niet voor waar aannemen.
quote:amarna schreef op 17 oktober 2013 @ 16:23:

In die krantenstukjes staat niets vermeld over het feit dat die Ierse man Gerry McCann op tv met een van zijn andere kinderen in zijn armen van een vliegtuigtrap af zag komen en hem onmiddellijk herkende als de man met het kindje in pyama die hij om 22.00 zag lopen. Waar heb ik dat gehoord? In Opsporing Verzocht of vertelde Peter R. dit?Het was een foto in een krant van vader met kind. Peter R vertelde dit. Ik vond OV erg summier met de info. De ouders werden sowieso nergens van verdacht, daar werd op gehamerd bij OV.
quote:amarna schreef op 17 oktober 2013 @ 16:16:

[...]

zie een paar antwoorden hierboven. Het waren op lijklucht van mensen getrainde honden, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn vraag stelde.Die berichten heb ik gelezen maar ik lees toch echt nergens hóe ze dat verschil tussen mens en dier aan zo'n hond leren.
Amarna, dat staat allemaal in het boek van de Portugese rechercheur. Dat boek had Peter ook bij zich.

Hier kun je het helemaal lezen.

http://www.mccannfiles.com/id271.html
quote:amarna schreef op 17 oktober 2013 @ 16:23:

In die krantenstukjes staat niets vermeld over het feit dat die Ierse man Gerry McCann op tv met een van zijn andere kinderen in zijn armen van een vliegtuigtrap af zag komen en hem onmiddellijk herkende als de man met het kindje in pyama die hij om 22.00 zag lopen. Waar heb ik dat gehoord? In Opsporing Verzocht of vertelde Peter R. dit?

Dat heb ik destijds, jaren geleden eens gelezen of gezien.

Dat verklaarden ze toen zelf. Toen ze de vader uit het vliegtuig zagen komen met een van de tweeling in zijn armen ze herinnerd werden aan die man die op dezelfde manier een kind vast had en die ze toen op die avond tegen waren gekomen. In hun beleving was het dezelfde man.
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:23:

[...]

Veel eerder in dit topic legde iemand uit dat mensen een andere lucht afscheiden dan dieren.

Hoe je een hond dat leert? Ja dat weet ik niet hoor. Misschien even de politiehondenschool bellen?

Waarom zou ik?

Iemand zegt hier dat het al uitgelegd is in dit topic wat ik vroeg. Dat is dus gewoon niet zo.
http://www.mccannfiles.com/id271.html

The Smith sighting
Linkje is niet goed.

Even kijken bij 'latest news' linksboven en dan naar beneden scrollen. Daar komt de foto op de vliegtuigtrap en daar kun je het hele verhasl lezen.
Zoiets is echt verschrikkelijk. Ik weet nog dat die ouders in het begin beschuldigd werden. En ze hebben nooit geweten wat er ooit met haar is gebeurd, en dat weten ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Je zou de ouders maar zijn, dan zou je ook willen dat ze het opnieuw openen, in de hoop dat ze meer te weten komen.

Ik hoop dat er snel meer bekend word voor familie van dit meisje.En heel misschien voor het meisje zelf ook nog, Misschien is ze ontvoerd door een gezin wat zelf geen kinderen kon krijgen oid, dat zie je ook vaker. En dan word ze daar nu opgevoed
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:shahla schreef op 17 oktober 2013 @ 16:27:

[...]

Die berichten heb ik gelezen maar ik lees toch echt nergens hóe ze dat verschil tussen mens en dier aan zo'n hond leren.http://www.technology.org ... ffer-dogs-to-smell-death/
En maar goed ook dat ze honden trainen op alleen mensenlijklucht. Zo'n hond zou het maar druk krijgen als ie moest aanslaan op elk dood muisje, ratje, eekhoorntje, vogeltje etc
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alles over de twee honden

http://www.mccannfiles.com/id157.html
Mijn mening is dat het een geplande ontvoering was. Het appartement was makkelijk in te komen vanaf de straatkant. Ik heb opsporing verzocht niet gezien maar wel crimewatch en daar werd vermeld van inbraken in het desbetreffende appartement een paar weken voordat de McCanns op vakantie gingen maar de daders zijn nooit gevonden.

Heb nooit getwijfeld aan de onschuld van de ouders .

Heb wel het vermoeden dat madeleine kort naar haar verdwijning is vermoord vanwege alle commotie .
Er waren geen sporen van braak en de shutters waren alleen van binnen te openen. Ook geen vingerafdrukken, alleen van Kate.

De patiodeuren waren niet op slot, wat wel raar is.
Er waren geen sporen van een geforceerde inbraak.

En handschoenen laten geen vingerafdrukken na.

Ja de patiodeur niet op slot doen is in mijn mening ook vreemd.
quote:wished- schreef op donderdag 17 oktober 2013 16:43 Zoiets is echt verschrikkelijk. Ik weet nog dat die ouders in het begin beschuldigd werden. En ze hebben nooit geweten wat er ooit met haar is gebeurd, en dat weten ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Je zou de ouders maar zijn, dan zou je ook willen dat ze het opnieuw openen, in de hoop dat ze meer te weten komen.

Ik hoop dat er snel meer bekend word voor familie van dit meisje.En heel misschien voor het meisje zelf ook nog, Misschien is ze ontvoerd door een gezin wat zelf geen kinderen kon krijgen oid, dat zie je ook vaker. En dan word ze daar nu opgevoed Heb jij de afgelopen dagen dit topic gevolgd ?
De patiodeur was niet op slot omdat de ouders deze deur gebruikten om vanuit de tapasbar in het huis te komen. De avonden voordien gebruikten ze de voordeur met een sleutel maar ze waren bang dat dit geluid de kinderen zou wakker maken.

Bron: BBC, guardian, wiki, Leveson.
Gerald heeft zelf aan de politie verklaard dat hij juist wel met een sleutel via de voordeur ging terwijl een getuige, een van de vrienden, hem via de patio zag komen. Is toch ook raar.
Het zal mij niks verbazen als dit meisje ontvoerd is, gelijk op de boot is gezet naar Marokko en ergens aan een sheik in Irak ofzo verkocht is.
The statement of Mrs. Fenn (living above 5A)

She states that on the day of the 1st May 2007, when she was at home alone, at approximately 22H30 she heard a child cry, and that due the tone of the crying seemed to be a young child and not a baby of two years of age or younger.

Apart from the crying that continued for approximately one hour and fifteen minutes, and which got louder and more expressive, the child shouted "Daddy, Daddy", the witness had no doubt that the noise came from the floor below. At about 23H45, an hour and fifteen minutes after the crying began, she heard the parents arrive, she did not see them, but she heard the patio doors open, she was quite worried as the crying had gone on for more than an hour and had gradually got worse.

Bron: Mrs Fenn official police statement
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven