Domme dingen

18-10-2013 16:43 40 berichten
Ik was al zeker een anderhalf uur op zoek naar een topic waarin een vrouw vertelde dat ze er net achter was gekomen dat haar man een meisje van 22 zwanger had gemaakt. Ik wilde graag weten hoe het was afgelopen dus heb ik me rot gezocht. Topic was nergens meer te vinden. Teleurgesteld ben ik naar de wc gegaan en wat ligt er daar op de boekenplank? Het boek dat ik gister las! Het verhaal stond daar in, ik heb het nooit op viva gelezen! Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan.

Doen jullie ook wel eens domme dingen? Vertel, dan voel ik me eventjes wat minder dom en kunnen we samen lachen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een vuilnisbak waar je op de klep drukt om hem te openen. Sta ik gisteren naast de vuilnisbak op het aanrecht te drukken! Was zo raar!

Of: hadden op vakantie een auto gehuurd en ik kreeg hem maar niet in zijn achteruit. Zegt mijn vriend: misschien even de koppeling intrappen?

Pfffff! Stom!
Mijn auto is weleens uit de parkeergarage gestolen!

Nou ja, 'gestolen' is niet helemaal het goede woord.

Wij liepen gewoon een verdieping te laag te zoeken, zeg maar......
In mn jeugd midden in de nacht in paniek t huis doorgerend op zoek naar lievelingsknuffel, had hem gewoon vast.

Telefoon kwijt, man hele huis overhoop halen maar ik zit erop.

De verkeerde op zn kont slaan in een overvolle winkel.

En nog veeeeeel meer!
Oh ja, pas nóg een akkefietje met mijn auto.

Was op de parkeerplaats van de supermarkt.

Ik heb centrale deurvergrendeling, en drukte op m'n sleutel om de deuren te openen. Alleen gebeurde er helemaal niets. Nog een paar keer drukken, maar niks hoor. Daar baalde ik erg van, want zo'n sleutel laten vervangen is een duur geintje.

Gelukkig hoefde dat uiteindelijk ook niet, want ik bleek met m'n snuggere hoofd gewoon bij de verkeerde auto te staan
quote:roosv1989 schreef op 18 oktober 2013 @ 21:32:

I

De verkeerde op zn kont slaan in een overvolle winkel.

Op de rechterpagina van je boek tikken als je naar de volgende bladzijde wil en er dan achter komen dat dat alleen bij een e-reader werkt.
super grappig topic
Ooit een auto geleend van t werk. Verkeerd gereden en was aan het keren door bij een willekeurig huis het oprit op te rijden. Maar hoe krijg je de versnelling in de achteruit???? Ik was bijna al kantoor aan het bellen totdat de vrouw uit de woning kwam om te zeggen dat de versnellingspook omhoog moest Wat was ik blij dat ik werk niet hoefde te bellen.
Was dat toevallig een Opel, blo3mpj3?
nee volgens mij niet, maar weet ik ook niet meer zeker. is al een tijdje geleden
Oh, oké.
Ik net nog...serieus 2 uur mijn sleutels gezocht....behoorlijk in paniek...zitten ze in de deur.....

Mazzel dat het donker is en niemand ze heeft zien zitten......
terug bij mijn auto gekomen na een dagje winkelen... hele raam eruit, maar tas nog wel op de stoel? radio zat er nog in? cd's nog in het dashbordkastje.... jep... raam helemaal opengedraaid voor parkeerkaartje en dat zo gelaten blijkbaar..
quote:nearly_nickless schreef op 18 oktober 2013 @ 20:06:

helemaal in gedachten loop ik naar mijn auto. Ik stap in..en ben mijn stuur kwijt.

Je moet ook niet aan de passagierskant instappen als je in je uppie bent Erg ver kom je dan niet... Tenzij je gewoon zin hebt om een tijdje in een stilstaande auto te zitten natuurlijk...
quote:nearly_nickless schreef op 18 oktober 2013 @ 20:06:

helemaal in gedachten loop ik naar mijn auto. Ik stap in..en ben mijn stuur kwijt.

Je moet ook niet aan de passagierskant instappen als je in je uppie bent

Dit doet me denken aan die grap met Hans Kazan, in Bananasplit (toen het nog niet werd gepresenteerd door die tenenkrommende Frans Bauer).

Ze hadden toen zijn geparkeerde auto weggesleept, en daarvoor in de plaats exact dezelfde gezet, maar dan de Engelse versie. Met het stuur aan de andere kant dus. Hij stapte dus gewoon aan de bestuurderskant in, maar daar zat natuurlijk niks. Hij dacht écht dat hij gek werd, geniale grap vond ik dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven