Seksklets 50!
vrijdag 18 oktober 2013 om 00:22
Begrenzen, daar doen we niet aan mee he Rooss. Dat is iets voor de snelheid van vrachtwagens, begrenzen.
Maar als Martha irl is zoals ik, afgaande op haar berichtjes, denk dat ze is, dan weet ik niet eens of ik bij haar de pussy wel zou halen. Waarschijnlijk is het al gebeurd als ze met haar bilspleet of met haar borsten tegen mijn arme stijverd begint aan te rijden
Maar als Martha irl is zoals ik, afgaande op haar berichtjes, denk dat ze is, dan weet ik niet eens of ik bij haar de pussy wel zou halen. Waarschijnlijk is het al gebeurd als ze met haar bilspleet of met haar borsten tegen mijn arme stijverd begint aan te rijden
vrijdag 18 oktober 2013 om 00:52
Controle heb ik normaal wel hoor. Maar soms schiet het elastiekje al eens door he. Ik word ook helemaal niet geil van bijvoorbeeld wat er hier geschreven wordt, maar ik denk dat bij een ontmoeting irl de opgebouwde spanning en nieuwsgierigheid toch behoorlijk opwindend werken. Gesteld dat de klik er is natuurlijk, want dat valt erg moeilijk uit berichtjes te voorspellen.
vrijdag 18 oktober 2013 om 09:05
quote:jaakds schreef op 17 oktober 2013 @ 23:16:
[...]
Ik heb zo de indruk dat jij heel fijn geil kan worden van een man die subliem je triggerpuntjes kent
Daf is beslist voor de partner zelf ook wel super.
Je indruk is goed jaak.
Je kan me zo nat maken met berichtjes.. ikzit mezelf als het ware op te vreten tot diegene thuis komt..
[...]
Ik heb zo de indruk dat jij heel fijn geil kan worden van een man die subliem je triggerpuntjes kent
Je indruk is goed jaak.
Je kan me zo nat maken met berichtjes.. ikzit mezelf als het ware op te vreten tot diegene thuis komt..
vrijdag 18 oktober 2013 om 09:47
vrijdag 18 oktober 2013 om 09:54
quote:martha1968 schreef op 18 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Je indruk is goed jaak.
Nu al nat en dan nog wachten... Dat red je nooit Martha. Haal er toch gewoon even een vingertje door, dat lucht op, en tegen dat je straks gezelschap hebt, staat je kacheltje vast alweer roodgloeiend
(waarom woont zo een Martha nooit bij mij om de hoek? Een medemens helpen is toch een goede daad, niet )
[...]
Je indruk is goed jaak.
Nu al nat en dan nog wachten... Dat red je nooit Martha. Haal er toch gewoon even een vingertje door, dat lucht op, en tegen dat je straks gezelschap hebt, staat je kacheltje vast alweer roodgloeiend
(waarom woont zo een Martha nooit bij mij om de hoek? Een medemens helpen is toch een goede daad, niet )
zaterdag 19 oktober 2013 om 12:52
quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 12:26:
[...]
Ik vind dat niet echt sex. Dan heb ik dus elke dag sex... Nou daar denk ik toch wel heel anders over...
Wees blij dat je er geen moeite mee hebt iedere dag te masturberen
Er zijn volksstammen vrouwen die oprecht menen "dat dat niet hoort voor een keurige vrouw".
De geestelijke mishandeling die die hebben moeten ondergaan....
[...]
Ik vind dat niet echt sex. Dan heb ik dus elke dag sex... Nou daar denk ik toch wel heel anders over...
Wees blij dat je er geen moeite mee hebt iedere dag te masturberen
De geestelijke mishandeling die die hebben moeten ondergaan....