Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, niet van mijn broek Jaakds

Maar mijn broekje wordt meer een slootje... Gezellig met een tentje erbij...
Ieuw!! Gaat het ineens over tenten en slootjes hiero. Ik kan niet wegdrijven op een forum aan de hand van berichtjes of uiterlijke beschrijvingen. Eerst sien dan geloovuh.
quote:sim33 schreef op 17 oktober 2013 @ 23:45:

Nou, niet van mijn broek Jaakds

Maar mijn broekje wordt meer een slootje... Gezellig met een tentje erbij...Met Martha in een tentje het slootje laten overstromen :-)
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 23:55:

Eerst sien dan geloovuh.Daar heb je gelijk in. The proof of the pussy is eating it. (of was het de proof of the pudding?) :-)
Nee hoor, pussy dekt de lading. And lovin' it
quote:Rooss4 schreef op 18 oktober 2013 @ 00:01:

Nee hoor, pussy dekt de lading. And lovin' it Dat denk ik niet Rooss. Ik denk eerder dat mijn lading de pussy zou dekken :-)
Dat zeg ik toch! Pussy dekt de lading en of dat nou die van jou is of elders iets, dat heb ik niet begrenst hè?
Begrenzen, daar doen we niet aan mee he Rooss. Dat is iets voor de snelheid van vrachtwagens, begrenzen.

Maar als Martha irl is zoals ik, afgaande op haar berichtjes, denk dat ze is, dan weet ik niet eens of ik bij haar de pussy wel zou halen. Waarschijnlijk is het al gebeurd als ze met haar bilspleet of met haar borsten tegen mijn arme stijverd begint aan te rijden :-)
Heb je na al die jaren je schietgeweer nog steeds niet onder controle Jaak?

Soms lijkt het me wel lekker, zo effe van hoppetee klaarkomen. Dat behelst bij mij toch iets meer mannelijke vaardigheden vrees ik.
Controle heb ik normaal wel hoor. Maar soms schiet het elastiekje al eens door he. Ik word ook helemaal niet geil van bijvoorbeeld wat er hier geschreven wordt, maar ik denk dat bij een ontmoeting irl de opgebouwde spanning en nieuwsgierigheid toch behoorlijk opwindend werken. Gesteld dat de klik er is natuurlijk, want dat valt erg moeilijk uit berichtjes te voorspellen.
quote:jaakds schreef op 17 oktober 2013 @ 23:16:

[...]

Ik heb zo de indruk dat jij heel fijn geil kan worden van een man die subliem je triggerpuntjes kent :-) Daf is beslist voor de partner zelf ook wel super.

Je indruk is goed jaak.

Je kan me zo nat maken met berichtjes.. ikzit mezelf als het ware op te vreten tot diegene thuis komt..
quote:innote schreef op 17 oktober 2013 @ 23:26:

[...]

Je zei net hongerig te zijn ;)Ik ben altijd hongerig..
quote:jaakds schreef op 17 oktober 2013 @ 23:31:

[...]

Zou ze worst lusten?

(beetje seksistische humor in het openbaar)Wat denk je? En ja, dit bedoel ik.. mmm..
quote:martha1968 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:08:

[...]

Wat denk je? En ja, dit bedoel ik.. mmm..Wat ik denk? Dat je dan een bofkont bent, want door dergelijke berichtjes is de kans behoorlijk dat de worst alleen maar groter wordt, en dan valt er meer aan te smullen :-)
quote:martha1968 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:05:

[...]

Je indruk is goed jaak.

Je kan me zo nat maken met berichtjes.. ikzit mezelf als het ware op te vreten tot diegene thuis komt..

Nu al nat en dan nog wachten... Dat red je nooit Martha. Haal er toch gewoon even een vingertje door, dat lucht op, en tegen dat je straks gezelschap hebt, staat je kacheltje vast alweer roodgloeiend :-)

(waarom woont zo een Martha nooit bij mij om de hoek? Een medemens helpen is toch een goede daad, niet )
quote:martha1968 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:07:

[...]

Ik ben altijd hongerig..Zin in een uitgebreid beffet?
Ik kan zelf ook goed koken :-)
quote:martha1968 schreef op 18 oktober 2013 @ 11:54:

Ik kan zelf ook goed koken :-)Enne....wat maak jij dan het liefst...klaar, Martha?
Lieve geile Martha antwoord niet...

Maar hebben vandaag al iemand klaar gemaakt?
Nope. En gaat helaas ook niet gebeuren ook.....
Waarom niet? Geen partner..??
Op vakantie met familie en idd geen partner,
quote:zijenhij schreef op 18 oktober 2013 @ 22:34:

Op vakantie met familie en idd geen partner,Maar "iemand" kan ook jezelf zijn toch, zijtje?
quote:innote schreef op 19 oktober 2013 @ 11:43:

[...]

Maar "iemand" kan ook jezelf zijn toch, zijtje?Ik vind dat niet echt sex. Dan heb ik dus elke dag sex... Nou daar denk ik toch wel heel anders over...
quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 12:26:

[...]

Ik vind dat niet echt sex. Dan heb ik dus elke dag sex... Nou daar denk ik toch wel heel anders over...

Wees blij dat je er geen moeite mee hebt iedere dag te masturberen ;) Er zijn volksstammen vrouwen die oprecht menen "dat dat niet hoort voor een keurige vrouw".

De geestelijke mishandeling die die hebben moeten ondergaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven