Masterchef Australie 2013
maandag 14 oktober 2013 om 18:59
Ik ben helemaal happy met die Heston week.
Vandaag geweldig wat hij weer temaken in zo`n korte tijd. Prachtige gerechten toch weer.
Vandaag viel Richi (schrijf je zijn naam zo?) een beetje tegen. Die sneeuwpop vond ik niets.
Vandaag geweldig wat hij weer temaken in zo`n korte tijd. Prachtige gerechten toch weer.
Vandaag viel Richi (schrijf je zijn naam zo?) een beetje tegen. Die sneeuwpop vond ik niets.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 14 oktober 2013 om 19:03
quote:mandylion schreef op 14 oktober 2013 @ 19:02:
Leuk voor Daniel, dat hij mee mag met Heston.
Die wordt ook steeds beter heIn het begin was hij mij helemaal niet opgevallen. Laatst pas met het geweldige ontbijt gerecht.
Leuk voor Daniel, dat hij mee mag met Heston.
Die wordt ook steeds beter heIn het begin was hij mij helemaal niet opgevallen. Laatst pas met het geweldige ontbijt gerecht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 18 oktober 2013 om 08:09
zondag 20 oktober 2013 om 17:15
dinsdag 22 oktober 2013 om 00:54
woensdag 23 oktober 2013 om 15:29
quote:Leaf schreef op 22 oktober 2013 @ 14:53:
Ahhhh, Lynton gisteren...ik had hem zo willen knuffelen
Als ik even puberaal wegdroom zie ik mezelf al naar Australie vertrekken om daar samen met Lynton lang en gelukkig te leven
Kun je als je daar bent tegen Manu zeggen dat ik op hem wacht.
Dat accent.
Ahhhh, Lynton gisteren...ik had hem zo willen knuffelen
Als ik even puberaal wegdroom zie ik mezelf al naar Australie vertrekken om daar samen met Lynton lang en gelukkig te leven
Kun je als je daar bent tegen Manu zeggen dat ik op hem wacht.
Dat accent.
woensdag 23 oktober 2013 om 22:37